Lees een blij verhaal van een blij meisje:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Lees een blij verhaal van een blij meisje:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:06

HAAAAY mensjes van bokt!!
Eergister sprak ik m’n nichtje jessica.Ze heeft haar been gebroken toen ze van haar verzorgpaard Lisa was gevallen.nu vroeg ze aan mij of ik nog een verzorgpony zocht, want zij zou waarschijnlijk nooit meer rijden..ik vond het wel een leuk idee, dus ik belde de eigenaar op met de vraag of ze nu nog iemand zochten.
Ja dus!Ik had afgesproken, en vandaag ging ik er dus heenfietsen.ongeveer een kwartier fietsen, vlakbij m’n vriendin haar paarden.Ik kwam daar en werd hartelijk brgoet door twee grommende duitse herders. Maarja schijn bedriegt, want ze waren heel lief en ik ging naar binnen. De eigenaresse liet me Lisa zien wat een paard!! Een prachtige goudblonde haflinger stond daar, en ik zag gelijk al dat ze suuuper eigenwijs was!Ik ging haar poetsen en ik zou gaan rijden..maaarrr..ik kon geen hoofdstel vinden, en het was er een bende! Dus ik met zadel+halster+twee halstertouwen rijden..(behh) ik vond dat niet zo leuk want ik had weinig contact zo, behalve dan met mn zit, maar toen ik een blik op de neusriem geworpen had( de er dus wel lag) schrok ik me dood..allemaal scheuren zaten erin!! Dus ik lekker met halster gereden.poehhh ik wil rechts, zij links, ik wil links, zij rechts hoezo eigenwijs?? Haha na een paar flinke bokken wilde ze toch wel een galopje doen! Toen kwam mn nichtje met haar moeder.(“mam, mag ik er niet heeel even op uitstappen?roos houdt lisa vast..” “nee jessica, echt niet je kan nauwlijks lopen!!) haha.. maar na veel geknuffel ging ik uitstappen en afzadelen, en toen ben ik (heel blij) naar huis gefiets met de gedachte dat ik binnenkort heerlijk met lisa en een vriendin met haar paard door het bos zal rijden Haha!:D
Bedankt voor het lezen van me lange verhaal!!
Xxxxx RoOs eN LiSa!!!!!


Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:12

Leuk dat je nu een verzorgpony hebt!! OK dan!
Wel rot voor je nichtje Scheve mond

Just keep passing the open windows.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:17

leuk dat je nu een verzorgpony heb maar waarom ga je na 1x kijken en zonder t paard zowat te kennen al met helaster rijden wel gewaagd hoor

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:25

wat leuk zeg!...maar je nichtje gaat NOOIT meer rijden??....wat zonde voor haar

Annemarietje
Berichten: 171
Geregistreerd: 09-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:27

Wat vervelend voor je nichtje, maar toch gefeliciteerd met je verzorgpony!!!


Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:40

vervelend voor je nichtje, jij gefeliciteerd!
Maar 2 dingetjes: hoezo gaat je nichtje NOOIT meer rijden (erg zonde toch?) ene ga je meteen nadat je het paard 5 min kent met halster rijden? slim?

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15442
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:56

Ik snap je verhaal denk ik niet helemaal, heb je toch eerst met die eigenaresse gesproken, die wou toch ook graag het een en ander weten en laat je dan toch ook het zadel en hoofdstel zien. En ze laat toch niet een onbekende zomaar alleen met haar paard, ik vond het wel een gewaagde actie hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, MyWishMax en 112 bezoekers