Wat moet ik doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:30

Ja precies.. En al belt ze niet, omdat ze dat misschien wel niet durft.. Misschien schrijft ze wel een briefje terug, ze weet in iedergeval dat je aan haar denkt Lachen

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 20:43

Ja, dat is zo, dan blijft gewoon aan haar de keus aan wat ze er mee doet.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:42

Georgette schreef:
Ik wil best wat van me laten horen, maar naa de begravenis gaan... Nee, dat is voor mij het laatste dat ik zou doen. Ik heb voor mijn gevoel daar niets te zoeken. Ze heeft nu denk ik wel andere dingen aan haar hoofd dan opeens weer een vroegere vriendin zien...
Ik denk persoonlijk dat een paar woorden genoeg zijn...


Bij een begrafenis ben je waarcshijnlijk een van de velen maar wordt het wel gewaardeeerd dat je er bent, al is het misschien achteraf?

Als je wel nog vriendschappelijke gevolens hebt zou ik iig wel naar de begrafenis gaan, dat is dan het minste wat je dan kan doen in mijn ogen.

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 11:46

Dat mijn oma overleed kreeg ik ook een hele lieve kaart van een vriendin die ik in geen tijden had gesproken, dat ze ook altijd super bij mijn oma had gespeeld in de tijd dat we nog vriendinnen waren. Met idd haar telefoonnummer erbij! God wat was ik blij met die kaart!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:28

Ik persoonlijk zou het heel fijn vinden als ik een kaart zou krijgen van een oude hele goede vriendin die mijn moeder ook heel goed gekent heeft.
Mijn moeder is 2 jaar geleden ook heel plotseling overleden.....en dan is het zo fijn als mensen aan je denken....

Ik zou zeker een kaartje sturen met een lieve tekst.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 22:06

Ja, ik ga de kaart zo schrijven en morgen doe ik hem op de post. Ik heb haar moeder nooit echt heeel erg goed gekend, Sanne en haar oppas wel. Vandaag is de crematie geweest en ik ben er dus niet geweest. Het was helemaal in Velsen, maar de reden om niet te gaan was omdat ik van mezelf weet dat ik me dan geen houding weet te geven. Daarom kies ik voor een kaart en ik hoop dat ze het respecteert.