Idols

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Idols

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 16:52

Ik heb vandaag de brief gekregen van Idols dat ik mee mag doen aan de audities.
Alleen... Ik schrok! Op de site staat namelijk dat ze 6 december (ofzo?) beginnen. Maar mijn audities zijn 13 september!!!! Volgend weekend dus.... Bloos!
Ik heb nog helemaal geen liedje uitgekozen! Ik ben echt stressy geworden door die brief....
Geen tijd meer voor zangles dus..
Maar ik ga t proberen, zekers te weten. Haha!
Iemand tips voor een liedje???
En wanneer moet de rest van de bokkers auditie doen? Nog mensen die auditie moeten doen in Eindhoven?


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:54

holy moses, wat snel al. Je moet niet zozeer iets kiezen wat je mooi vindt, maar vooral iets dat goed bij je stem past, dat goed binnen je bereik ligt. Is er iets wat je gemakkelijk weg kan zingen?

De hond is de betere mens

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 16:55

Nou ik weet niet precies. I'm Walking On Sunshine gaat wel redelijk.. En verder tja ik weetniet precies.. Scheve mond
Ik moet trouwens 's ochtends om kwart over 8 (!!!!!!!!) Denk maar niet dat er dan wat uit me mond komt.
En dan moet ik ook nog eens vet vroeg opstaan.... Om me helemaal klaar te maken enzo.. *zucht*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:58

zing je veel? ik zing ook veel, met de radio mee in de auto en zo. Dan zou je ongeveer je mogelijkheden moeten weten en kennen. Kies maar niet iets van mariah carey of celine dion. Ken je iets van Pink?

De hond is de betere mens

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:59

Oei oei oei spannend!
Ik ben wel erg benieuwd!!
Zing anders "walking on sunshine" eens in. Laten wij wel weten wat we ervan vinden Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:59

Kies een liedje waar je zelf het beste gevoel bij heb en waarvan andere zegggen dat het het mooiste klinkt want je hoort het zelf altijd anders dan andere.
Vraag anders aan een paar eerlijke vriendinnen of ze even wil luister om te kiezen wat je het mooiste kan zingen (moeten ze wel echt eerlijk zijn).
Enne voor de rest succes...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 17:00

Dat inzingen op de PC is niet echt handig aangezien dat echt veel anders klinkt dan in t echt. Scheve mond
Ik zal wel een paar leuke nrs uitkiezen en aan mn zus vragen of ze een keertje wil luisteren welke t beste gaat.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:00

Ik wil ook een brief!!! gggrrr word er helemaal gek van!!! Maar goed Noord Holland is dus nog niet aan de beurt...

De mensen in zuid-holland moesten komend weekend toch al auditie doen, waaronder enkele van bokt? Ben benieuwd hoe het gegaan is!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:01

Nathalie schreef:
Dat inzingen op de PC is niet echt handig aangezien dat echt veel anders klinkt dan in t echt. Scheve mond
Ik zal wel een paar leuke nrs uitkiezen en aan mn zus vragen of ze een keertje wil luisteren welke t beste gaat.


Is dat echt zo!!??Want ik had mezelf dus opgenomen en vond het echt goed gaan, luister ik het af.. vet rare stem... Ik dacht "nou als het zo klinkt voor anderen kan ik echt níet zingen.."

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 17:03

Ja dan is t heel anders hoor! Zowiezo lijkt t dan gelijk of je veel minder volume en kracht in je stem hebt, en bij mij werd me stem dus ook een beetje vervormt...
Behalve als je over MSN zingt ofzo, dan klinkt t wel bijna t zelfde.. Maar als je opneemt klinkt t veel anders.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:09

Nou Esme, je mag mij wel als toehoorder gebruiken hoor!
Kies maar iets leuks uit, dan ben ik de kritische jury Knipoog
ik zing en beluister beroepshalve ook iedere dag het een en ander, en wie weet heb ik er wel oor voor? Haha!


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:10

misschien iets van pink inderdaad

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:26

Kiara schreef:
Nou Esme, je mag mij wel als toehoorder gebruiken hoor!
Kies maar iets leuks uit, dan ben ik de kritische jury Knipoog
ik zing en beluister beroepshalve ook iedere dag het een en ander, en wie weet heb ik er wel oor voor? Haha!


Volgens mij vind ik dat veelste eng hahahaha (en ik moet straks voor die jury gaan staan Verward )


Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:32

Suc6 dan maar!
Een vriendin van mij doet ook mee! Die kan vet mooi zingen. Ik zat gewoon met kippenvel toen ze zong, en de hele groep was echt in 1x stil.....

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 17:44

BTW, in de laatste Idols Magazine stond een artikel van de Jury. Daarin zeiden ze dat ze liever zien dat een vrouwelijk iemand een liedje zingt van een man. Omdat ze dan meestal hun eigen draai geven aan het liedje..
Dus ik ga eens een leuk mannelijk nummer uitkiezen denk ik. Tong uitsteken

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:52

Ik denk niet dat je de enige bent die dat nav dat artikel gata doen denk ik. Volgens mij moet je gewoon zo origineel mogelijk zijn (maar trek geen klompen aan Knipoog).
Maar veel succes hè, het gaat je vast wel lukken!!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:55

Ik twijfel nog tussen Robbie Williams of The Fugees

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:15

zo dat is echt snel opeens!!!
toch is dat je vroeg moet ook wel een beetje een voordeel, je loopt dan niet de hele dag te zenuwen.
nou, voor ons wel handig dat je volgende week al moet, weten we snel of je door bent Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 18:18

Haha vast niet! ik ga der iig maar niet op rekenen.
Ik heb nog steeeeds geen goed nr gevonden!
Zooo moeilijk!!!!
Killing Me Softly (of hoe schrijf je dat?) is ook wel n leuk nr, is die van de Fugees? Die gaat ook wel redelijk..
Walking on sunshine en Fame gaan ook wel een beetje...
Hmmzzz moeilijk hoor!

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:21

Hmm.... Ik zal een goed 'swingnummer' nemen.... Zoiets als Robbie's Something Beautiful... tis maar een idee

Want wat ik vorig jaar heb gezien, is dat diegene die lekker meeswingen, vanzelf goed gaan zingen!!! (O.a. Jamai en die bruine jongen, ben ff zijn naam kwijt Verward )

Succes allemaal! OK dan! Cheese!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:23

Hhhmmmzz.. worden de 2 nummers waar ik tussen twijfel achter elkaar genoemd hahahaha
Ga toch maar weer ander nummer zoeken dan! Maar wel van Robbie Williams! Zit echt te twijfelen tussen Millenium, something Beautifull, Nan's song en Sexed Up.

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:23

mesmerize schreef:
Hmm.... Ik zal een goed 'swingnummer' nemen.... Zoiets als Robbie's Something Beautiful... tis maar een idee. En Walking on Sunshine inderdaad ook! Knipoog

Want wat ik vorig jaar heb gezien, is dat diegene die lekker meeswingen, vanzelf goed gaan zingen!!! (O.a. Jamai en die bruine jongen, ben ff zijn naam kwijt Verward )

Succes allemaal! OK dan! Cheese!


Sorry foutje!! Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door SuzieQ op 04-09-03 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 18:23

Euhm Jamai zong een hartstikke rustig nummer zónder enige maat erin dus echt swingend was het niet. Knipoog Have I Told You Lately geloof ik. Ook een erg mooi nummer, die staat ook op me "lijstje"
Elton zong wel erg swingend maargoed ik ben geen persoon die daar ook echt gaat staan swingen enzo. Haha!

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:26

Nathalie schreef:
Euhm Jamai zong een hartstikke rustig nummer zónder enige maat erin dus echt swingend was het niet. Knipoog Have I Told You Lately geloof ik. Ook een erg mooi nummer, die staat ook op me "lijstje"
Elton zong wel erg swingend maargoed ik ben geen persoon die daar ook echt gaat staan swingen enzo. Haha!


Haha... ik weet niet toen ik vorig jaar naar de audities keek, vond ik dat iedereen die een beetje 'relaxt' overkwam supergoed zingen! Mjah ik weet dat dat wel een beetje moeilijk is als je daar staat, dan gaat opeens alles verkeerd!

Jamai was livin la vida loca(theater), hij kwam daarna toch goed over op de jury, want hij probeerde het! Cool

En die bruine jongen met zeg maar krulletjes theaterronde eruit gestemd, had wat met Marieke?!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 18:31

Dat was Wayne!
Maarja idd probeer maar eens relaxt te gaan staan daar... *zucht*
Ik denk dat die "relaxte" mensen wel wisten dat ze konden zingen. Ze deden namelijk al van alles met zingen....
Ik dus niet en ik heb ontzettend weinig zelfvertrouwen, dus mij zul je ben ik bang niet relaxt daar zien staan...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, bloemm, cariena1, criollo_yess, daiswees, DotBot, Escada, Facebook, flooooo, GrapeshotBot, History_, ista, kinel, kosseh, lobkew, LuCa88, massiemas, Mette, Solleke_Noah, stella92, Travel_me, Wieke, yvje86 en 121 bezoekers