kossack stud westrijd arabieren

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

kossack stud westrijd arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 06:45

en wie gaat er ook heen?????
ik ge in iedere geval heen moet ik de B als 2de maar het is voor ons dichtbij dus dat is makkelijk!
jammer genoeg gingen we gisteren naar de dierenarts en had mevrouw een goede schielklierontsteking in dr nek, dus antibiotica en nu mag ik haar dus niet meer in het zweet rijden (gelukkig kan ik zaterdag redelijk normaal weer rijden) maar verder trainen zit er dus niet in jammer genoeg, en helemaal met over ander half week de kampioenschappen voor de deur is het jammer dat deze week verder voor mij wegvalt maar we zien wel wat verwacht je van een paard dat net begonnen is en serieus onder het zadel is?? Verward

maar wie gaat er ook?

niets is onmogelijk voor hen die willen


Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 07:52

Ikkuhhhhh.......

Ik ga ook, moet rond half 12 starten, dus lekker op tijd, en weer lekker vroeg terug. He4t is voor ons wel een stukkie rijden, maar dat komt vast wel goed, denk ik!! *LOL*

Ben heel benieuwd wie er nog meer gaan............. Pling


riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 10:47

Veel succes allemaal daarzo.
Helaas kan ik WEER niet komen kijken.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:04

Ik ga ook moet rond 11.20 starten in de L,Sta nog niet op de startlijst want mijn coupons waren te laat....heb er veel zin in!
jammer riccardo!

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 16:39

en dan nog ff een foto, kan iedereen mij herkennen

Afbeelding

Afbeelding


nou ja mn paard haha

niets is onmogelijk voor hen die willen

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:08

Zo chantal je heb je profiel maar es geupdate! Ik hoef gelukkig pas na 16.00uur met sol. Hoop alleen dat het een beetje wil ze staat al een week stil omdat ik teveel werk... Maarja heeft sol ook een beetje vakantie, ik spreek je nooit meer maar wat ga je volgende week nou doen? ga je ook nog naar bunschoten of nie? Ik in elk geval wel!

Sammie drachtig van Solaris!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 16:25

ik ook Haha! Haha!

maar eerst een goed trainen want ik heb anderhalve week weinig kunnen rijden wegens antibiotica behandeling dus misschien niet zo slim starten ook al moet ik zeggen dat die 2de bak verschikkelijk was!
maar goed morgen weer wedstrijd en dan ff kijken wat we ervan kunnen maken, en dan een week echt trainen en dan bunschoten hopelijk wordt het wat

en zat vandaag weer gewoon te veel te kletsen Bloos! Bloos! Bloos! Bloos!

niets is onmogelijk voor hen die willen

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:19

wanneer is dat?????? die wedstrijd Knipoog

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:57

Pfff, hou maar op..... na ongeveer 100x struikelen waren we eindelijk klaar in die 2e bak. Wat een drama was dat zeg!!!

Maar niet te spreken over de manier van jureren. In de B was de eerste plaats 183(!) punten waard, maar daarna is er zowel in de L1, L2 en de M1 en ( voor zover ik weet) M2 geen wp uitgedeeld. Ik was zelf 1e met 142 punten.

Nou wil ik niet zeggen dat ik perse winst moest hebben, maar dit was ook wel erg laag....

Ik hoop dat er mensen zijn die wel goed en naar hun zin beoordeeld zijn,. enzo niet.....volgende week beter!!!

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:19

ha die hazzebas ,ik geb je gezien! jij was toch ook met die schimmel hengst met knoop in z,n staart?
ja de punten waren echt erg! mijn mannetje liep vond ik netjes genoeg,zat er alleen lang veel te lang op omdat het allemaal zo uitliep! volgende week weer!

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:50

Heeeey Ank....Inderdaad, dat was ik, zei de gek... OK dan!

Dat was bij mij ook een probleempje, zat er al ruim een uur op, terwijl ik aan 20 minuutjes losrijden meer dan genoeg heb. Maar ja.... we hebben het gehad, moet er nu hard om lachen, moet ik zeggen... Haha!

Als wij maar beter weten, toch???? Verward ???? Verward ???? Verward ???? Verward ???? Verward

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:30

ja,dat is absoluut zo,ik zat ook op de schimmel,heb nog met je gepraat! grappig he?!

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 23:31

Ik had geen last van lange wachttijden of een slechte bak, mocht me beide proeven in een perfecte bak rijden, het enige was dat ik onvoorbereidt op wedstrijd ging. Heb hele week hard gewerkt en geen tijd gehad om me paard te rijden, merkte dit dus wel. zat niet lekker in het zadel en heb 2 hele slechte proeven neergezet. In de m2 waren overigens wel winstpunten gevallen! Ook niet vee, maar dat kan ook niet echt met 3 deelnemers...
Ik hoop in elk geval dat ik deze week een beetje kan trainen, zodat we volgende week weer een beetje in vorm zijn.

gr. dorinda

Sammie drachtig van Solaris!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 13:34

he

mijn wedstrijd ging ook super slecht, en eigelijk ook te weinig in gereden maar ik wou het nog rustig aan doen want ze had net een week antibiotica gehad erg jammer 150 en 143 de eerst proef was ook echt verschikkelijk want toen was ik zenuwachtig (ben ik nooit) en toen was ik vergeten te groeten toen gelijk weer halthouden en groeten, en mn teugels vielen uit mn handen was te erg en toch nog 150 punten.

maar goed 2de proef was verschikkelijk en vooral de bak eigelijk ook om niet in te rijden


maar vandaag weer alles goed gemaakt en met so what eerste proef 157 en 2de 156 dus als nog 2 winstpunten dit weekend. Haha! Haha!

niets is onmogelijk voor hen die willen

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 14:34

Wij hadden op de Kossack ook 2 WP (160 en 157 punten) in de B.
Die 183 punten was wel erg hoog !!!!!!!!!!! en overdreven (sorry dat ik het zeg).
Afgelopen weekend in Bunschoten (NK) ook 2 WP gereden.(Alexis en Ellen) en een 7e plaats in de B (volgens mij?!) van de ongeveer 25 deelnemers. Niet verkeerd. Maar weer vond ik de puntentelling niet om over naar huis te schrijven.......

╔════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╗
❤ Kick N Big Chex ❤
╚════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╝

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 17:33

Ik weet niet waar de juryleden last van hebben, maar er wordt het hele seizoen al vreemd gejureerd. Paarden die de sterren van de hemel lopen, krijgen 140, terwijl paarden die met taltfouten lopen, tegen de hand zijn enz wel in de winst rijden.

Op deze manier is het niet meer echt te volgen en is de gein er snel af!

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 17:48

Hazzebaz, uitzonderingen daargelaten, ha ha ha

╔════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╗
❤ Kick N Big Chex ❤
╚════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╝

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 18:13

ik weet nie over welke klasses je het dan hebt, maar in de hogere klassen( M2 en Z) moet je er toch echt wel aan rijden hoor, hoewel ik van het weekend ook proeven zag die hoog beoordeeld werden waarvan ik dacht Huilen maargoed het blijft een jurysport, ik vind het dan ook jammer dat er maar 1 evenement is(arabissimo) waar je ook andere onderdelen kan rijden. Laat het avs eens wat meer springwedstrijden organiseren, daar gaat om de balk die blijft ligge of nie, stuk eerlijker al zeg ik het zelf

Sammie drachtig van Solaris!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers