strand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 16:26

Ik ben gisteren dus voor het eerst met lennon naar het strand geweest. Haha! Het is 20min rijden. Toen kwamen we in de duinen en ieder bochtje was weer net zo spannend........zou nu het strand in zicht komen............ en toen JJJJJJAAAAAAAAAA................ we moesten een vrij steile heuvel naar beneden (wel gewoon ruiterpad) en toen stonden we dus op het strand. Ik voelde me zo gelukkig *LOL*

We waren lekker aan het stappen, toen er een jeep aankwam. Ja hoor....ruitervergunning??????????? Tong uitsteken Nou, wij deden dus net of we daar nog nooit van hadden gehoord. Het was een hele vriendelijke man en hij gaf ons formulieren over de aanvraag ervan. Knipoog

Nu heb ik dus mijn vergunning aangevraagd en mag ik daar dus rijden. We mochten trouwens wel gewoon doorrijden. OK dan!

Natuurlijk we even heerlijk gegaloppeerd en even door het water gestapt. We zijn 3uur weggeweest.

Zaterdag weer!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaaf he Pling


Groetjessssssss

Aan die smilies kan je wel zien dat ik super blij ben

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:33

Ahh echt vet leuk vet tof dat je zo dicht bij het strand woont, en ook dat die man je gewoon lekker door liet rijden. Top joh OK dan!

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:34

ah dat klinkt leuk hoor! Bij welk strand ben je geweest? Toevallig Rockanje? Daar reed ik ook altijd illegaal (zonder vergunning) rond Knipoog

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:36

ow.. ik zie het al in je profiel.. idd rockanje! Lachen

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 16:36

Ja in Rockanje Haha!

Ben je vaak gecontroleerd?

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:12

*JALOERS*

Ik wil ook wel eens naar het strand met mijn paardje.

Ga ik als de rem op mijn paard heb gevonden eens een keertje regelen.

Kan ik ook zo'n verslag van de dag plaatsen Haha!

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:12

Leuk voor je joh! Leuk is dat als je gewoon lekker met je paard over het land kan rijden. Ik ga het binnenkort ook een keer proberen met mijn verzorgpony, hoop dat het ook zo leuk is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:33

gaaf man mijn paard staat ook aan het strand, ga het morgen uitproberen! Ik ben benieuwd ik heb het strand nog nooit met haar gezien! Ze zal het wel spannend vinden, oja over dat ruiterbewijs, dat heb ik ook niet, je kan er toch geen boete voor krijgen, en ga je het echt halen?

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:11

Hahaha , toen ik las bochtjes en steile heuvel d8 ik meteen al aan Rockanje ,
en helemaal toen het woord vergunning erbijkwam Tong uitsteken

Ik ben nog NOOIT gecontroleerd Verward

Ik heb dat ding potverdrie (bijna Haha! ) altijd bij me , kom politie , al dan niet te paard , mensen van ZHLandschap en weetik wie allemaal tegen en NOOIT vragen ze ernaar

Stom Boos! Haha!

Chiqa : het gaat om een vergunning , een pasje dat je moet kopen om in het duingebied te mogen rijden...soort toegangskaart eigenlijk Lachen

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:17

he wat gaaf~!! dat zou ik oook wel willen doen`!! je ehbt echt gelukkkkkkkk!!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:37

whahah leuk!! kan me voorstellen dat het helemaal te gek was!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 01:17

HEERLIJK! mijn grootste wens is nog steeds ook om lekker het strand op te gaan en over het strand te rijden maar om de 1 of andere reden loop ik dat steeds mis Verdrietig maar eens komt mijn dag! Ik heb voor mezelf besloten dat mijn eerste echte strand(zee)rit gaat plaatsvinden op mijn eigen paard als ik die heb! Heb al zo lang moeten wachten, dus mijn eerste rit moet wel bijzonder zijn!