Snik snotter...ff mijn frustaties uiten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Snik snotter...ff mijn frustaties uiten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 14:41

Ik ga dus verhuizen en heb dit weekend daarom mijn stal opgezegd...nou zaten er al wat dingetjes niet lekker tussen de pensionhoudster en mijn persoontje, maar ik ben nog net niet van het erg afgegooid.... Huilen Ik heb het daar heel leuk gehad maar kreeg nu allemaal verwijten naar mijn kop en de bottom line was dat t maar goed was dat ik oprotte want ik was onbetrouwbaar en niet goed voor de sfeer en wat dies meer zij... Boos!

En dat terwijl ik alleen af en toe wat kritisch was omdat ik t beste voor mijn paardje wilde, en dingen die ik echt niet oke vond wel besprak. (Zoals dat wij vaag voer uit een silo krijgen waar bij hun de zakken kwaliteitsvoer in t gangpad staan). Maar ik had zitten stoken en weet ik veel wat allemaal. Heb huilend t erf verlaten en dat vind ik heel erg want ik had er graag nog eens naar toe gegaan. Al was t maar voor de mensen die ik achterlaat! Ik moet nog wel vandaag mijn paard en spullen ophalen en daar zie ik erg tegenop... Verdrietig

Culemborg here I come!!


Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 14:57

aaiii dat is zeker niet fijn maar ja jij wil het beste voor je paardje en daar moet je ook vooral aan vast houden... zometeen je paardje en zijn spullen op halen met opgeheven hoofd en verder niets laten merken en denken bij je zelf dat het maar beter is dat je daar weg bent als je echt het beste wil voor je paard !!!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:09

Ai ik ken het..Het is erg vervelend..Maar trek je er niets van aan..Ga lekker je paardje en spulletjes halen en laat dat mens zich maar verlagen..
Succes!

faiz
Berichten: 157
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:37

Kop op en gewoon je paardje ophalen!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:47

Gail schreef:
Ik ga dus verhuizen en heb dit weekend daarom mijn stal opgezegd...nou zaten er al wat dingetjes niet lekker tussen de pensionhoudster en mijn persoontje, maar ik ben nog net niet van het erg afgegooid.... Huilen Ik heb het daar heel leuk gehad maar kreeg nu allemaal verwijten naar mijn kop en de bottom line was dat t maar goed was dat ik oprotte want ik was onbetrouwbaar en niet goed voor de sfeer en wat dies meer zij... Boos!

En dat terwijl ik alleen af en toe wat kritisch was omdat ik t beste voor mijn paardje wilde, en dingen die ik echt niet oke vond wel besprak. (Zoals dat wij vaag voer uit een silo krijgen waar bij hun de zakken kwaliteitsvoer in t gangpad staan). Maar ik had zitten stoken en weet ik veel wat allemaal. Heb huilend t erf verlaten en dat vind ik heel erg want ik had er graag nog eens naar toe gegaan. Al was t maar voor de mensen die ik achterlaat! Ik moet nog wel vandaag mijn paard en spullen ophalen en daar zie ik erg tegenop... Verdrietig


Dit herken ik ...... de gemidelde staleigenaren zijn geldwolven. Althans hier in de buurt dus wel. Op het moment je 1x later betaald als anders is het erf te klein. Als je opzegt krijg je ale ellende over je heen, waarom omdat het hun dus wel een stalhuur scheelt in de maand.
Ik heb nog niet meegemaakt dit ergens niet zo is.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:06

Nou troost je je bent niet de enige. Ik en nog 2 andere hadden een andere stal gevonden en dacht netjes te doen door een maand van te voren op te zeggen. Nou foute aktie dus. De dag erna werden we bij hem geroepen en of we het terrein nog deze maand wilde verlaten we hadden nog 2 dagen! Onze nieuwe stal was nog in aanbouw gelukkig hadden ze 3 stallen klaar waar we in konden. Maar als je dan inderdaad nog 2 dagen naar je oude stal moet is niet leuk de sfeer is opeens heel anders en je hebt ook niet het idee dat je welkom bent . Ik hoor dit veel meer om me heen hoor dus we zijn echt geen uitzondering helaas. Persoonlijk vind ik dit heel raar hoor als je nou ruzie hebt of iets anders oke, maar als je er altijd met plezier hebt gestaan en je krijgt dit opeens nou sorry hoor! succes in ieder geval!

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:01

Balen is dat. Ik heb echt een vreselijke hekel aan ruzie maken. En bovendien is het paardenwereldje zo klein dat je elkaar toch wel weer eens tegen komt. Ik probeer altijd maar mijn mond te houden.
En als me dat echt niet meer lukt dan zijn er al zo veel grenzen voor me overschreden dat dat me geen ruk meer kan schelen.
Richt je maar lekker op je nieuwe stal en alles wat daarbij hoort. Succes!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:40

Wat een gedoetje toch altijd met die pensionstallingen.
Ben blij dat ik dat probleem niet heb Lachen
Maar iig heel veel suc6 met het verhuizen Knipoog

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 21:36

Goh, het kon m'n vorige stal wel zijn...
Alleen waar daar de mensen nog net iets erger...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:07

feetje bedoel je de stal van okkie1?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:36

Wat kinderachtig om je op zo'n manier nog even een trap na te geven, zeg. Echt flauw...
Ik hoop dat je op je nieuwe stal in een fijnere sfeer terechtkomt.

* To Belg, or not to Belg *

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:50

Dat gebeurt overal zie ik *LOL* Ik dacht toch dat het aan lag bij mn vorige stal. Maar er zijn dus meer van die vervelende staleigenaren.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:07

beautyfull_mickey schreef:
feetje bedoel je de stal van okkie1?


Nee, die bedoel ik niet Lachen
Ik bedoel een andere stal waarvan de naam niet op internet hoeft, ook niet via PB Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 19:15

Nou ik ben er nu gelukkig weg, ze deden ook nog moeilijk over het geld toen ik mijn paard kwam halen (ik heb n maand opzegtermijn) alsof ze bang waren dat ik dat nie tging betalen. Dat heb ik braaf gedaan, maar ik wou daar weg en niet nog een maand in die klotesfeer staan.

Ik hoop dat de slechte economie die arrogante monopoliepensionstalhouders eens goed treft zodat ze eens wat klantvriendelijker worden!
Boos!

Culemborg here I come!!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 10:54

Wat is dat toch...

Bij mij lag t iets anders en was er een verbroken vriendschap in het spel, maar ik heb ook mijn stal op gezegd - zonder verwijten!! - en heb een tirade van wrok en verwijten naar mijn hoofd gekregen. Tot gister aan toe! En ik konkel en heb een negatief beeld....da's niet waar, t was een fijne stal maar ik heb gewoon mijn redenen om te vertrekken.

Wat kan je van sommige mensen toch moe worden...mijn paard staat er gelukkig al niet meer (niet dat hij er niet goed stond! maar dat bespaart me een maand extra verwijten).

Zucht!

...


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:31

Tja, ook ik ken het probleem Scheve mond ! Op onze eerste (pensions)stal waar we weg gingen, had je dan ook nog de achterlijke opzegtermijn van "6 weken voor kwartaal-einde". Dus als je per 1 April weg wilde, moest je op z´n laatst midden Feb. opzeggen. Super belachelijk natuurlijk, want als je bijv. per 1 mei een stal had gevonden, kon je of die stal niet nemen, of dubbel gaan betalen Boos! !
Die 6 weken voordat we gingen, waren dan ook niet echt leuk. Onze mede stal-collega´s waren nog niet eens het probleem; we hadden tenslotte ook met niemand ruzie ofzo, maar er kwamen wel steeds van die steken onder water van de stal-eigenaar. Heel kinderachtig en niet leuk !!
De reden dat we vorig jaar van onze zelfverzorger stal weg gingen, was dat we bij ons op het rijtje 2 byzonder onaangename buren hadden staan Lips are sealed ! We werden echt gek van dat stel Frusty ! Daarbij kwam ook nog eens dat zowel mijn vriendin, als ook ik er nog graag een paard bij wilden hebben en daar op die stal gewoon weg geen plek voor was. Toen we onze huidige stal hadden gevonden, hebben we opgezegd en er ook bij verteld wat de reden was. We hebben er ook bij gezegd dat het absoluut niet om hun (boer + vrouw) ging. Ze vonden het erg jammer dat we gingen, maar waren absoluut niet lüllig tegen ons. We hebben nog veel kontakt met de andere stalgenoten en op grote ritten gaan we ook nog gewoon met de andere mee Lachen ! Toen we ong. 6 weken daar weg waren, kwam een van de oude stal collega´s op bezoek en zei dat ze nu toch wel goed konden begrijpen waarom wij weg waren gegaan. Ze hadden nooit in de gaten gehad hoe het er bij ons op het rijtje aan toe ging, maar sinds wij weg waren, begon dat stel bij hun te komen om over ons te roddelen Misselijk ! Waarop de rest van de stal zich vierkant achter ons heeft geschaard en gezegd dat ze veel willen geloven, maar dat als ze daar niet mee op hielden, ze er voor zouden zorgen dat ze er door onze boer werden uitgezet Lovers ! We komen er dan ook nog regelmatig Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 12:34

Ik deel de hoop met Gail dat de economische tijden een positieve invloed hebben.

Ik heb oa opgezegd omdat ik naar een stal ga met vol pension waar dus wordt gemest, aangezien ik nogal zware en langdurige rugklachten heb. Maar dit werd niet geloofd: ik was niet eerlijk over de reden waarom ik wegging. Ik had t kunnen bespreken want er waren meer mensen waarvoor gemest werd. Ja! Voor 18 euro per week en dan wordtie 3 x gemest, dus 72 euro per maand meer betalen terwijl hij nu dagelijks wordt gedaan voor minder geld!

Ik heb nog zo gezegd dat ik er met veel plezier heb gestaan maar dat gelooft ze niet, ik heb een slecht beeld en loop te konkelen...

Tja, dan houdt t gesprek wel op. Ik vind t heel jammer dat je niet gewoon harmonieus uit elkaar kan gaan. Kom op zeg!

...

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:49

als ik dat zo hoor hebben wij het echt goed getroffen! Gewoon aardige mensen (iedereen) stalhouder (+ vrouw) hartstikke aardig......echt een fijne sfeer (en er komt nu een grotere bak Lachen )

OIk ben soms een beetje raar...Maar wel lekker!O

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:54

spoekie schreef:
als ik dat zo hoor hebben wij het echt goed getroffen! Gewoon aardige mensen (iedereen) stalhouder (+ vrouw) hartstikke aardig......echt een fijne sfeer (en er komt nu een grotere bak Lachen )

Tja, maar dat is waar het hier nu over gaat; vele stallen zijn (best) leuk, tot het moment dat je vertelt dat je (om wat voor reden dan ook) vertrekt.... dan breekt vaak de hel los Scheve mond !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Arsen

Berichten: 167
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 01:21

Het kan ook goed gaan hoor!

Ik heb totaal geen problemen gehad toen ik na een half jaar weg ging bij mijn eerste stal. Kom daar nog regelmatig voor een ander paard en die mensen zijn nog heel gezellig en aardig.
Die mensen hebben me in nood geholpen (er is voor mijn paard een stal bijgebouwd!) en ze stonden niet te juigen dat ik weg ging maar evengoed geen wrok of rankune.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:42

Gewoon je paard halen je spullen, en dan na een tijd kom je iemand van die stal weer tegen en komt het weer goed hoor!!! Gewoon dit voorval laten rusten

Veel sterkte hoor en veel plezier op je nieuwe stal, hopen dat het daar wel goed gaat!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:59

Zo snel mogelijk je paard halen en wegwezen. Wat een stel zieligerds zeg!
Ik heb het ook een keer meegemaakt toen ik op pension stond in NL. Wij hadden ook een maand van te voren opgezegd en mijn paarden waren in die tijd 2 en 3 jaar en stonden in feite alleen op de wei en 's avonds op stal. Natuurlijk werden ze nou niet meer buiten gezet en ik heb van armoei mijn paarden bij moeten voeren omdat ik er zeker van was dat ze bijna geen voer meer kregen. Belachelijk. Wij hebben toen echt geen maand gewacht en zijn vertrokken. Verder alles netjes achtergelaten en ook nog betaald... de eer was aan ons. Hadden ze ook nog het lef om een paar weken later een rekening te sturen voor een kapot krukje wat niet eens van hen was?????????????? Dat waren pas geldwolven. Ik wens niemand slechts toe maar ik ben in hun geval blij dat ze zichzelf gefopt hebben door een huis in Belgie te kopen met stallen en grond wat niet eens van hen is. Lastig uit te leggen maar ze hebben dus een huis gekocht waar nog een BV onder hing..... dus hebben ze ook alle schulden meegenomen!!!!!! Tevens zijn er nog meer mensen die claimen eigenaar te zijn van het huis en de grond en de paarden die er lopen.... vaag dus.
Dit wens ik niemand toe maar zij verdienden eens goed op hun plaats gezet te worden.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 12:54

Gezien het aantal mensen met wie ze ruzie hebben denk ik niet dat dit nog goed gaat komen...ben er al lichtelijk overheen maar t was niet leuk!!!!

Culemborg here I come!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, BritHittepit, Dunkeedoo, Karintich, Lanoca, schumiegirl, Sterrenpony en 155 bezoekers