Ander werk maar wat???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cowgirl

Berichten: 23730
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 12:12

Ik zit nu al zo'n 2,5 jaar in de Chrysanten en ben het zolangzamerhand een beetje beu aan het worden.
De eerste week na de vakantie was echt waardeloos, maandag ging het nog wel maar Dinsdag deed alles weer zeer(rug, schouders en nu ook mijn hand van het dozen tillen)
Het nadeel is ook dat het gewoon iedere dag hetzelfde is , iedere dag weer dezelfde handelingen. En ik vind mezelf ook niet meer zo gezellig als een half jaar geleden, moet je niet raar opvatten ofzo maar het intressert me eigenlijk niet zoveel meer.
Nu wil ik graag wat anders doen.
Maar de vraag is WAT. Ik heb een diploma dierverzorging maar 99% van dat werk is vrijwilligers werk. Mijn werktijden van nu zijn perfect(7tot 15.30 uur) dus genoeg tijd voor de paarden.
Met mijn salaris ben ik ook tevreden . Het lijkt me wel gaaf om iets voor National geographic te doen ofzo, reportages maken.
Ik wil absoluut niet op kantoor zitten, als ik moet verhuizen is dat te overwegen. Ik heb een auto dus dat is al voordeel.
hebben jullie misschien ideeen tips of wat dan ook.
Help me op weg naar een nieuwe "carierre" Haha! Haha!
ps ik hoef geen werk op een paardenstal/pension!!!!!
Iets als trektocht begeleider mag dan nog wel maar dat is meestal seizoen gebonden denk ik.


_________________
**Voor een dier naar het asiel**

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cowgirl op 2001-09-23 12:14 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 21:08

Hier in Artis is dierverzorger gewoon een betaalde baan toch?
Er zijn in NL een aantal van die country western cq western ranches met paarden waar groepen worden ontvangen etc. die lui worden dan een tijdje bezig gehouden. Daarbij zou je een en ander kunnen combineren, er is altijd zoveel te doen (kantine keuken, verblijven voor mens en dier, toestellen, gebouwen). Ze zouden daar misschien wel blij zijn met iemand die zowel de buitenritten kan begeleiden alswel een waterpomptang weet te hanteren. Via paarden.pagina. nl kom je al een stuk verder (ik kan nu toch niet op de namen komen).

Dees

Berichten: 18894
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 21:45

Zo te horen, zijn een heleboel kantan aan je werk helemaal zo gek nog niet.... op tijd klaar dus tijd genoeg voor paarden, prima loon, regelmaat...

Ik denk dat iedereen wel eens droomt van een andere carriere, en de balen heeft van zijn huidige werk. Heb ik ook wel eens....
Toch, het hebben van een andere baan is misschien helemaal niet zo geweldig als het je nu lijkt.. Je kan natuurlijk proberen zo'n beestenbaan te vinden, maar dat is wel heel moeilijk, iedereen wil die baan hebben, ook voor weinig betaling.
heb je wel eens gedacht aan de zorgsector... daar hebben ze veel mensen nodig, en ook in de toekomst. Dus kans op een vaste baan. Ook, treinconductrice... je werkt dan onregelmatig, maar krijgt prima betaalt en er blijft genoeg tijd over voor hobbies. En dan mijn favoriet: postbode... geweldig lijkt me dat, lekker buiten, in je eigen tempo, hier eens een praatje of dan weer juist lekker snel gaan. je zit dan echt gebakken, postbodes blijven voorlopig wel nodig. en ook dat betaalt prima en je bent vroeg klaar. Geen stress en toch afwisseling... wereldbaan!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_Amy, axel_1997, BingBot, Christina, ComscoreBot, dalena, Elastiek, hagelslag, Ies_, Inney, lissssan, Loeky01, moonfish13, Muiz, Mutsie93, N_B_N, Polarize, prii_boy, Sanniej_, SentiBot, Sokje_6, Suliko, xSalina, YandexBot en 141 bezoekers