gisteren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

gisteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 08:03

hallo allemaal,

Gisteren kwam ik op stal, en stonden mn paardjes op hun nieuwe wei.
Ze waren laatst alle weilanden aan het verdelen omdat er nog steeds een paard alleen stond en nergens bij kon, en dat vonden ze toch wel erg sneu. Dus hield het in alles in drieen verdelen en drie groepen maken :S en wat een werk was dat, want tja moet nu ook een derde afdak bijgebouwd worden, en een extra stal aan deze kant, wat inhoudt dat er weer een stal over is die eventueel verhuurd kan worden. maar goed eer dat die andere stal er is zijn we een jaar verder. maar mijn paardjes staan dus lekker op een eigen stuk wei en delen het maar met een ander paardje een merrie die verder niet zo heel vervelend is tegen mn paardjes alleen met het voeren, dus nu zullen vele wondjes gaan genezen en er eindelijk rust komen op de wei Lachen en ze hebben nog steeds een heel groot stuk wei.

renilde een stalgenootje was er ook en kristel was met mij mee en omdat het droog was en de zon scheen zouden we gaan buiten rijden.
dus ging ik presje halen op de wei Lachen de lieverd stond al te wachten. omdat ik er volgend jaar naar de keuring wil brengen en op moest schieten Tong uitsteken

dacht ik we draven wel even snel naar voren pres helemaal in een uitgestrekte middendraf met me mee naar achteren en ze ging zelfs aan de teugel lopen Hyper! ik denk als je dat op de keuring ook doet volgend jaar ben ik gelukkig Lachen

nou en toen zijn we maar gaan buiten rijden door het bos en langs het kanaal terug we hebben op sommige stukken echt flink gegallopeerd en dat ging echt hard want shesa is een van de snelste paarden op stal en navaronne is ook wel erg snel en present wordt gezien als het slome paard maar ze deed er niet voor onder bleef precies langs navaronne op dr snelst
op een gegeven moment vond ik het wel genoeg en heb ik kris en renilde verder laten racen en heb ik presje terug genomen ze moet niet iedere keer het uiterste willen en wel gewoon uitgerust terugkomen op stal. Lachen
maar ze heeft het super gedaan en het was een heerlijke rit

groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 08:07

Beter zeg dat je nu een eigen stukje hebt met nog 1 ander paardje samen. En volgend jaar ook zeker weten naar de keuring gaan, want ik wil Present nu wel eens een keer in 't echt zien Haha! Denk dat je je niet zo druk hoeft te maken hoor, Present is een mooie merrie Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 20:36

Tong uitsteken ik denk het ook niet echt ze heeft een best goed figuur en een mooie bouw en hele mooie gangen maar ja moet ze wel willen lopen ntl zoals afgelopen keer Tong uitsteken
en ik wil dr ook zeker wel naar de keuring brengen eigenlijk
groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: femkepien, PowerPoef, Raineri, SannevZ, Vagabondo en 124 bezoekers