Weer terug in het natte NL vanuit Aruba...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:31

Mayo schreef:
Ik ga waarschijnlijk in het voorjaar weer Haha! Naar het Carnaval, dus mocht je zin hebben *LOL*


Wat een mazzelaar ben jij zeg!
Weer lekker zonnen en feesten.

Vraagje:
Ik wil volgend jaar misschien ook naar een van die eilanden.
Zit er nog verschil tussen Aruba,Curacao?
Kun je elk tijdstip van het jaar gaan en wat ben je gemiddeld kwijt aan een vlucht en verblijf?

Het zijn een paar vraagjes geworden Bloos! zie ik
Mag ook per pb als je dat makkelijker vindt.

Dankjewel!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:26

Misschien het voorjaar alweer!! JALOERS!!

En.. als je met het Carnaval gaat.. wees er dan wel zeker van dat je daar geen vijanden hebt he.. hahaha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 13:01

essie79, Aruba is meer dorps dan Curacao en minder druk, maar wel een leuker uitgaansleven. De bevolking schijnt ook toeschietelijker te zijn. Je kan elk tijdstip van het jaar gaan, want ze kennen er geen jaargetijden zoals hier in NL. De kosten verschillen heel erg. Het hangt er vanaf hoe lang je gaat, met welke maatschappij en welke accomodatie. Je kan brochures halen bij het reisbureau van de Caribbean, dan kan je ook een vergelijking maken tussen Aruba en Curacao op eigen bevindingen van de brochure Knipoog

Little, dat is Rio de Janeiro dat nogal eens wat extra knallen met zich meebrengt *LOL* Volgens de locals is dit Carnaval veilig en top of the world! Vooral omdat 2004 het jubileum-carnaval is van 50 jaar Party!!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:28

Little, dat is Rio de Janeiro dat nogal eens wat extra knallen met zich meebrengt Volgens de locals is dit Carnaval veilig en top of the world! Vooral omdat 2004 het jubileum-carnaval is van 50 jaar

Oh handig dat je dat al weet! Hoef je daar in ieder geval niet bang voor te zijn!
Lijkt me ook wel gaaf om mee te maken idd!!
En wow 50 jarig jubileum.. dat zal zeker gaaf worden!