Strippers.. hoe kom ik eraan??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Strippers.. hoe kom ik eraan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 18:12

Hallo!

Volgend jaar gaat een vriendin van mij trouwen en nu wil ze graag een stripper op haar vrijgezellefeest!! Een man tussen de 20 en 40 jaar ongeveer die er een beetje leuk uitziet qua lichaam en er verzorgd uit ziet.
Maar nu is mijn vraag... waar vind je die? En wat kost dat zo ongeveer?
De stripper hoeft niet helemaal uit de kleren, alleen zijn onderbroek mag hij aanhouden.. dat scheelt natuurlijk wel wat geld Haha!

Wie heeft wel eens een vrijgezellefeest of een ander feest georganiseerd en moest ook voor een stripper zorgen? Wie kan mij helpen er 1 te vinden of misschien ken je iemand uit je naaste omgeving die dit soort dingen doet?!

Alvast bedankt!!

Groetjes Linda

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:18

alleen onderbroek dus... hmmm. wat schuift dat? Tong uitsteken

probeer eens bij een discotheek, die kunnen je misschien verder helpen!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:22


Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:22


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:03

In de krant staat altijd vanalles... wij hadden zo voor een hele "dikke" vriend van ons een nog dikkere negerin gehuurd om te strippen was erg gaaf!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:17

*hmmz ik kan wel ff rondvragen in mijn vriendenkring Knipoog *

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:23

Je kunt ook Gidi uit starstrippers inhuren!! haha Hij was al stripper en een vriendin moest eens zijn advertentie plaatsen in een blad.. Maar hij was wel duuuur!!! Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:42

haha strippers zijn altijd leuk!

wij hadden een heeeeeeele dikke surinaamse vrouw gehuurd voor een verjaardag toen iemand 30 werd, dat was zooooo stoer! en dat mens was nog trots op dr lichaam ook, ze kon niet eens lopen, maar waggelde! en dan dat dansen hahahaha toppunt was wel toen hij slagroom van dr moest aflikken hahaha

maargoed, ik heb geen idee waar je een lekkere mannelijke stripper kan vinden! een ex-vriend van me die zit bij de marine en die stripte weleens op feestjes van bekenden, die heeft een Kwijl lichaam maar ja die zit nu voor 6 maanden in Curacao dus kan hem nu niet vragen of ie nog een keer wil strippen....

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 14:55


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:06

ohw god die faruk is lekker

Vincent15
Berichten: 61
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 18:40

Is dit wat??
Strippende Dikke Indiaan
Afbeelding
Als het lachen, gieren en ook nog brullen moet worden boek dan onze Strippende Dikke Indiaan! Eén van de vele "special acts" die altijd weer een succes blijkt te zijn...!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 18:45


Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 19:07

Kimnor schreef:
Hallo!

Volgend jaar gaat een vriendin van mij trouwen en nu wil ze graag een stripper op haar vrijgezellefeest!! Een man tussen de 20 en 40 jaar ongeveer die er een beetje leuk uitziet qua lichaam en er verzorgd uit ziet.
Maar nu is mijn vraag... waar vind je die? En wat kost dat zo ongeveer?
De stripper hoeft niet helemaal uit de kleren, alleen zijn onderbroek mag hij aanhouden.. dat scheelt natuurlijk wel wat geld Haha!

Wie heeft wel eens een vrijgezellefeest of een ander feest georganiseerd en moest ook voor een stripper zorgen? Wie kan mij helpen er 1 te vinden of misschien ken je iemand uit je naaste omgeving die dit soort dingen doet?!

Alvast bedankt!!

Groetjes Linda


Mensen die ik ken hadden/hebben een stripbureau. Rebels heet het geloof ik. Knappe mannen in iedergeval. Hier is de link van hun internetsite.
http://www.bvfriends.nl/fotos%20bvfrien ... ebels.html

Ik ken dit bureau omdat 1 van deze mannen vroeger bij mij op stal reed. Ik was toen 15 en wist niet wat voor werk hij deed Verward .... Ach ja ieder zijn ding. Maar goed, voor een stripact moet je dus bij hun zijn. Keus genoeg. Succes verder!

Baileys

Berichten: 544
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Koudekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 21:03

Volgens mij is het op dinsdagavond ladiesnight in de bananenbar in Amsterdam. Misschien een ideetje?

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:10

Mijn broer is stripper... hij is alleen wel nog tot volgend jaar Juni in Japan. (Hij's geen chinees hoor Tong uitsteken)

Hij ziet er erg goed uit, hij zit bij de chippendales, hij's een beetje gebruind, zwart lang haar (beetje indiaan achtig Haha!), gespierd en hij's ook fotomodel geweest... dussuh ik kan hem wel vragen, maar dan moet de trouwerij na Juni 2004 zijn Haha!

Voor meer info PB maar ff.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:38

en jouw broer is toevallig nog vrijgezel SweetTinka...... Knipoog

(en veel plezier op school k heb er ook gezeten)

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:40

Hmm ik zou toch niet zo zitten te springen om een vriendje met als "hobby" strippen.....

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:40

Euhm ja dat veranderd nog wel eens Knipoog

(Ik zit nu trouwens in z'n flat, want hij is toch weg... lekker 2 pers. waterbed haha) en hij woont in Eindhoven... ik weet niet precies waar de bruiloft was (maakt verder niks uit hoor, hij heeft zelfs in Belgie opgetreden)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:41

eindhoven?? das nog geen 20 km hier vandaan Haha!

en ach een vriendje die stript zou k geen problemen mee hebben hoor, waar gaat ie op stap?stratum??(eindhoven dus?)

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:43

Ja een vriend van hem heeft Kafee Kix in Eindhoven.... misschien ken je dat cafe? Hij is over 2 weken ffies hier en dan gaan we stappen Haha! (altijd leuk als er bekenden zijn die een cafe hebben en dus gratis drankjes *LOL*)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:48

ik heb heel wat avonden in de Kix gezeten, daar werkte mn ex, de Kix trix en de buurvrouw waren van Margreet(de nicht van mn ex)
mn ex zou daar bedrijsleider worden(toon de wit)

van wie is de Kix nu?

weet wel dat veel van t personeel naar de Jantjes is gegaan(schuin er tegenover)

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:51

Ik ken de naam van de eigenaar niet... wel dat z'n vriendin Janetta heet (en hij heeft van de geblondeerde haar). Morgen ga ik naar de 6511... al eens van gehoord?
Maar we gaan een beetje offtopic... Sorry Kimnor! Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:52

ik moet hem zien dan weet ik of ik hem ken, ben er bijna 2 jaar niet meer geweest(ivm bedreigingen van ex) 6511 is cool Haha!

haha oke nu weer ontopic Knipoog

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 00:15

hahah, geeft niet hoor!!
Sweettinka.. dat zou misschien wel wat zijn ja!
En het komt wel goed uit, want de bruiloft is 18 Juni 2004 pas!
Ik zal eens met mijn zus overleggen wat precies de bedoeling is!
En heb je misschien een foto van hem? Als jij zegt dat het een lekker ding is zal dat best wel, maar we zijn gewoon nieuwsgierig Vingers aflikken haha
En we wonen dicht bij Doetinchem in Gelderland, maar je zei al dat dat niet z on probleem zou worden.. dat is mooi in elk geval!! Naar Belgie is nog wel een stukje verder!!

Groetjes Linda