ray is weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 12:20

gister weer naar gerald geweest, kom de stal binnen, is de eerste stal leeg. waar goldglanz eerst stond. maar ik wist zeker dat die niet weg was, dus Verward Verward vreemd. tweede stal, nieuw paardje. errug leuk beestje, blijft twee weken en gaat dan weer weg. derde stal, de stal van Ray. staat goldglanz in.... Verward raar. vierde stal, gewoon Heidje. en rechts stonden Gampie en marengo, dus dat zat wel goed. buiten stond ook een nieuw paard, een hele leuke vos, een merrie. en als laatste Pientje. Dus ik vraag sas waar Ray is gebleven, blijkt dus dat ie gewoon weg is!! hij staat nog wel in de buurt maar dus niet meer bij ons. echt jammer, snap ook niet dat ie weg is. gerald was altijd zo blij met m, t is zo'n ontzettende schat, geweldig paard en nu issie weg... maar hij is vast goed terecht gekomen.
we waren al lekker vroeg klaar, sas was al eerder weggegaan dus toen was ik alleen met gerald op stal. en das altijd t leukste, dan krijg je meestal leuke nieuwtjes te horen. ook nu weer!!
we krijgen namelijk een goedgekeurde dekhengst op stal!!! waaaaah ik vind t echt onwijs gaaf!! hij schijnt op Partout te lijken en gerald gaat m in de Z2 starten. hij komt of deze week of de week erop, ben errug benieuwd...

en ik heb gister foto's gemaakt, zodra ze klaar zijn en mooi zijn en de scanner t weer doet zal ik ze wel plaatsen!!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 13:14

kewl maaikje
wel jammer dat Ruud weg is. maarja zo gaat t daar nu eenmaal. en wanneer komt jullie nieuwe hengst? en wie is t? ben benieuwd.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 15:11

haha welke hengst is het pas maar op maaike straks wordt je beroemd *LOL* de groom van een bekende hengst.
jammer dat ray weg is. maar gelukkig is gammie er nog!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 16:02

Sneu dat ie weg is, maar wel gaaf dat je nu een goedgekeurde dekhengst op stal krijgt!

Me is nieuwsgierig naar foto's!!!!!! Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 16:49

die hengst komt als t goed is deze week, en anders volgende week. volgens mij kan ik nog wat foto's maken dus als ik t niet vergeet neem ik volgende week weer t fototoestel mee!!
gerald heeft me niet verteld welke hengst t is maar t schijnt een bekende te zijn dus ik laat t zo snel mogelijk weten!!
hihi idd Kim, die groom van die hengst! *lol*