Meer betalen voor minder verzekering!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Meer betalen voor minder verzekering!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 10:16

Dit kreeg ik vanmorge in m'n mailbox.. misschien iets om over na te denken?


Hallo allemaal, zijn jullie het ook zo zat?
Het uitkleden van de ziekenfondspakketten, het uitmelken van degenen die juist geen kosten meer kunnen dragen. Volgend jaar willen ze nu weer allerlei zaken uit het ziekenfondspakket gaan gooien. De tandarts voor volwassenen, de pil voor iedereen ouder dan 21, fysiotherapie grotendeels....dat wordt weer voor een heleboel geld bijverzekeren.

En dan willen ze de premie voor het verkleinde pakket ook nog eens gaan verhogen ( nadat ze dit op 1 januari van dit jaar ook hebben gedaan). En oh ja, tot slot ga je nog eens een eigen bijdrage van 200 euro per jaar betalen EN een bijdrage van zo'n slordige 1,5 euro tenminste als alle plannen doorgaan.

misschien balen jullie er net zo van als wij?

Ik hoorde vandaag van deze actie van het FNV waarbij ze de minister willen platmailen met protestmail. Doen jullie ook mee?

http://www.fnv.nl/actie/ziekenfonds

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten



AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:20

Ik heb het meteen verzonden! Ben gisteren nog gauw voor een wortelkanaalbehandeling gegaan voor ik het straks allemaal zelf mag betalen.. Boos! We gaan echt de VS achterna en ik weet zeker dat er straks mensen geen geld meer hebben om naar de tandarts of dokter te gaan en onverzekerd rondlopen Schandalig voor een land als Nederland Boos!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:24

Reken maar. Heb al namens diverse mensen de mail verzonden.

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:24

Meest schandalig is dat de oplossing voor de problematiek rondom de ziektekostenverzekering gezocht wordt in symptoombestrijding.

Feit is dat het huidige stelsel van ziektekostenverzekering/financiering onbetaalbaar dreigt te worden. Er moet dus iets gebeuren. Vraag is of je dan aan symptoombestrijding moet gaan doen of dat je de kern van het probleem moet gaan aanpakken.
En kern van het probleem is dat vraag en aanbod niet op elkaar afgestemd zijn.

Dus alleen roepen dat je het niet eens bent met de voorgestelde plannen zet weinig zoden aan de dijk.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, carineken, ComscoreBot, Facebook, Fair, linoleum, maj0, Mo_86, moonsparkle, Roosch, Selina, Telpeva, xSannee, YandexBot en 155 bezoekers