afkicken, huilbuien en nog veel meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

afkicken, huilbuien en nog veel meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 10:44

Leuk al die drugs in zo'n ziekenhuis.
Ben nu echt letterlijk aan het afkicken van de morfine en rustgevers.
Je hebt het heet, koud en dan weer heet, voelt je slap en suf en soms nog misselijk en het andere moment ben je weer vrolijk en opgewekt.
Het maandelijkse vrouwenprobleem wil maar niet stoppen(bel morgen de huisarts als het niet minder is hoor). Alles is gewoon een zooitje.


Ik was al gewaarschuwd door een mede bokker voor huilbuien.
Die heb ik nu dus regelmatig om de kleinste dingen.
Het onzekere gevoel van hoe straks verder(werk), paardrijden?? reizen naar australie?? Het is allemaal zo onzeker.

Gister vroegen ze nog of ik weer zin had om te rijden maar het antwoordt was meer in de zin van beter worden en weer zonder pijn rond kunnen lopen.
Maar goed diep in je hart weet je wel dat jet liefst gister nog op je paard stapte dan vandaag.

Gister avond 2 western's gekeken: Fout!!
Ik was gewoon jalours op de hoofdrolspeler die met 2 emmers water liep te sjouwen Verward En als de filmlocatie dan ook nog queensland australie is is het al helemaal niet leuk.
Vanmorgen viel mijn wedstrijd hoed uit de kast: Huilen.

Ik weet niet wat die drugs allemaal aangericht heeft maar leuk is het niet Boos!
positief puntje is in iedergeval dat ik het nu wel goed red op paracetamollen en dat ik , denk ik, hoop ik, moet gewoon nu wel stabiel ben en misschien wel hele mini stapjes vooruit ga.

Ik wel al 1 doel!!! OK dan! kunnen maken voor volgende week als het dan nog goed gaat en ik weer kan autokarren: Marathon wagen gaan zoeken voor Danno.
En duimen jullie dan dat we en mooie sept en oktober krijgen zodat ik dan toch nog iets met de paarden kan doen dit jaar??

ugh voel me nu een beetje Misselijk

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 10:51

aaahh meid wat klote! probeer zoveel mogelijk te slapen, dan merk je er in iedergeval ook minder van..
en het komt vast wel allemaal goed!!

Dag lieve mama...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 10:59

Ach gut meid, wat rot voor je allemaal Verdrietig , ik kan me goed voorstellen dat je op het moment niet echt happy bent...
Maar, de voorspellingen voor sept. en okt. zijn goed, dus ik ga heel hard voor je duimen voor mooi weer, zodat je dan lekker bezig kan zijn met je paarden !! (die laatste foto in je profiel is gaaf Lovers !!) Sterkte meid Ach gut ! Je moet maar denken: het kan vanaf nu alleen maar beter met je gaan !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:02

Sterkte. Wat een enorme k*tsituatie zeg.

Is er iets over bekend hoe lang die afkickverschijnselen duren?
Je doel lijkt me in elk geval heel erg leuk Haha!. Lekker in het najaar op zoek naar een goede wagen en dan fijn mennen .

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:06

Huh Verward Wat is er aan de hand dan? Ik ken dat gevoel wel, heb ook veel morfinepreparaten gehad en dan afkicken is echt oliebol. Je huilt terwijl je weet dat er niks aan de hand is, alles mislukt....
Heel veel beterschap en hou je taai.

zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:06

Dat is niet fijn. Sterkte gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:19

Gedverdemme zeg, da's mooi kl*te.... Ik hoop voor je dat het niet al te lang duurt San. Dikke knuffel van mij en een grote lik van Mileen!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:22

Jeetje wat rot zeg, eerst die pijn en nu dit afkicken. Kan me voorstellen dat je leven ook even op z'n kop staat, het is allemaal zo onzeker. Heel veel sterkte San!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 12:44

Je moet niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk bijkomen van alles. Dit is een hele natuurlijke reactie, het is even rot maar wel een teken dat je begint bij te komen Het ergste heb je al achter de rug, dit moet een peuleschil zijn, kop op meis je komt er wel. Even tanden op elkaar en je er doorheen slaan.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:21

Na regen komt zonneschijn en bedenk: aan alles komt een eind!! Sterkte hoor OK dan!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:36

Hey meid, heel veel sterkte! Het komt allemaal vast wel weer goed!


floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 14:04

heel veel sterkte en denk er maar aan dat je over een paar weekjes gewoon weer lekker kan rijden op je twee super te gekke pony s

papa ik mis je en dat zou altijd zo blijven

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:09

sterkte Vriendjes zijn?

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:25

Hee San, lekker blijven uithuilen hoor... het komt er nu allemaal een beetje uit, geef het de ruimte en je zult zien dat je langzaamaan weer bergopwaarts gaat
Je hebt je zolang sterk gehouden en als je dat niet uit krop je het alleen maar op, daar schiet je helemaal niets mee op.
Als je een paar daagjes verder bent voel je jezelf alweer wat rustiger, je hebt een hoop voor je kiezen gehad de laatste tijd en nog zit je in onzekerheid... dat is niet niks hoor!
Vind je het gek dat je dan ff flink moet janken, nou ik niet!
Laat maar rollen die tranen, het moet allemaal even een plekje zoeken en je zal zien dat je over een klein poosje weer kalmeert. Ach gut
Je bent behoorlijk geleeft daar in het ziekenhuis en pas als je thuis bent krijg je wat echte rust, vandaar nu al die emotie's die je parten spelen... verwerk alles rustig en kijk langzaam aan weer vooruit.
Houd idd. maar die gedachte dat je op jacht gaat naar een mooie marathonwagen, zal je zeker goed doen om weer eens met andere dingen bezig te zijn
Hier zijn we ondertussen bezig met je laptopje (we zijn wat onderdelen kwijt Bloos ) en hoop dat ik die Zondag naar je toe kan krijgen, is dat goed?
Meissie, houd je taai in deze mallemolen... hij stopt echt een keer met draaien hoor!!!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:29

sterkte ook van mij. Blijf positief want dat ene doel kan je al weer een heel stuk omhoog helpen!!!

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, DDDara, Desi_2409, Igniss, janneke584, kimmetje26, Monique1963 en 132 bezoekers