Wie denkt dat dit wel goed zit? (een jongenkwestie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Wie denkt dat dit wel goed zit? (een jongenkwestie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 09:49

Ik zal het vanaf het begin vertellen...

Ik heb me een paar maanden geleden aangemeld bij een partysite..partyflock en heb daar een eigen profiel aangemaakt..met foto''s en info..heel leuk Haha!

Op die site is het mogelijk om mensen aan te melden als vriendje/vriendinnetje en zij kunnen jouw ook aanmelden..

Ik krijg snel al veel leuke berichtjes en reacties op mijn profiel en foto's en ook vriendjes verzoeken..

Zo ook van een jongen..hij zei in zijn eerste berichtje.."wat een leuk profiel..ik heb nog nooit zo veel kinderfoto's van iemand gezien wel leuk igg"

Later kwam ik erop dat ik wel naar een feest wilde, maar daar niet echt de vrienden voor had..en daarvan baalden..Hij stelde voor dat ik met hun mee kon..met hu meerijden of zelf er heen gaan er daar samen feesten..

Het leek mij een leuk idee om daar heen te gaan en met hem te meeten....

Ik had al meer vriendjes en daarom stuurde we elkaar af en toe berichtjes..over werk,school, vrije tijd, soort feesten etc..de foto's van ons op de site..

Na het w-end stuurde hij me berichtjes met 'wat heb jij gedaan dit w-end?? Ik ben dan en dan bij T ''fust aan het drinken..kom anders ook.. ..gewoon aardig..niks slijballerigs ofzo..

Op een gegeven moment vertelde ik, dat ik bij een platenmaatschappij had stage gelopen en hij vertelde dat hij hardstyle nummers aan elkaar mixte en hij die cd's aan zijn vrienden gaf,maar nog een voorkant moest hebben..en omdat ik de opleiding grafisch vormgever doe kwam hij erop, of ik misschien een voorkant wilde maken..

En omdat ik ook van die soort muziek hield kon ik ook wel zo'n cd krijgen...Ik zou waarschijnlijk al met hem afspreken op Decibel,maar de fwwd parade kwam eraan en we gingen allebei er heen..

Daar zou hij naar gaan kijken aan de kant samen met een vriendin en ik zou meelopen en aan het einde met hem afspreken om die cd te krijgen en ff te meeten...Helaas belde ik hem toen en hij was al snel weg..zijn vader was jarig..

Paar dagen later hadden we het erover dat het toen met de ffwd mislukte..
en of het misschien leuk was om eens wat te gaan drinken...

Hij was niet opdringerig..ik had niet zo veel tijd en wilde pas als mijn ov weer gelde..

Hij zei okay dan spreken we later wel precies wanneer..


Later kwam hij op het idee om samen te gaan shoppen doe ik altijd met een vrouw, kleren kopen..hij had nog een nieuwe broek nodig en ik moest ook wat dingen ophalen..Gewoon op het station smidaggas afgesproken..

En toen ik hem zag voelde ik dat het goed was..hij keek niet smerig naar me..was geen opschepper..gaf me geen complimentjes..de dag was heel gezellig..vlogen door de stad..lachten om een jongleerder..kochten een milkshake
Laatst bijgewerkt door carlosje op 03-09-03 10:38, in het totaal 2 keer bewerkt


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 10:30

ik zou het zowieso niet alleen doen, neem iig iemand mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 10:40

De eerste ontmoeting is al achter de rug begrijp ik? Gelukkig liep het goed af, maar ik zou toch nog een beetje voorzichtig blijven. Als je afspreekt of iets, zorg dan dat iemand weet waar jij bent.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 10:51

Hij is trouwens 22...Op zijn profiel staan foto's van hem tijdens uitgaan/op zijn werk hij heeft veel vrienden daar

..Het verhaal gaat weer verder...ik had veel spullen/tasje en die mochten in zijn rugzak..

We hadden lol in de h&m met al die oorbellen, elastiekjes etc..
Ik had foto'van Carlos..hij vroeg heel geinterreseerd over hem..

Later pakte we een terasje bij T" fust..Hij betaalde de drankjes..1cola en een icethee..Hij vertelde leuk over zijn werk etc..

Ik moest naar huis, had een concert..en we namen afscheid..hij zei dan houd ik je niet meer op en ik gaf hem 3 zoenen..dat voelde goed..
Hij zei"" Dat hij het gezellig vond en grappig!!

Onderweg kreeg ik een sms-je met "het duurt ook nog wel even voordat ik thuis ben..de bus komt pas over 25 minuten.Maar ik vond het wel gezellig vandaag!! Veel pleizier bij Kane X ...(Zijn naam)

Kortom het was echt super gezellig!! En het voelde gewoon goed..gewoon gezellig..Toen ik thuis was voelde ik me goed, lekker..vond het echt een leuke gezellige gozer...

I stuurde hem een berichtje met bedankt voor het smsje en over al die maffe dingen die we meegemaakt hebben of zijn kleren bevielen..Ik vond het heel gezellig en hij stuurde terug ""Ik ook moeten we nog eens doen"

We hebebn elkaar twee kee op msn gesproken..en hij zei dat hij het die dag zoo leuk vond alles zat mee, die dingen die we meegemaakt hadden..

En hij vroeg vorige week of ik dit w-end al wat te doen had?? Of ik het leuk vond om weer in de stad af te spreken..we kunnen gewoon gaan kijken wat er te doen is..ergens poolen, drinken..Eant ja je weet nooit waneer je een slecht sprekende amerikaanse jongeleerder tegenkomt hahaha..Dat het er aan lag wat ik leuk vond!! Het is dus ook aan jouw!!


Maar ik zei dat ik niet veel geld meer had..maar het wel heel leuk idee vond..ander keertje..hij begreep dat ik te weinig geld had..had hij vroeger ook wel eens en zei..houd het dit w-end gewoon lekker rustig spaar wat geld en spaar het op zodat je later weer wat leuks kan gaan doen...


Eergisteren zat ik weer op die site..en we stuurde elkaar berichtjes..die nergens over gingen maar jah..dat hij geen zin in zijn werk had etc..

S''avonds spraken we af om te gaan msn-en..en toen vroeg hij of ik dit w-en al plannen had..En of ik het leuk vond om weer de stad in te gaan..
En of ik al een kaartje had voor Decibel..ik twijfelde of ik meeging..weinig geld..voor drankjes..We kunnen wel wat regelen met die drankjes...als je, je beter wilt voelen. zeg je dat je het terug betaald..Lief vond ik..

Hij schreef terug ja TE lief,,slecht eigenschap van mij en ik j ik ook en hij "Ja dat dacht ik al""

Ik wilde ff wat weten..en vroeg hem of hij me gewoon aardig of leuk vond..zei dat verbaasd me dat je dat vraagt ..ik vind je gewoon.. of beter gezegd heel aardig en heel gezellig met je!! Ik verwacht er niets van...

Het voeld nog steeds wel goed,maar soms denk Nee!! dit is te leuk zeg maar dit kan niet..Mischien is en blijft het gewoon gezellig en een goede vriend...misschien wordt het wat??..ik weet het niet..

Ik wil hem graag zien...maar ik ben bang dat het net weer z'o'n jongen is die maar op een ding uit is..You know..en me dus alleen maar leuk vind door mijn uiterlijk..

Hij heeft me gevraagd om wat leuks te gaan doen..Ik vind de bios wel leuk zei ik...maar ik heb niet zo veel geld..Ik kan anders wel wat bijspringen..Wat lief zei ik..

Kben bang dat ik er meer van verwacht..dat ik hem echt wel een beetje leuk vind maar dat hij gewoon zo'n vuillak is..

Hoe kom ik er achter wat het hem om draait..zonder hem misschien(als het dus absoluut niet zo is) kwijt te raken?? HELP!! want ik vind het echt een aardige jongen..

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:57

Tja, moeilijk, moeilijk, ik zou in zo'n geval nog een keer afspreken maar wel een beetje de "boot" afhouden...... Gewoon op een neutrale maar wel drukke plek afspreken, ergens waar jij het kent, waar veel mensen zijn en waar je je op je gemak voelt. Als je dan het gevoel hebt dat je hem nog steeds leuk vind zou ik gewoon op dezelfde manier nog een paar keer wat afspreken. Niet bij hem thuis, niet bij jou thuis en anders eventueel een keer met een vriendin van jou en een vriend van hem afspreken een keer wat leuks te gaan doen, strand offeh atractiepark.

Het klinkt allemaal wel heel gezellig dus ik zou zeker niet zomaar van het ergste uitgaan en het gewoon een kans geven Knipoog

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:05

Joh, gewoon afspreken met die jongen. Klinkt als een hele leuke knul. Eerste keren gewoon op neutraal terrein en zorg dat iemand weet waar je bent.
Er zijn wel heel veel verhalen van 'jongens die maar op 1 ding uit zijn' en 'contacten via internet moet je mee oppassen'.
In het 'gewone leven' als je iemand bijvoorbeeld via sport of in de disco ontmoet kun je ook een 'goede' treffen of een 'slechte'.

De laatste tijd hoor ik juist veel verhalen van mensen die elkaar via internet hebben ontmoet en heel gelukkig zijn met elkaar. Wat voorbeeldjes:
- vriendin ontmoet via internet schotse knul. Zijn inmiddels getrouwd en wonen in Schotland.
- kennis ontmoet via internet amerikaanse. Amerikaanse woont nu in Nederland en ze zijn afgelopen zomer getrouwd.
- Vriend ontmoet via internet een meisje uit Amsterdam. Ze wonen inmiddels samen.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 13:38

ja..ik spreek zeker ALLEEN op een neutrale plek af..niet bij hem thuis idd...Ik weet niet hoe het zal lopen,maar ik ben erg voorzichtig..misschien wel TE en ben ik door een aantal jongens "verpest" en denk ik dat alle jongens daarop uit zijn...

Er bestaat helaas geen vraag(of test) die alles zal ophelderen...gewoon op mijn intuitie vertrouwen denk ik...

Dus zal ik met hem naar de stad gaan vrijdag?? en gewoon gezellig naar de bios en wat drinken?? maar liever niet te laat denk ik..

X Kat

Ps: Mischien niet echt belangrijk Haha! Maar dit mailde hij net, toen ik hem 3 uitgewerkte cd-hoesjes mailde voor zijn cd.

paasei wat gaaf!!!!!
die laatste is echt master Tong uitsteken
hey, maar ik vind het echt enorm kick gedaan, dit had ik dus noooooooit verwacht! ziet er super uit, voorral die laatste vind ik geweldig

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:46

carlosje schreef:
Dus zal ik met hem naar de stad gaan vrijdag?? en gewoon gezellig naar de bios en wat drinken?? maar liever niet te laat denk ik..


Lijkt me heel gezellig! Knipoog Lekker gaan genieten, niet te hard van stapel lopen en gewoon jezelf zijn!

Kan ik je nog maar 1 ding zeggen: Veel plezier a.s. vrijdag

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:49

Apple schreef:
Er zijn wel heel veel verhalen van 'jongens die maar op 1 ding uit zijn' en 'contacten via internet moet je mee oppassen'.
In het 'gewone leven' als je iemand bijvoorbeeld via sport of in de disco ontmoet kun je ook een 'goede' treffen of een 'slechte'.


Ben ik het helemaal mee eens. En idd de eerste paar keer gewoon op neutraal terrein afspreken en iemand laten weten waar je bent. Als het meevalt, heb je een leuke avond gehad en misschien een vervolg, als het tegenvalt weet je dat ook weer! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 13:51

Dank je wel!! Ja ik voel me ook lekker mezelf bij hem LachenMaar ik blijf afstand houden..-Playing hard to get- Laat hij maar wat moeite doen..Ik vind het moeilijk..nog nooit zoiets meegemaakt..

We hoeven natuurlijk niet een stel te worden..misschien alleen vrienden.. Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:58

Apple schreef:
Er zijn wel heel veel verhalen van 'jongens die maar op 1 ding uit zijn' en 'contacten via internet moet je mee oppassen'.
In het 'gewone leven' als je iemand bijvoorbeeld via sport of in de disco ontmoet kun je ook een 'goede' treffen of een 'slechte'.

Tuurlijk, alleen zul je via een dating of party site sneller zo iemand treffen dan dat je zult doen via sport (discotheek is weer wat anders idd). Ben zowieso geen fan van die datingsites.. maargoed, ik moet zeggen dat dit allemaal wel goed en spontaan klinkt. Spreek gewoon nog eens op een neutraal punt af en ga daarna rustig verder kijken. Het heeft toch geen haast? Lachen

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 14:01

Sypheron..Het was geen datingsite hoor een partysite met een forum, partyfoto's feesten etc....Partyflock..

Ik ben ook helemaal niet op zoek naar een vriend,maar vond het wel leuk om te meeten Pling

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:48

Klinkt als een aardige knul. En zeg nou zelf, je hoeft toch niet meteen te gaan trouwen?
Spreek gewoon nog eens wat met hem af en kijk hoe het loopt. Als je je goed voelt bij hem, dan zal het vast wel goed zitten.

* To Belg, or not to Belg *


carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 14:50

Ja idd

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 15:04

Ik vind het iig heel leuk voor je, en het lijkt mij een aardige jongen..
En je raakt hem echt niet kwijt door te vragen wat hij nou precies voor je voelt.
Zou gewoon rustig met hem hierover hebben het is echt niet raar hoor!
Het is juist logisch dat je wilt weten waar je aan toe bent..

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 15:07

Ja het verbaasde hem dat ik dat vroeg..

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 15:40

Carlosje, ik had het toch ook niet alleen over datingsite? Ik vermelde ook party site en alle sites die daar een beetje bij in de buurt komen... dat zijn gewoon sites die ook lugubere types aantrekken.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 15:47

Ja je hebt gelijk sorry!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 15:59

Hey,

Wat maakt het uit waar je die persoon tegen komt: ook als je iemand tegenkomt in de kroeg moet je oppassen!

Overigens klinkt het allemaal wel heel gezellig: gewoon genieten dus!

Overigens sta ik ook op partyflock OK dan!

Groetjes!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Chantalla, ComscoreBot, Fayyah19, fleurtjeuh, fotolijstje, hagelslag, juval, Macs, Marcato, Plus_en_Min, SemrushBot, spookyskippy, xKatinkii, YandexBot en 187 bezoekers