vermageren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
justice19
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: duiven

vermageren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 16:39

het paard wat ik verzorg heeft er nog al een last van dat ie moelijk op een goed gewicht blijft. zolang hij niet veel beweging krijgt gaat het goed maar als je hem gaat trainen wordt al snel magerder waarschijnlijk ook omdat ie er aanleg voor heeft. Hij staat ook aardig hoog in het voer. maar heeft iemand misschien nog goede tips Verward


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:52

Zou ik mogen weten hoe oud je paard is? Als ze ouder zijn kunnen ze gebitsproblemen krijgen waardoor ze niet goed meer kunnen eten en flink kunnen afvallen.

Ook jongere paarden kunnen natuurlijk gebitsproblemen krijgen. En het heeft ook wel met ras te maken. Een Engels volbloed is meestal een heel rank paardje, terwijl een kwpn-er wat forser is.

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:57

Je kan hem maismeel geven. Daar worden ze over het algemeen wel dikker van. Gewoon te koop bij je voerleverancier. Wel even wat water door doen. Vinden ze erg lekker.

justice19
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 17:04

hij is twaalf jaar en hij krijgt al mais slobber bijgevoerd.en hij is niet bepaald rank gebouwd.dus dat is het hem ook niet..........maar alvast bedankt in ieder geval


Imerose

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:09

en wat eet je paard verder?? die van mij is toen ze van stal en voer erhuisde ook even in 'hongerstaking' geweest, nu ze gewend is gaat het beter, (ik voerde haar toen ook fenegriek bij, maar denk niet dat dat er iets mee te maken heeft) van de paarden drogist heb je ook weight builder, voor paarden die te mager worden.

Roosje..........

justice19
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 17:15

klaver, hooi, brok, muesli,zemelen en mais stengels en mais slobber

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:18

Ik zou eigenlijk niet weten wat je er verder aan kan doen maar in elk geval succes! zijn er trouwens niet voor paarden ook van die speciale pillen of koekjes waar extra veel calorien in zitten? Zoals je voor mensen waightganers(?of zoiets) hebt... success

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DanaxxLester, SunnyHorse en 143 bezoekers