BLUNDER op concours ECHT ERG!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 21:22

Ik heb dus onderling concours gehad en was 2e.
Super gereden. Maar iedereen die in de barrage zat moest ook een parcours afleggen op zo'n crossmotortje. Ik had zelfs nog nooit op een brommer gezeten. Dus ik zag de bui al hangen... Ik kende het parcours al niet goed. Dus ik op dat ding, geef gas, rijd een stukkie, BAM!, door een hindernis geknald. Okee, ik weer op dat ding. geef weer gas, en weer BAM! 2e hindernis. HELLUP Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos
Ik schaamde me echt wel dood! Iedereen lag helemaal dubbel, er werd omgeroepen dat ik niet met het motortje OVER de hindernissen hoefde. Dus ik wandel doodleuk de ring uit, iedereen schreeuwen dat ik r weer op moest, ja NOT! zeker voor de 3e keer door een hindernis. Echnie!
Ik ben nog de hele dag door wildvreemden aangesproken over mn blunder. En t heeft ook mn eerste plek verspeeld. Vaag hoor, ik was foutloos in de barrage, die andere had een balkje. Maar met dat motortje kwam ie wel rond, ik ben gestopt, en hij was eerste Verward
Maakt me eigenlijk helemaal niet zoveel uit, ik heb wel onwijs lol gehad. Loekie had denk ik een nieuwe deken wel leuker gevonden dan n hoofdstel...
Haha!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 21:57

Hihi, ik zou dus ook helemaal dubbel liggen, wel vervelend voor jou natuurlijk (en dat ding waar je op zat, dat motortje..)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:45

Lijkt me prachtig, rijden op een motortje. Maar waar ik bang voro ben is dat ik het parcours verkeerd zou rijden, want ik heb een geheugen als een gat.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 23:59

Haha lachen, ik dacht dat mijn oude club de enige club was die dat soort gekke dingen deed, maar er zijn er dus nog meer.

Ik moest een keer een parcours afleggen op een step (gelukkig met luchtbanden), in de binnenbak. Iedere ruiter had een begeleider (in dit geval m'n zusje op Dino met mij er naast), eerst moest de ruiter met paard een parcoursje rijden en daarna de stepper. Staat nog wel ergens op video, errug genant... Koe

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 00:46

Haha! Haha! Haha! He Liek, maakt toch niet uit?
Als je paardje het maar goed gedaan heeft!!! En 2e is super, toch?
Wel jammer van de 1e plek, maar wie verwacht er nou dat je op zo'n kreng rondkomt??? Pling
Veel succes nog!!!