plagom wordt verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

plagom wordt verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 19:06

Ik wist vanaf het begin toen ik op plagom ging rijden dat hij ooit verkocht zou worden.
Maar nu komt het wel akelig dichtbij. Morgen komen kopers voor 2 paarden bij ons op stal, de merrie plamel en mijn hengstje plagom.
En aangezien plamel op dit moment niet veel uitstraling heeft omdat ze veels te dik is, en daardoor erg stijf enz enz. springt plagom er juist extra uit.
Maargoed ik moet hem morgen dus gaan showen voor de kopers, bah ik zie er echt tegenop.
Gelukkig staan er nog genoeg paarden voor mij om te rijden, maar ik ga hem echt missen!

Ben al aan zijn plakboek begonnen.
Iemand nog meer leuke ideeen om hem te herrineren?
Wat deden jullie toen je paardje wegging?

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:26

Ag jha, toen ik stage liep.
Had ik ook mijn favo hengst *LOL*
En ik wist ook dat hij weg ging .
En ik moest hem helemaal klaar maken voor de verkoop, en hem dus ook showen aan de hand.
Maar wat ik altijd doe, is extra veel foto's maken *LOL*

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 20:19

ja daar ben ik ook mee bezig.
En ik heb al contact gehad met Jan Kan, maar ik weet niet of ik wel zin heb om zoveel centen neer te leggen voor 36 foto's..

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:49

dat is het moment dat ik zo haat!! mijn lievelings hengst is onverwacht weggegaan. geen fotos, niets... dus neem het er nog van de laatste dagen!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:36

kan je hem zelf niet kopen?? Knipoog

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 23:57

tsja ik ben ook in onderhandeling geweest, en ik kon hem kopen voor een fanta prijsje, maarja ouders...
Ik moet de stalling zelf betalen en dat kan ik niet. En vind maar eens een stalling voor een hengst. Dus helaas en hij moet echt weg.

gelukkig komt van de winter nog een super ruin terug op stal, en die is ook heel erg tof (en mooi!) dus dan worden jullie weer overspoeld met ander foto's.

zo dan ga ik nu maar verder met me plakboek want ik heb echt meer als 100 foto's van plagom, en die moeten er allemaal in!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 09:19

Jammer dat hij weg gaat... Geniet maar extra van hem nu hij er nog is, en idd veel foto's maken.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:11

Jammer dat je het nog niet kunt betalen. Maar goed....er zijn zoveel geweldige paarden op deze aardbol....je vind er vast wel weer eentje waar je je hart aan zult verliezen *LOL* Succes met je plakboek Lachen

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:49

He jammer dat hij word verkocht, misschien kan je een stukje van staart knippen of zijn derde oor heb je toch nog iets...

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 15:37

nou, de eventuele kopers zijn geweest. Het was een kennnis van de mensen die ook karvat en naijbb bij ons hebben gekocht.
eerst heb ik plagom gereden en daarna hebben we eerst plamelke geshowed en daarna gereden.
Als ze een trailer hadden gehad, hadden ze volgens mij plamel gelijk meegenomen. Maargoed, beide hadden ze veel intresse in plamel (de kennis die eigenlijk voor plamel en plagom kwam, en de mensen van spinhx arabians)
Maarja plagom vonden ze ook erg mooi. Morgen ga ik naar giesbers toe en dan hoor ik wel wat het is geworden..

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:21

iemand hier had de oude ijzers in de vorm van een klavertje laten smeden met daarop: bedankt voor alles, Santos. (zo heette het paard) dat vond ik wel heel lief! Veel sterkte!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:22

Nerootje schreef:
He jammer dat hij word verkocht, misschien kan je een stukje van staart knippen of zijn derde oor heb je toch nog iets...


haha deed ik idd ook altijd stiekem als een van mijn lievelingspaarden/pony's wegmoest

wel rot voor je zeg!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:23

Idd Yvetje dat is ook wel een goed id! ik heb ook nog een stuk of 10 hoefijzers liggen...

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 14:51

helaas plagom draagt geen hoefijzers meer (al zou dat HELEMAAL geen kwaad kunnen) die heeft hij wel altijd gehad toen hij nog op de renbaan liep maarja, of ze die bewaard hebben??

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:41

Ik ken dat, dat er steeds die dreiging is dat je verzorgpaardje wordt verkocht. Wat ik deed was iedere keer dat er kopers kwamen en de eigenaren vroegen of ik wou rijden of weet ik wat, dan kon ik net op dat moment niet. Dan had ik opeens een afspraak, maar uiteindelijk is hij toch verkocht aan een kind van stal, wat hem een maand heeft gehad en toen heeft ze hem weer terug gebracht naar de eigenaar en verhuisde ze met dr andere paard. Ik kon er toen weer voor gaan zorgen, maar heb dat niet gedaan.
Nu heb ik eindelijk eigen arabje! Lachen

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 17:23

ok plagom en plamelke zijn verkocht!!

plagom gaat naar sphinx arabians (waar ook karvat en najibb van ons naartoe zijn gegaan) misschien dat zij hem op stal laten of dat zij hem uiteindelijk verder verkopen.

en plamel is naar een kennis van de eigenaren van sphinx arabians..

maargoed, ik weet gelukkig dat plagom binnenkort een heeel goed tehuisje zal krijgen! ik ga hem wel heeel erg missen!

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:43

ach wat jammer dat ie weg is, nou ja je weet in ieder geval waar plagom naartoe gaat en misschien kun je over een tijdje ook weer informeren als ie is doorverkocht, als hij dan een goed tehuis krijgt kan je misschien hem ook nog een keer op komen zoeken...dan mis je hem misschien minder...Hopen dat dat nieuwe paard van de winter je een beetje bevalt...sterkte