Ik wil niet meer verder..........................

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 20:05

Ik wil gewoon niet meer, het is alsof niemand mij wil geloven, of mij weg wil hebben.

Ik heb gewoon zoveel meegemaakt, mijn vader die me mishandelde, Beauty boy die ik verloor, mijn net overlede familie uit Canada, dan nu die beroving. En onze financiele problemen. En dit geloofde bijv Nimber niet. Nou het is echt waar, we waren zo weg van Nina dan Lonneke erop instemde om Nina op afbetaling te doen, en dat ging dan net en konden we dan net normaal leven. Maar de rekeningen, dreigementen enz stapelen maar op, het gaat net, maar als je dan beroofd wordt van het laatste geld dat je nog hebt tot aan het einde van de maand, dan heb je gewoon niks meer! Ik koop altijd alles zelf(heb geen zakgeld) ik betaal mijn slangen zelf en heb zelf nu ook niks meer op de bank omdat ik net Ginger en Seth had gekocht.

En als ik dan heel erg razend nog iets verkeerds neerzet krijg ik allerlij rare reacties, en daar raak ik dan zo gespannen van dat toen ik een kleine spin zag(de druppel die de emmer liet overlopen) raakte ik helemaal in paniek, ik ging gillen, schreeuwen en janken. Alles kwam naar boven. Ik heb mijn iets hogere punt gehad.

Ik wil niet meer, ik kan niet meer, het is te erg, ik nam de verkeerde afslag ergens in het leven, en heb tot nu toe de terug weg nog niet gevonden. Ik ben moe van het zoeken. Ik wil niet meer zoeken, d enige manier om vrij te zijn van dit akelige leven. is om dit niet te leven. Ik wil vrijheid!!!! Ik wil mijzelf bevrijden. Want ik kan niet meer! Ik ben te moe om door te gaan, ik heb geen kracht, geen doel meer die het waard is om hierdoor heen te gaan. Ik hou heel veel van Nina, maar als deze pijn is het niet waard.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 20:10

En ik hoorde net van Nimber, dan veel bokkers mijn geloofwaardigheid heel laag vinden. Dan zullen jullie dit ook wel niet geloofwaardig vinden. Ik heb het niet nodig dat jullie mij geloven.

Dit doe ik voor mijzelf en niet voor jullie.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 20:13

--------------------------------------------------------------------------------
my god stel je niet zo aan get a life en doe normaal wat wil je nou dat ik je ga smeken het niet te doen je bet een zielig hoopje mens dat je al je leugens geloofd. Misselijk Misselijk Misselijk


Dan zullen ook wel heel erg veel mensen dit over mij denken. Dit is trouwens een berichtje van Nimber.

_________________
Coi ste muna anacain

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sanne op 2001-09-23 21:14 ]</font>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:14

mhhhh let me see omdat jij mij boos pbt naar aanleiding van mijn berichtje http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=15&32 hierop. en ik terug PB waarom ik jou niet geloof.
Jij zegt dat je zeker weet dat zij het doen omdat ze altijd stelen voor sigaretten????
En ik jou vervolgens vertel waarom ik je dus niet geloof ga je zelfmoord plegen????
om de mening van iemand die je totaal niet kent...
nee idd dan zak je nog meer in je geloofwaardigheid voor mij.
maar hey de rest van de bokkers geloof je dus maar meteen zelfmoord plegen omdat ik je niet geloof.. ja tuurlijk Gaaaap

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:17

Hoi,
ik snap dat je het heel erg moeilijk hebt in deze tijd. Ik hoop ook dat het snel beter gaat worden! Je moet gewoon doorzetten! Met òf zonder de ongelovige bokkers. Mijn steun heb je. Zet em op! Ga geen gekke dingen doen, schrijf alles van je af, ook al gil je, schreeuw je en huil je, het is goed om alles van je af te schrijven in moeilijke tijden. Veel sterkte hoor

Gr. PG

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:17

Ja hoor sanne ik probeer dit netjes via PB uit te praten zou je dat dan ook willen doen en niet van die onzinnige zelf verzonnen PB's hier neer willen zetten??
dank u!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:18

ik vind het ook vreemd dat als je zo in geldnood zit, dat je dan zoveel paarden hebt Verward Frusty

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 20:19

Dit schreef jij naar mij hoor Nimber!!!!
Ontkennen ontkennen.

Sorry hoor, maar ik doe niet niet door jou, maar door alle stress die ik heb.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 20:22

Alleen Nina is van mij, de rest is van Arjan.Maar ik mag "mijn" paarden zeggen.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:24

Sanne :Bartvb kan zien wat er in het bericht stond dat zoekt hij nu uit!
maar heb je het verzonnen die PB?

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:26

Malle Babbe, ga je mij er ook nog in betrekken, ik dacht dat onderwerp afgesloten was....maar ja...als je....laat maar.
Vind je gewoon triest. einde discussie voor mij, praat nl niet meer zielige mensen, alleen met aardige Haha!
ps
Sanne ik weet niet of ik je moet geloven, maar je moet geen zelfmoord doen (oke ik heb makkelijk praten..) maar probeer een oplossing te zoeken, keej/
Het lijkt me ook erg als dit verhaal WEL waar zou zijn, dat ze dan nu zon reacties krijgt!

_________________
S....N....O...Laat maar......

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [**] op 2001-09-23 21:29 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [**] op 2001-09-23 21:30 ]</font>

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:26

Ik geloof je wel, Sanne. Het is heel vreselijk wat je allemaal vertelt. Maar is zelfmoord echt de enige oplossing? Misschien heb je wel iemand in je omgeving die je hierover in vertrouwen kunt nemen.

Geen onderschrift.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:28

ehm sorry ok iemand voor leugenaar uitmaken doet pijn, dat weet ik zlef ook. maar om daarom nou zelfmoord te gaan plegen?? sorry maar dat vind ik toch aardig ver gaan. (en ja ik weet ook hoe het is om dood te willen zijn)
maar ik vind ook de verhalen van sane ongeloofwaardig, sorry is mijn menig.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:31

Ik ga hier verder niet uitwijden over het feit of ik 't wel/niet geloof.

Maar wat ik wel kwijt wil is dat ik 't niet zo netjes vind om priveberichten te kopiëren en hier te plaatsen als aanval. Het zijn niet voor niets priveberichten.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:33

Nogmaal ik heb niemand voor leugenaar uitgemaakt Sanne PBde mij naar aanleiding over het andere topic Ik heb haar in PB verteld dat ik haar verhalen persoonlijk ongeloofwaardig vond niet dat het niet waar kon zijn of dat ze alles bij elkaar staat te liegen .

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:37

uhm mijn zwager (18 jaar) heeft in januari zelfmoord gepleegd door zich bij ons achter in het speeltuintje op te hangen en ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze dat ook gaan doen.
je doet er veel mensen verdriet mee omd dit te gaan roepen en je haalt bij mensen die dit echt hebben meegemaakt verdriet omhoog.
het enige wat ik kan zeggen: als je het echt wilt moet je het doen...veel mensen roepen het maar durven het uiteindelijk toch niet.
en als je het niet doet...spot er dan ook niet mee!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:42

ik wil helemaal niemand geloven od ongeloven.
maar tja de mensen trekken wel hun conclusi er uit.

internet dat aardig wat geld kost Verward
twee slangen ( zal ook wel aardig wat kosten+onderhoud? Verward
aantal paarden ? Verward

en meid als echt zo is ( dit bevestigd niets)
dan hou je toch ff op met internetten?
neem je er geen slang bij?


mocht je nu echt echt het allemaal niet zien zitten zoek dan hulp maar niet op bokt ( daar zijn mensen voor die er voor geleerd hebben )

tja....

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:51

Yep ik moet zeggen dat ik het grootste deel van de berichtjes erg ongeloofwaardig vind. Ik kan me best voorstellen dat het stoer is om leuke dingen te verzinnen en te gaan vertellen alsof het echt zoiets is. Of minder leuke zodat mensen je veel aandacht gaan geven. Ik heb vroeger bv wel eens verzonnen dat ik een paard had en dat aan een paar mensen verteld, waarna ik die leugens dus twee maanden vol heb gehouden. Op internet is dat natuurlijk makelijker. Maar als je liegt, doe je dat ook tegen jezelf. En langzaremhand raak je hierin verwikkeld en het is niet gezond. De meeste mensen die liegen doen dit voor de aandacht en daar lijkt het in dit geval ook sterk op. Daarnaast, geintjes over zelfmoord kan ik al helemaal niet waarderen (en bovendien de meeste mensen die hieral over na denken om dit serieus te doen roepen het niet hard, de mensen die het roepen vragen aandacht en zullen het niet zo snel doen, zag ik in een documentaire) Het is heus niet zo dat wij jou als persoon geen aandacht zullen geven als je geen spannende verhalen hebt. Ik denk dat het een goed idee is om eens goed na te denken over jezelf, en mochten al deze verhalen serieus waar zijn (wat ik dus echt betwijfel) dan zou ik het voor jezelf houden of PBen naar mensen die het wel geloven want ik denk niet dat het dan makkelijker voor je wordt door het op bokt te zetten.

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 21:17

als ze het echt wil doen kunnen wij haar niet tegen houden door haar op te beuren. vertel het mij, ik heb het van dichtbij mee gemaakt.
de vriend van mijn zusje (zij is 15) liep al even bij een psycholoog, kreeg antidepressiva, maar dat hielp pas na twee weken. drie dagen later was hij dood. als van kleins af aan wilde hij dood, is altijd gepest en nu heeft ie het dus gedaan. terwijl hij twee hele lieve ouders had (hij was enigskind), veel vrienden, een vrienden en hobby´s zoals de vrijwillige brandweer.
en hij deed het toch....
dus hierbij in memoriam
[img]../upload/984/daniel.jpg[/img]

als iemand echt dood wil houd je dat toch niet tegen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 21:30

Malle Babbe aub begin weer nier over de "oude Kliek" dat is echt niet nodig Misselijk . Ik ben hier idd wat langer maar dat betekent niet dat ik nieuwe mensen niet toelaat of zo?? Sjuimpje is ook later gekomen ga ik nu ook veel me om. Er is nu eenmaal een groep mensen die het goed samen kunnen vinden en daar horen sommige mensen niet bij of hun mening ligt niet op dezelfde lijn als die van mij. Geloof me er zijn ook een hoop mensne van dag een waar ik niet mee omga. Helaas zo gaat het en zo gaat het ook op het werk en op school Party!! .

Sanne sorry dat ik het moet zeggen maar het is niet netjes om PBs op bokt te zetten die zijn persoonlijk. Het maakt me niet uit wie het geschreven heeft maar het is niet leuk om die hier ff zwart te maken.

Ik kan best geloven dat je een hoop sjit in je leven hebt. Tja misschien heb ik dat ook wel maar ik zet dit niet op bokt. Ik praat hier in prive met mensen over gewoon voor me eigen veiligheid. Misschien eens handig om er over na te denken Lovers .
Je hebt op deze site natuurlijk met verschillende meningen te maken en die kunnen goed of slecht zijn. Als je geen zin in commentaar hebt PLAATS DAN OOK NIETS want zo werkt het. Als ik een mening heb zeg ik die of hij nu slecht of goed is. Ik ga niet anders voordoen als ik ben daar kan ik van van Misselijk van die schijnheilige mensen.
Ik probeer het vaak wel subtiel te plaatsen maar soms gaat dat ook niet.

Sanne succes ook al heb ik een beetje mijn twijfels Verward . Sorry mijn mening Scheve mond\ .

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:15

Even een reactie maar dan niet op sanne's verhaal.
Wat ik hier lees is een heen en weer gekibbel aan welles en nietes.
Als de mensen die sanne willen steunen nou gewoon een berichtje plaatsen en de mensen die haar ongeloofwaardig vinden dit voor zich houden, dan hoeft sanne zich niet druk te maken en kunnen anderen hun moeite besparen. Is beter voor de sfeer en hoeft niemand zich op te winden. Dit is namelijk niet zo gezelli.

En waarom doet mijn usericon het niet?!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mirte op 2001-09-23 23:22 ]</font>

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 22:33

het spijt me als ik mensen van streek maak.
maarre, als inderdaad de mensen die mij niet geloven het voor zich houden. Want stel als het wel waar is? denk dan eens na hoeveel pijn je mij doet, als je zegt: ik geloof je niet dat je mishandeld bent geweest! of, Ik geloof niet dat je echt zelfmoord wilt gaan plegen.

Dat zou bij jullie toch ook gigantisch veel pijn doen?

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:48

Ik denk (mijn mening) dat je maar eens serieus proffessionele hulp moet zoeken, en niet op internet je vuile was buiten moet gaan hangen. Op de manier waarop je je nu gedraagt, kom je nu eenmaal steeds minder geloofwaardig over. Ik kan van hier niet beoordelen wat jij wel en niet meemaakt, net zomin als jij dat van mij kan. Wat heb je eraan om al die dingen op bokt te zetten? Wat hoop je ermee te bereiken? Heb je niet meer aan steun van mensen die je goed (en persoonlijk) kent dan van een stel virtuele vreemden?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, blondies, CarpeDiem_, claudtje, Flew, gerlindie, GoogleAdsense, Grainey, HELder, IASCrawler, Ipsiedipsie, JoyenUnory, manubres, MoniqueT, nafkedemi, NinaZ, Room_Soesje, RoronaZorro, Roulette_, SentiBot, Sintara, Switch2016, Vuri en 76 bezoekers