ik was TWEEDE! totaal niet verwacht!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

ik was TWEEDE! totaal niet verwacht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 13:07

na een zwaar weekje(zondags brabantse kampioenschappen met het viertal, gewone proef+overkampen+parade) en een trainingsweek in ermelo(2x per dag zwaar werk voor de paarden!) had ik zaterdag een wedstrijd.
vrijdagavond was ik thuis uit ermelo, waar mn paard ook al een week niet had gegeten, evenals 't weekend ervoor thuis ook niet(als ie vlechtjes heeft eet ie niet meer, stress voor wedstrijden, gekke knol)

dus zaterdag naar wedstrijd gegaan, losrijden ging heel lekker, tot ie ineens in de weg werd gereden door een ander, daar werd hij zo boos om dat ie al stakend en steigerend naar de andere kant van het terrein liep, waar we bijna een L ring invlogen

een vriendelijke meneer heeft hem vastgepakt en een stukje teruggebracht richting mn eigen ring, ik had 2 rondjes vwnw gegallopeerd, moest ik al de ring in!

dus snel teugels korter gepakt, en mn proef gereden (M2 dus ja met een lange teugel en een lang paard dat uit elkaar loopt gaat dat niet lukken)

mn 1e middendraf werd al een galopje, achterwaarts ging scheef en leverde verzet op, en de verzameling was ver te zoeken

ik was zo moe toen ik weer thuis kwam, dat ik niet meer terug ben gegaan voor de prijsuitreiking, wat ik normaal dus altijds doe

krijg ik vandaag het buurtkrantje, staan er de uitslagen in, zie ik mezelf staan, 2e in de M2 met 163 punten!

dus ff nagevraagd en ja het klopte Haha!

echt niet verwacht!!! misschien moet ik toch vaker wat 'rommelig' rijden want een tijdje terug liep hij ook zo en maakte hij zich sterk, en toen was ik ook 2e(met 160 punten)
met een correct gereden 'brave' proef rij ik altijd 154/155 punten heel soms net een wp, en nu dus totaal onverwacht 163 punten!

ben helemaal happy Haha!

mijn lieve knollie en ik komen er nog wel Lovers

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:18

Gefeliciteerd !
Altijd leuk: niet verwacht, toch gekregen (neeeee, verdiend !!! Knipoog ).
Is je paard weer helemaal opgeknapt ?

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:20

Super rens

jullie komen er idd wel!

Heeft Quinten nog zn eten gegeten gisteren?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 13:22

*trots* echt mn dag is helemaal goed!

en nee, zn slobber vond ie niet goed genoeg, DA gebeld, nog 1x nieuwe slobber maken en eerst zn voerbak ff helemaal schoonmaken, eet ie nog niet dan komt de DA langs

maar hooi eet ie wel, en gras ook, raar paard!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:23

vast een belg Tong uitsteken

Nu nog iets bedenken om toe te voegen, anders wordt t weer SC Haha!
Zo, 3 regels, lang genoeg Verward

Laat me vanavond maar weten of je monster al weer eet Lachen

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:46

gefeliciteerd!!

miekevGool

Berichten: 110
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: bladel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:03

ja renske! dat is ff meevallen! gelukkig dat het toch nog goed is gekomen. Ermelo was inderdaad erg zwaar, m'n paardje heeft nu nog spierpijn! veel succes op de volgende wedstrijd!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:05

Knap gedaan, hoor!!! Dat raren Belgische beest van jou denkt vast dat het Pasen is en hij moet vasten... Haha!

Jullie paarden kunnen in ieder geval nog bereden worden na Ermelo, die van mij staat met een blessure in de wei... Boos!

miekevGool

Berichten: 110
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: bladel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:09

Is hij nog nie beter? Ik heb haar ook niet veel kunnen rijden! zaterdag heb ik geen tijd gehad, stallen vol met zaagsel gooien(een hele vrachtkuip vol!) zondag kwam er iemand voor de merrie's voor de keuring kijken, ook niet veel gereden. Maandag moest ik trainen van dansen, en vandaag moet ik oppassen! merel had ook geen tijd om haar te rijden of longeren, heeft het zelf ook druk. Dus ja, morgen eens goed longeren!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:17

gefeliciteert

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:19

Valt me idd op dat de meeste ruiters tijdens het losrijden naar beneden kijken (kijken of het paard wel aan de teugel loopt? Kijken of ik mijn handen wel goed heb???), ipv waar ze naartoe gaan. Resultaat: BOEM!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:30

Scum schreef:
Valt me idd op dat de meeste ruiters tijdens het losrijden naar beneden kijken (kijken of het paard wel aan de teugel loopt? Kijken of ik mijn handen wel goed heb???), ipv waar ze naartoe gaan. Resultaat: BOEM!


Da's een loze opmerking... Hier wordt niets over gezegd in dit topic.

Ik heb het toch ook niet over het avondeten? Verward

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:49

Renske20 schreef:
dus zaterdag naar wedstrijd gegaan, losrijden ging heel lekker, tot ie ineens in de weg werd gereden door een ander, daar werd hij zo boos om dat ie al stakend en steigerend naar de andere kant van het terrein liep, waar we bijna een L ring invlogen


????????????????????????????????????

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:49

Scum"]
[quote="Renske20 schreef:
dus zaterdag naar wedstrijd gegaan, losrijden ging heel lekker, tot ie ineens in de weg werd gereden door een ander, daar werd hij zo boos om dat ie al stakend en steigerend naar de andere kant van het terrein liep, waar we bijna een L ring invlogen


????????????????????????????????????
[/quote]

Dat heeft niets te maken met naar beneden kijken....

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:53

Het heeft wel te maken met iemand anders in de weg rijden.

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 23:18

Gefeliciteerd Renske! Hij had zich zeker goed groot gemaakt van woede? Tijdens de les kon hij zich zo mooi groot maken als je hem kwaa maakte.

Eet hij nu wel? Denk dat het aan de hoogeloonse lucht ligt, of dat Ymskje en Quentin op dezelfde golflengte zitten want Ynskje eet nu ook niet Verward Ze stond gister na het rijden zeer lusteloos op stal, wou niks eten en drinken en toen ik net weer op stal kwam had ze de brok van gister niet op! Wou ook niks uit mijn hand eten. Hopelijk eet ze morgen wel. heb haar vandaag gelongeerd en toen een stuk mee de bossen ingewandeld voor variatie. Maar erna wou ze nog niks eten of drinken Boos!
Hopelijk eet Q nu wel. Die twee van ons hebben ook alijd wat is het niet?

miekevGool

Berichten: 110
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: bladel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 14:28

Heey bij mij gaat nu alles goed. ik heb al geweken, en bijna schouder binnenwaards gedaan!!! goed he?

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:05

Gefeliciteerd!!