De gezellige les...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

De gezellige les...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 12:33

Heey! Cool
Nou gister dachten we dus een leuke les te hebben, dat hadden we mis, schrik niet maar we reden met 16 man in de les, waaronder 6 uit onze eigen les, 2 meiden die wel vaker meerijden en 8 duitsers!! Onze instructrice had een fout gemaakt... Maarja, toen moesten we met 16 man, waaronder er 7 niet konden rijden, gaan lessen Bloos!
Eerst ff lekker stappen, toen teugels op maat maken en in draf, dat ging al gelijk mis, want die duitsers stapten lekker door, want die snapte er geen hol van, dus alles werd opgehouden. Toen zei Monique, allemaal achter Miranda (heb ik weer!) en ik reed op Bas, dus dat ging wel goed, maar ik moest dus voorop, kuddeleider spelen, toen ging het wel goed, maar opzich was het gewoon vreselijk, want we moesten gewoon in een rijtje rijden, terwijl we dat natuurlijk normaal niet doen, want het is geen beginnersles! Dus wij, uit onze eigen les, lagen heel de tijd in een deuk (dat lagen we in de stal al, want toen pieste ik bijna in me broek van het lachen, hé Linda Tong uitsteken) Maar, toen zei ik zo tegen Monique (instructrice) waarom laat je ons dan niet ff vrijrijden in de binnenbak Tong uitsteken Maar dat mocht niet We moesten maar weer verder met de kermisles! Maar voor de rest moest ik dus de kudde leiden en zo is dat heel de les gegaan en werd er kotsmisselijk van, dus daar praat ik verder maar niet over, hier wat leuke foto's van de les!

Eerst wat gewone foto's, die tussendoor zijn gemaakt, vooral onder het gymnastieken Frusty Omdat we niet veel boeiends met die duitsers konden doen.

Afbeelding
V.v.n.a: Soraya op Olaf, een duitser op Irming, Nathalie op Amber, een duitser op Novaja.

Afbeelding
V.v.n.a: Een duitser op Yranta, Daphne op Shane, Linda op Jultin, Sary-anne op Mickey, Soraya op Olaf, Ik (Miranda) op Bassie, Marjon op Bliksem, Manouk op Toffie, Nathalie op Amber, een duitser op Irming.

Afbeelding
Vooraan is Daphne op Shane, en rechtsachter Soraya op Olaf.

Afbeelding
Vooraan is Soraya op Olaf, dan linksachter is Manouk op Toffie, daarvoor Marjon op Bliksem, dan ik (Miranda) op Bassie, dan Sary-anne op Mickey, dan Linda op Jultin, dan Daphne op Shane.

Afbeelding
Lekker aan het gymnastieken.

Groepsfoto's:

Afbeelding
V.l.n.r: Manouk op Toffie, Soraya op Olaf.

Afbeelding
V.l.n.r: Marjon op Bliksem, Linda op Jultin, Sary-anne op Mickey.

Afbeelding
V.l.n.r: Soraya op Olaf, Linda op Jultin.

Afbeelding
V.l.n.r: Sary-anne op Mickey, Soraya op Olaf, Linda op Jultin.

Afbeelding
V.l.n.r: Ik (Miranda) op Bassie, Soraya op Olaf.

Afbeelding
V.l.n.r: Daphne op Shane, Manouk op toffie, Linda op Jultin, Beetje erachter Marjon op Bliksem, Sary-anne op Mickey, Ik (Miranda) op Bassie, Soraya op Olaf, Nathalie op Amber en Monique de instructrice en daarachter een stomme groep met duitsers.

Afbeelding
V.l.n.r: Daphne op Shane, Manouk op toffie, Linda op Jultin, Marjon op Bliksem, Sary-anne op Mickey, Ik (Miranda) op Bassie, Soraya op Olaf, Nathalie op Amber.

Nou dit was het eindelijk, was een gedoe om het allemaal te uploaden, want het waren vreselijk grote foto's dus dat duurde vet lang!

Groetjes, Miranda

    If you can dream it, you can do it ...


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:48

das toch niet normaal dat ze die lessen zovol frotten, gebeurt dat altijd?

Hopelijk is het de volgende keer weer normaal

ging het verder wel goed op bassie?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:50

Tjeeee 16!!!!!!!!!!!!! Tjonge gister met 4ren les dat vind ik al veel!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:51

Heej
Ik vin ut leuke foto's geworden!
De les was helemaal verpest door die stomme duitsers Boos!
Najah volgende x beter.
Maar we hebben wel gelachuh ej Miranda?! Haha!

Ilse1979

Berichten: 499
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:59


Leuk dat jullie erom konden lachen, maar ik hoop niet dat je ook nog moet betalen voor die les Verward Scheve mond
Ik zou dus niet betalen, maar dat is mijn mening. Ik vind 16 echt veel te veel!

_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:03

heej ik sta er ook op, ik ben marjon zeg maar Tong uitsteken haha zie je mij debiel met me armen zwaaien, Bliksem was echt vervelend aan het doen joh, logisch met hem heb je ruimte nodig.. het was echt een poedersuiker les hoor Boos! Boos!:(:(

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:08

fJoRdAhLuVeR schreef:

[img]
http://upload.petuhr.nl/upload/15439085.jpg[/img]
Lekker aan het gymnastieken.

Groepsfoto's:


Afbeelding
V.l.n.r: Marjon op Bliksem, Linda op Jultin, Sary-anne op Mickey.

Afbeelding
V.l.n.r: Daphne op Shane, Manouk op toffie, Linda op Jultin, Beetje erachter Marjon op Bliksem, Sary-anne op Mickey, Ik (Miranda) op Bassie, Soraya op Olaf, Nathalie op Amber en Monique de instructrice en daarachter een stomme groep met duitsers.

Afbeelding
V.l.n.r: Daphne op Shane, Manouk op toffie, Linda op Jultin, Marjon op Bliksem, Sary-anne op Mickey, Ik (Miranda) op Bassie, Soraya op Olaf, Nathalie op Amber.


Groetjes, Miranda



wat ik op sommige foto's aan het doen ben snap ik zelf niet hoor, maar hij was wel verschrikkelijk aan het kloten omdat al die duitsers aan het stilstaan was kreeg ik m er niet meer van tussen Boos! op die normale groepsfoto staat bliks wel Lovers

en die armen op die 1e foto, hahahahaha ik ben dus vanaf voor de 1e met het rode shirtje, miranda is dus de andere Tong uitsteken maar bliksem ging er steeds vantussen, ik vroeg aan monique, gaan we alleen in stap oefeningen doen met gymnastiek, ze zei ja (kwam door de duitsers normaal gaan we in draf ook oefeningen doen) maar bliksem ging er vanachter en omdat we een knoop in de teugels moesten doen kon ik niet erg lekker vasthouden en kon ik m niet snel genoeg terugnemen en ging hij in draf Tong uitsteken Clown , had ik toch nog gedraaaaaafd Knipoog

much love Lovers marjon

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:18

De 12e foto vind ik Jultin en Bliksem er zow lief opstaan! *LOL* Lovers

_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:27

ja, jultin met die neus naar voor haha:P maar Mick en Amber staan ook lief op hoor vind ik Lovers

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:40

[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/Afbeelding%20034(13).jpg[/img]
En deze dan!
Hoezo vaag!
Maar ze staan er wel alle 3 lief op!
En vierkant! Pling

_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:50

ja Haha!

maar wat ben je aan het doen met die hand joh Tong uitsteken

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:08

Dat jongetje zonder cap, beugels, teugels..
Ik vind het er op de foto's niet uitzien, sorry.
Is het daar niet verplicht om met cap te rijden? En dan met z'n 16e in 1 les...

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:27

sorry dat ik het zeg, maar het komt idd over als een zooitje ongeregeld. (wel gezellig natuurlijk)
Het is toch niet altijd zo en caps zijn toch wel verplicht?

_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:35

nee eigenlijk niet, ik rij al heel erg lang zonder cap *schaam* ja ik weet het erg dom maar ik ben niet de enige, miranda doet het ook niet als ze op manegepony rijd Schijnheilig en nu gaan steeds meer zonder cap rijden! Maar het is dus niet verplicht, maar ik vind het wel een beetje dom dat ze beginners bij ons in een gevorderde les zetten, want dat is het eigenlijk behalve in de zomer dus Boos! zouden eigenlijk gaan carousselrijden maar dat gaat natuurlijk al helemaal niet met die mensen die nieteens weten wat een volte of wat is, ze weten zelfs nieteens hoe ze moeten aandrijven! gaan ze met de teugels zitten kloten, en dan maar denken dat die paarden daar naar luisteren Verward

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:37

maar we moesten dus allemaal achter miranda aan en dat vond ik dus echt niet leuk, want bliksem gaat echt vooruit want in het begin liep hij heel erg achter andere aan en dat gaat nu steeds beter! daar leert hij dus ook niks van beetje achter andere aanlopen net zoals in een beginnerslesje, maar heb toen maar een beetje aan mn stelling gewerkt omdat dat nog niet zo super met m gaat Tong uitsteken maarja omdat hij toch achter andere aanwilt gaat het een paar meter goed en dan weer, hup dat hoofd naar voor Boos!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Eliana

Berichten: 5451
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:41

ik zie ze niet :S

Shetland bokker #7

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:13

Ilse1979 schreef:
:n
Leuk dat jullie erom konden lachen, maar ik hoop niet dat je ook nog moet betalen voor die les Verward Scheve mond
Ik zou dus niet betalen, maar dat is mijn mening. Ik vind 16 echt veel te veel!


Ben het helemaal met je eens. 16 is echt te veel.

Ook vind ik het raar dat op zo'n grote manege als de Zwaanhoek caps nog niet verplicht zijn. Op een heleboel maneges zijn veiligheidscaps al verplicht. Raar...

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:29

ja vind het ook nogal raar dat caps niet verplicht zijn Verward... en krijgen jullie les zonder zadel Verward of was dat voor dat gymnastiek gedoe?

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:55

Ja inderdaad, hebben niet alle pony's een zadel daar? En iedereen kiest zelf ( op zon jonge leeftijd! ) of ie wel of niet met cap rijd? Verward Lekker zooitje ongeregeld..

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 16:06

Ja, vind ik ook! Ik kan er ook niks anders van maken ik vroeg ook telkens aan Monique (instructrice) van krijgen we nu een extra les of mogen we anders verder voor ons zelf rijden in de binnenbak zegt ze: Nee dat kan niet en dat mag niet, weet je wel, ik kan er ook niks aan doen! Maar over die caps vind ik ook stom, maar ik rijdt meestal wel met cap, alleen niet als ie bij Herman ligt, geen zin om hem dan te halen hoor en over die zadels, alle paarden hebben heus wel eigen zadels, alleen je mag best voor een keertje zonder zadel in de les!

    If you can dream it, you can do it ...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:08

Charlotte schreef:
Ja inderdaad, hebben niet alle pony's een zadel daar? En iedereen kiest zelf ( op zon jonge leeftijd! ) of ie wel of niet met cap rijd? Verward Lekker zooitje ongeregeld..

Ben ik helemaal met je eens! En ik zou de les ook niet betalen hoor!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 16:10

Tjah... Dat zei ik dus net al, van dat we telkens vroegen of we nou een extra les kregen ofzo! Maar nee hoor...

    If you can dream it, you can do it ...

_Marjon_
Berichten: 10663
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:54

madelien schreef:
ja vind het ook nogal raar dat caps niet verplicht zijn Verward... en krijgen jullie les zonder zadel Verward of was dat voor dat gymnastiek gedoe?


wat miranda al zij mag je gewoon zonder zadel rijden, mag eigenlijk altijd wel! behalve als we op buitenrit gaan.

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:01

Kruisjes

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 17:02

Dat is wel vaker, dat bij deze uploadsite de één ze wel ziet en de ander niet... Kan er niks aan veranderen, sorry!

    If you can dream it, you can do it ...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 89 bezoekers