Vaarwel Winnie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 20:07

Nou de kogel is door de kerk, ik verzorg Winnie niet meer Huilen Ik had hier al eerder geschreven dat ze zo werd getrapt door een belgische knol daar op stal. De eigenaresse van Winnie zegt dat het allemaal wel meevalt en die belg willen ze niet verplaatsen Verdrietig Ik moest maar een zweepje meenemen, zodat ik die belg een knal kon geven, ja leuk idee, alleen Winnie is als de dood voor een zweep, dus wil er dan vandoor Verdrietig Maar toen ik vandaag een mailtje van de eigenaresse van Winnie kreeg, waarin stond waar ik me zo druk om maakte, dat ik het opgaf, omdat die belg haar horen in haar nek legen?, was voor mij de maat vol Boos! Oren in de nek ben ik niet bang voor, maar vind het wel verschrikkelijk dat mijn lieveling elke keer een flinke klap krijgt, maar dat schijnt haar niets te kunnen schelen Boos! Nou ja sorry hoor, daar kan ik niet tegen, ik was donderdag helemaal van slag, omdat Winnie zo'n verschrikkelijke klap had gekregen en zij haalt daar gewoon haar schouders over op Huilen

Nou ja ik heb gelukkig Nena nog en ben blij dat haar eigenaresse wel van haar paardje houdt *LOL*

Dit wilde ik ff kwijt, want ik ben wel heel erg Huilen hoor!!!!!!!!

Ziggy

_________________
Winnie en Nena, jullie hebben mij Fjordenverslaafd gemaakt!!!!!! Helaas moet ik het nu alleen nog maar doen met Nena, sorry Winnie, jouw bazinnetje vindt het nou eenmaal goed dat je getrapt wordt meisje;-(

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ziggy op 2001-09-23 21:09 ]</font>


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:16

Wat vreselijk Verdrietig
Lijkt me heel moeilijk om te moeten stoppen omdat er meningsverschillen zijn, en je je lieveling moet verlaten Verdrietig
Is er geen kans meer dat het goed komt tussen jou en de eigenaresse?

Gelukkig hoef je je fjorden liefde niet op te geven want je hebt Nena nog, maar goed het is vreselijk dat je Winnie kwijt bent Verward

Sterkte

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 20:22

Nou ik zal de mail die ik van haar heb gehad ff kopieren:

ziggy,

ik begrijp de heisa niet zo,
ik ben vandaag en ook de hele vorige winter zonder al teveel problemen langs X gelopen. vandaag ook weer. 1 grote mond is genoeg om er gewoon langs te gaan.
het hek en de ketting open laten totdat winnie weer van of op haar plekje is is genoeg.
maar goed, het is jouw beslissing. ik ben blij dat ik mijn mail in ieder geval elke dag lees, nu kan ik weer op zoek naar een andere verzorgster terwijl ik net zo blij was met je!
een paar platte oeren van een belgische chaggerijn en je geeft het op?
Het is geen reden van laksheid dat ze niet verplaatst wil worden, X kan onmogelijk draaien in de laatste stand, en zit veel te dik in haar haar en zweet zich rot als ze niet bij de deur zou staan.
nogmaals ik ben vandaag zonder problemen langs X gelopen.
ik hoop dat je je gaat bedenken

Platte oren? Winnie heeft me toch een hijs gekregen Huilen

Maar ze was al van plan Winnie te verkopen, dus lijkt het me beter voor Winnie als dat snel gebeurd Frusty

gr. Ziggy

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:27

Jemig de pemig......dus ze gaat er maar meteen vanuit dat je er mee stopt Frusty ......hmm vreemd.
Jammer hoor, ik hoop dat je in ieder geval nog veel plezier met Nena zult hebben Lovers

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:59

Ik ben het helemaal met Jacqueline eens! Heel erg jammer hoor Verdrietig Maar gelukkig heb je Nena nog, en als je je weer eens heel erg stinkmodder voelt kan je altijd bij haar uithuilen!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 21:46

Dank jullie voor jullie steun, dat doet me goed. En ja ik ben bang dat ik Nena nou verschrikkelijk ga verwennen, voor zover ik dat al niet deed, want dat is zo'n scheet Lovers Niet dat Winnie dat niet was hoor, wat was een verschrikkelijke knuffelkont en ik ben eerlijk gezegd van mening dat ze zo'n bazinnetje niet verdiend, maar ik heb nou natuurlijk een gekleurde bril op Schijnheilig

gr. Ziggy


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djinnie, Miiej, Ubermetrics en 32 bezoekers