Stomme mensen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 22:32

Owww ik heb er zo'n hekel aan, mensen die zeggen 'goh, heb je een leuk hondje' alleen omdat ik toevallig meer zie in een shet dan in een groot paard.
Maar vandaag had ik ze te pakken.
Twee van die bejaarde vrouwtjes zaten in het bos op een bankie een beetje op alles commentaar te geven. Toevallig stapte ik erlangs (Pol aan de fiets in stap) zegt een van die vrouwen 'leuk hondje heb je daar' dus ik zeg (nadat ik gestopt ben) Pas maar op straks valt ze aan ze houdt er niet zo van uitgescholden te worden voor hond. Nou moet je weten dat Polly als het moet prima kan luisteren en ik aai heel zachtjes met de zweep over haar achterbeen en madam komt keurig netjes omhoog (braaaaaaaaaave Pol, zei ik toen natuurlijk niet) Dus ik tegen Pol 'hoo rustig maar die mensen bedoelen het vast niet zo' ze keken wel errrug benauwd hahahahahaahaha

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:43

Haha *lol* Wat grappig, die denken de volgende keer wel 10x na voordat ze dat soort commetaar op iemand leveren Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:44

Je zegt dat het oudere vrouwen zijn. Stel nu dat ze werkelijk dacht dat het een hondje was? Die oude vrouwtjes zien niet meer zo heel goed hoor. Ik moest wel lachen om die streek van jou!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 22:55

neej hoor want ze hadden het toen we aankwamen wel over een leuk paardje, mensen willen wel vaker lollig doen, ik denk dat ik deze er maar in hou, ik lag ook helemaal vlak. Het leuke aan Pol is is dat ze nooit steigert op commando, alleen als het echt moet.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 23:06

Hou op hou op.....
Iones mocht niet gereden worden en ik mocht alleen maar met hem wandelen toen hij moest herstellen na de operatie. omdat ik het zo zielig voor hem vond dat hij de hele godganse dag op stal stond, liet ik hem aan de hand ook grazen, naast het wandelen. MAar het commentaar wat ik toch kreeg!!!!!!!!!! kennelijk bepalen andere mensen dat op paarden alleen maar gereden mag worden. Dat ze hun domme koppen toch houden! Ik dacht dat dit een vrij land was, waar je zelf mag weten wat je doet! kennelijk niet dus.


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 23:15

Inderdaad, kijk ik kwam later een heel oud vrouwtje tegen met brille glazen als jampotbodems en die dacht het serieus, oke dan hou ik mijn mond maar mensen die denken grappig te zijn Boos! Misselijk daar kan ik echt niet tegen. Ze vragen weleens of ik lekker met mijn hondje aan het wandelen ben dan zeg ik ook 'wat zou je dan willen, dat ik erop ga zitten ofzo' dan houden ze snel hun mond maar ik kan me zo aan die mensen ergeren Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 23:18

Wat vindt je dan van al die pubers die spontaan beginnen te hinneken als ze een paard zien, of is dat aleen in de randstad?

Navragen is beter dan afvragen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 23:21

neeeeeeeeej ook bij ons id dat, of iedereen die roept (vooral kindjes : kijk een paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard (ehm pony).
Maar mensen lijken overal commentaar op te kunnen vinden grrr.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 23:25

Haha, grappig zeg!
Ja bij mij hinniken mensen ook altijd! Sta in het dorp al bekend als 'paardenmeisje' Scheve mond\ weet niet echt of ik daar blij mee moet zijn...

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 23:52

Da s echt een goeie!! *LOL* Party!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 00:11

Tegen mij riepen de jongens van de LTS om de hoek altijd: 'Hee, ie heb skimmel tussen de benen!' oftewel 'je hebt schimmel tussen de benen' als ik met Manjo aan het rijden was. Nu lach ik er om, maar toen ik 13 was vond ik dat echt niet leuk. En dat was in Twente, niet eens in de Randstad.

Vanmorgen trouwens ook weer, ben nu bij m'n ouders en reed vanmorgen met Ameretto naar het bos, paar jongetjes van een jaar of 11 achter me aan: 'Paard, moet je kijken, paaaaard, paaaard!'. Ik wilde hard terugroepen: 'Jongetje, moet je kijken, joooooongetje, jooooooongetje', maar ik was bang dat ik dan m'n lachen niet kon houden... Haha!

Vervolgens rijd ik langs het voetbalveld, waar een veteranenteam (oftewel ouwe l*llen) aan het trainen was. Roept een van die mannen: 'Hé, daar komt Sinterklaas aan!' (zucht... Ameretto is BRUIN Frusty ) en vervolgens roept een ander: 'Wat een leuke Shetlandpony!' (zucht... Ameretto is 1.56). Ben maar blijven smilen, leek me op dat moment het beste...

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">'Blub, ik ben een vis !' (- met dank aan Noordzee FM)</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-24 00:16 ]</font>

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 06:37

Die van dat jongetje is goooeeedd die hou ik erin, ik heb zovaak kindjes die achter me aan gaan fietsen of op zo'n klerestepje (ze heeft er al eens een in elkaar getrapt, en die vader vond het goed voor zijn zoon, ik had zo vaak gezegd dat hij uit haar buurt moest blijven)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 09:14

Al die verhalen komen mij bekent voor. "Kijk een paard", "wat een grote hond", "mag ik hem aaien", of soms een brutale "mag ik erop zitten". Ik word er ook zo :( om. Vaak zeg ik als ze* willen aaien dat ze bijt. Niet dat ze dat doet, maar toch. Als ik aleen maar in stap bij mij door de straat loop, loopt er een hele kudde omheen die er zowat al bovenop zit. Als je zegt dat ze weg moeten gaat staan ze 2 sec stil en lopen vervolgen weer gewoon mee :?
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 05-02-22 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 09:20

Toch blijf ik erbij dat de meeste commentaar van mannen komen als je met paarden bezig bent. Laatst ook al, stond er een vette vadsige bouwvakker op een steiger die riep "zak er niet doorheen he!". Dat hadden wij ook tegen hem kunnen zeggen. Degene die met mij mee reed was ook wel dik, maar die gaat toch ook niet tegen die vette mannen zeggen dat ze niet door die steiger moeten zakken?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 10:14

haha polly die is goed zeg. dat is ook toen ik altijd met ninja (zie profiel) ging wandelen, goh wat heb jij een grote hond en ik dacht dat het een hond was. ook een keer zeiden zon grote jongens dat is net een hond. toen zeiden mijn vriendin en ik terug: goh jij bent net een varken Haha! die van karin is btw ook erg goed van jongetje. zaterdag reed ik met mijn paardje buiten komen er kinderen aangerend oooh paard ooi mooi wil ik aaien ik stilstaan hun zo kom dan en hij ging dus al weer lopen komt zo'n klein ettertje van 3 jaar voor expensive gelopen en expensive wou gaan lopen, had ie bijna een jongen aan zijn hoef hangen *LOL* maar polly je hebt hun goed te grazen genomen. ik zeg ook weles nee die bijt over ninja, maar dat doet ie ook echt Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: sammyvriend, Titsia en 100 bezoekers