De friezen ook maar weer eens op de foto...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

De friezen ook maar weer eens op de foto...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 12:16

Toen ik met Ewald op vakantie was stond Ewald bij hun op de boerderij, mooie gelegenheid om weer eens foto's te maken van ze Lachen
Ik schrok enorm toen ik Irene weer zag (Irene heb ik 2 jaar geleden ingereden en verder gereden, helaas moeten stoppen tijdens MKZ). Zo dik als ze was... Vroeger mijn oogappeltje nu mijn oogmeloen??? Het blijft iig mijn moppie Lovers
Verder stond de rest er ook goed bij.

Afbeelding
Afbeelding
Lutske! Afstamming weet ik zo niet. Gok op Gradus X Peke.. Helaas geen premie gekregen ivm onregelmatig. Ze zagen het pas toen ze al de ring in was, op de trailer gebeurd???

Afbeelding
Ewald & Ik en Marjolein(Marfiek)&Valentina voor de boerderij

Afbeelding
Mathilda, heb ik ook een tijdje gereden. Erg leuk, maar pittig en karaktervol paardje Haha!

Afbeelding
Beike, de crosshond Haha! (Ging altijd mee als ik in het land ging rijden)

Afbeelding
Bernadeth, echt mijn vaders paardje, die 2 vertrouwen elkaar volkomen. Mijn vader mende altijd veel met haar, maar nu de jonge paarden er zijn iets minder.

Afbeelding
v.l.n.r. klein stukje van Ynskje, Fleur 2 jarige, Yfke 4 jarige. Yfke was ik bezig mee te beleren, helaas stond ze de 1e dag ongelukkig op mijn voet (ook de 1e dag van mijn vakantie Boos! ) waardoor hij zwaar gekneusd is. Nu ik ziekte van Pfeiffer heb en niet kan komen is ze naar iemand anders. Yfke is te koop vandaar dat hij haar zo snel mogelijk onder het zadel wil.

Afbeelding
Mijn vader met Anke. De 3 jarige die mijn vader op dit moment aan het beleren is. Het gaat erg goed. Jammer genoeg nu kreupel. Ook zij zou voor de keuring, sterkeuring. Maar die hebben we moeten afzeggen helaas.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Irene Cheese!

Afbeelding
En als laatst Jeltje! De merrie waar ik op begonnen ben bij hun. Ze heeft dr hele leven elk jaar een veulen gebracht. 3 jaar terug heb ik haar met pension gezet en ze geniet nu nog steeds met volle teugen van de wei Haha! Ze is nu 20 jaar en ziet er werkelijk waar OK dan! uit!!


Dit waren ze weer Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:22

Irene is inderdaad een beauty alleen een beetje ontploft ja, zonde!! De rest ziet er leuk uit.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:11

Bedoel je met die enalaatste zin niet pensioen? Of ben ik gek Tong uitsteken Die foto van jouw en Marjolein is leuk!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 13:19

euuuhhh.. jah ik twijfel altijd welke nou welke is maar het is dus pensioen Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:24

Mooie Foto´s ! Vooral die ene met die 2,5 Friesjes op een rij, jammer dat Ynskje er maar voor de helft op staat Knipoog !
Irene heeft een prachtig koppie !!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:10

Mooi hoor!
Ik kan friezen altijd erg waarderen.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:15

't zijn echt mooie paarden, alleen spijtig dat sommige foto's wat aan de donkere kant zijn, zie je alleen maar zwarte vlekken Haha! Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 15:07

Wat een moppies zeg! Dat veulentje is erg lief. Wat jammer dat hij onregelmatig liep op de keuring. Hopelijk niet blijvend en alleen een klein ongelukje op de trailer.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 20:34

gaaf die van tina Lachen zo stoer!! Lachen

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 20:50

Wat een leuke foto's dat veulentje is lief zeg!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 10:07

Ja met friezen en schaduw, dat gaat neit echt samen op een foto Tong uitsteken
Verder zit ik te denken om 1 van de foto's van Irene uit te laten vergroten. Alleen welke, de 2e of 3e??
Als Ynskje er nog is de eerst volgende keer dat ik er weer ben dan maak ik wel een foto van dr helemaal Haha! (Ze is verkocht)

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 10:45

leuke paardjes hoor
maar hoest nou met je teen Tong uitsteken
lijkt me pijnlijk

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 11:01

Teen? Het was mn 2e middenvoetsbeentje Haha!
Tis nog steeds gekneusd maar al niet meer echt pijnlijk..
Ik kon er in het begin nauwelijks op lopen, later steeds beter en nu kan ik wel weer normaal lopen maar t blijft nog gevoelig en er zit nog een kleine bult op... Lachen