CHIO --> was leuuuk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

CHIO --> was leuuuk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 20:45

Hay!

Ik ben vandaag naar CHIO geweest, met een vriendin mee, dat rotterdamse paarden evenement, t was echt geweldig! Hoe hoog die mensen springen man! Geweldig Haha! Ik heb Jeroen dubbeldam ook nog gezien, ik liep langs hem, jeej Haha! Hij is echt cool Tong uitsteken Hm, ik ben even zijn naam kwijt; maar in ieder geval, we hebben ook nog meegelopen met "HET" talent van het rabobank talentenplan, hij is niet lelijk Schijnheilig Het was gewoon erg leuk, zijn er nog meer mensen hier naartoe geweest? Haha!

Kusjes

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~


horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:07

ik niet maar het was zo te horen erg leuk:D

Icelandics
They grow when you get on

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 21:12

Jaah! hehe, ik moest het gewoon even melden, erg boeiend is het niet, maar het was wel leuk! Haha!

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:07

Ik ben zaterdagavond naar de kur op muziek geweest, en dat was ook super hoor OK dan! . Allemaal super ruiters! En we hebben Anky van superdichtbij gezien, hahaha *LOL* maar dat was niet het leukste hoor. Het leukste was om die bekende ruiters te zien rijden! We hebben natuurlijk Edward Gal gezien die uiteindelijk eerste werd, en ook Marlies van Baalen, Joyce Heuitink, Antionette Falandt (waar iedereen van de groep voor was omdat we ook uit schiedam komen net als haar) Arjen Teeuwissen, Thamar Zweistra Tineke Bartels, Imke Schellekens en zo kunnen we nog even door gaan. Nee het was echt een hele leuke avond en volgend jaar ga ik 100% zeker weten weer !

Ik raad iedereen die ook twijfelt of dat het wel leuk is, volgend jaar gaan!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 22:12

jaah het is echt geweldig om jos lansink, jeroen dubbeldam, gert-jan bruggink, eric van dern vleuten enz enz te zien springen!! Wat heeft Joel van Gert-jan Bruggink trouwens een eng dun halsje.. , maar springen kan hij wel Haha!

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:51

Gaaf zeg.

Ik heb V.I.P. kaarten voor aanstaande zondag Concours Hippique westbroekpark.

Ik zal duimen dat ik net zoveel lol heb als jullie bij CHIO.

Ik heb een SKYBOX daar.

Gaaf he

Wij gaan dan kijken naar de Finale van Open Benulux.

Dit is 1,60m springen Kwijl

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

yourangel

Berichten: 120
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 14:28

hmmm, dan ist toch wel jammer dat ik niet ben gegaan Boos!, ik twijfelde namelijk....

En binnen een jaar zal het veulen haar benen als vleugels gebruiken, wanneer ook zij de wind zal drinken...
~de arabier~

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:23

heb er 4 dagen gewerkt. Ik rijd de ruiter van het hotel naar het terrein en weer terug (en officials, jury's, parcoursbouwers, etc).
De mensen bij mij in de auto zijn dus verplicht 10 minuten met mij in de auto te zitten en min vragenvuur te ondergaan...Knipoog
Nou valt wel mee hoor, maar je kan met sommigen echt lachen.
Ben ook nog naar de kur geweest...Wat was die kur van Edward goed zeg...zat op het puntje van mijn stoel!! echt geweldig!!

Ik heb voor vrijdag ook vipkaartjes...ik kan alleen niet, ik ga naar berlijn. Dus mijn ouders gaan....

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 16:12

Het is echt geweldig! Noureyev, heel veel plezier! Zal vast net zo leuk worden! Haha!

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:13

Hoiiii,

Ik ben zaterdagmiddag geweest. Heb toen naar Emiel en Bert gekeken ,was erg leuk om te zien en natuurlijk was het springen weer spectaculair

SophieB
Berichten: 412
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:20

Aahhhhhhh Lingh was echt geweldig!! Vond het weer heel gezellig(Ga elk jaar)

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:40

Nadhir schreef:
Ik ben zaterdagavond naar de kur op muziek geweest, en dat was ook super hoor OK dan! . Allemaal super ruiters! En we hebben Anky van superdichtbij gezien, hahaha *LOL* maar dat was niet het leukste hoor. Het leukste was om die bekende ruiters te zien rijden! We hebben natuurlijk Edward Gal gezien die uiteindelijk eerste werd, en ook Marlies van Baalen, Joyce Heuitink, Antionette Falandt (waar iedereen van de groep voor was omdat we ook uit schiedam komen net als haar) Arjen Teeuwissen, Thamar Zweistra Tineke Bartels, Imke Schellekens en zo kunnen we nog even door gaan. Nee het was echt een hele leuke avond en volgend jaar ga ik 100% zeker weten weer !

Ik raad iedereen die ook twijfelt of dat het wel leuk is, volgend jaar gaan!



Ik was er ook, we kregen vrijkaarten omdat we eigenlijk met de vierspannen zouden rijden vrijdagavond maar dat ging niet door. Heb echt genoten. Wat vond je van die Lippizaner. Was zielig he maar ik heb wel stiekem gelachen.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:28

Noureyev schreef:

Ik heb V.I.P. kaarten voor aanstaande zondag Concours Hippique westbroekpark. Kwijl


K ga er waarschijnlijk ook naartoe!! Wij gaan op vrijdag!


K ben ook naar de kur geweest en de kur van Edward Gal was echt super om te zien!!
Die Lipizaner was idd slordig, maar k vind het wel knap dat ze zoon paar naar de Grand Prix gereden heeft!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:45

JA hij was te kijkerig hier, ikw eet niet hoe alles in griekenland er aan toe gaat maar toch wel knap idd.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 21:13

Leuk zeg! Jammer dat die grote evenementen niet in het noorden van het land zijn! Ik wacht al met smart op indoor Friesland! Haha!


ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 21:19

Ikke was er ook!!! Zaterdag avond met dekur op muziek, was errug gezellig, vooral de tribune achter de B Haha!

Heb echt genoten, de lippizaner was een beetje erg om te zien maar wel lachwekkend (toch doe ik het haar niet na....) Edward Gal was echt om te Kwijl (Nja Lingh dan hè Knipoog ) en natuurlijk Antoinette en Jarwo het gaat steeds beter....... OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Fly_high, Freddydeshet, IASCrawler, Poosje81, SemrushBot, tienus63 en 119 bezoekers