Ze zijn er nog...eerlijke mensen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Ze zijn er nog...eerlijke mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 18:07

Tja ik was er zelf verbaasd over.
Iedereen weet wat dat ik een Ebay-addict ben Haha! , dus ik had laatst weer iets gekocht om een hoofdstelletje 'op te leuken'. Porto overeengekom en betaald via Paypal (moesten meer mensen gaan gebruiken).
Het pakje werd netjes bezorgd deze week. Maar wat schetst mijn verbazing, de porto was minder als was doorberekend. Dus ik een mailtje dat de spullen OK waren maar die porto ... hoe zat dat??

Krijg ik per omkerende mail een antwoord dat het gewicht toch minder was als gedacht en of ik zelf een oplossing in gedachten had.
Dus ik zeg stort maar op mijn Paypal-rekening.
En ja hoor nog geen 3 minuten laten kreeg ik de bevestigingsmail van Paypal. Ik heb de verkoper maar een zeer positieve feedback gegeven. Hierop volgde dit mailtje van de verkoper:

Citaat:
The feedback is very generous of you. I also enjoy the fun of Ebay and the people. I have made many nice aquaintances and repeat customers. Life is too short to be dishonest. Thank you and have a great week.
Jim


OK dan! voor Jim


Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:11

Kijk dat ze nog bestaan dat soort mensen

Euh,...?? Tsjah,...

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:21

Dat is toch wel heel erg netjes. Ik heb nog nooit iets via e-bay gekocht, wordt toch wel eens tijd.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:22

Grappig, ik heb het ook eens andersom meegemaakt. Ik zag op de verpakking dat de porto hoger was dan was berekend. Eerlijke ik heb toen maar een mailtje gestuurd en hoewel het niet hoefde heb ik het restant toch maar gestort.
Vandaag had ik ook weer iets, tot nu toe is nog noooooooooit iets fout gegaan met bestellen. Ik had 3 showdekens gekocht van mayatex. Vandaag kreeg ik een mail dat het pakketje volledig beschadigd terug was gekomen bij hen met maar 1 deken nog erin!! Ze schreven mij dat ze wel via de vezekering erachter aan gaan maar alsnog morgen meteen alvast 3 nieuwe opsturen. Oke, het moet nog aankomen natuurlijk maar toch ook weer zeer vriendelijk opgelost zo.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:38

En ikke..............had weer eens dikke pech. Via Ebay's grotere leverancier een schitterend showhalter en showbit gekocht, grof geld betaald en na 3 maanden konden ze me eindelijk berichten dat het pakket bij hun terug in amerika was aangekomen, huh?? Ze zei dat ze het dezelfde dag opnieuw heeft verzonden maar tot op heden...........niets!! Het is vorig jaar november verzonden voor het eerst, toen in februari weer!!! Ook op mijn mails wordt niet gereageerd. Ik kan nu dus niets. Als ze me de douane- papieren nummers had doorgegeven, had ik bij de NPD kunnen achterhalen waar het pakket is gebleven, nu kan ik dus niets!!! Grrrrrrrrrrrrrrr.............

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:55

Nah Boos! Maar heb je al gebruik gemaakt van het service centrum van ebay? Zij benaderen dan de verkoper en dan proberen ze te bemiddelen. Dit is geheel gratis, ik heb er 1 keer gebruik van gemaakt omdat ik geen contact kreeg met de verkoper. Gelukkig ook niks betaald etc.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:58

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, waren op een object ook de verzendkosten meegevallen, maarliefst $1.60, en ook die e-bay verkoopster heeft mij meteen op de hoogte gebracht en het terug gestort op mijn Paypal account OK dan! (inderdaad erg handig! Ik hoorde van mijn vriendin in de VS dat ze zelfs bij de benzinepomp met paypal kan betalen!!)

Maar ook een minder leuke ervaring, een auto onderdeel besteld, betaald en nooit ontvangen, de verkoper is "verdwenen" en ook geen lid meer van E-bay... dat heeft dus ruim $50,- gekost Boos! .

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

juval

Berichten: 13092
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:16

tof zeg!! dat is goed geregeld!
Ik koop zelf heel weinig via internet, maar als het zo eens voorkomt zal ik dat paypal in gedachten houden.

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:18

Ik ben blij dat er nog goede mensen zijn in deze tijd Haha!
Zo zou iedereen moeten zijn, dan was de wereld een stuk aangenamer.

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 21:23

cornelie schreef:
Nah Boos! Maar heb je al gebruik gemaakt van het service centrum van ebay? Zij benaderen dan de verkoper en dan proberen ze te bemiddelen. Dit is geheel gratis, ik heb er 1 keer gebruik van gemaakt omdat ik geen contact kreeg met de verkoper. Gelukkig ook niks betaald etc.


Het is al bijna een jaar oud............zou het nog kunnen?????

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 21:25

FlyingHigh"]
[quote="cornelie schreef:
Nah Boos! Maar heb je al gebruik gemaakt van het service centrum van ebay? Zij benaderen dan de verkoper en dan proberen ze te bemiddelen. Dit is geheel gratis, ik heb er 1 keer gebruik van gemaakt omdat ik geen contact kreeg met de verkoper. Gelukkig ook niks betaald etc.


Het is al bijna een jaar oud............zou het nog kunnen?????
[/quote]

Hoe heb je betaald? Ik heb eens via Paypal geklaagd, kreeg een hele scheldkannonade over me heen van de verkoper maar het was er binnen een week, toevallig...

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 21:33

Jaja, vorig jaar al betaald natuurlijk, het zou direct op de post. Grote leverancier ook...........weinig negatief feedback ook....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 07:02

Ik kwam bij dat hulp iets terecht toen ik negatieve feedback wilde geven. Dan wordt er gevraagd of je dat definitief neer wilt zetten of dat je van hun service gebruik wilt maken. Dan vul je in wat het probleem is en dan gaan zij er achter aan. Ik betaal ook altijd via paypal en bij hogere bedragen maak ik gewoon gebruik van een borgbureau, totaal geen risico dan Lachen


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 07:12

Ja maaaarrrrrr.............ik kan zelfs geen feedback meer neerzetten, het is al te oud!!!! Helluppppppp!!!!! Zou het ook anders kunnen???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 07:39

Vast wel, als je gewoon de naam van de verkoper doorgeeft en het probleem erbij moet het ook lukken lijkt mij. Dan krijg je 2 weken later netjes weer antwoord wat de uitkomst is geweest.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 08:43

Maar hoe kom ik dan bij de URL waar ik mijn klacht kan dumpen? Jij kwam daar door negatieve feedback.........ik kan geen feedback geven!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 08:46

Ik zoek het even voor u na Lachen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 09:12

cornelie schreef:
Ik zoek het even voor u na Lachen


Hyper! Joepie!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 11:51

Ik hoop dat je niet al te laat bent. Ik kan me indenken dat er voor klachten een bepaalde tijd staat.

Signe

Berichten: 5798
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:50

ik wist wel dat ze er nog waren!

top!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers