Ben weer een beetje begonnen met Blacky!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Ben weer een beetje begonnen met Blacky!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 00:11

Ik was eigelijk van plan later te beginnen met Blacky, maar het gaat juist nu zo goed met hem
Hij was kei blij dat hij uit dat afgezette stuk mocht. Heb gewoon zn halster aangedaan, van het halstertouw een soort teugel gemaakt en toen ben ik er weer op gegaan zonder zadel. Hij vond het heel erg leuk (vreugdebokjes en oortjes naar voren).
Hij wilde zo graag ook ff lekker rennen, maarja als hij blij is kan je dr beter niet zonder zadel op gaan zitten Bloos! *LOL*
Dus ben ik hem maar gaan longeren. Hij had er echt zin in want hij ging gelijk draven..en toen heb ik hem maar lekker uit laten leven. Hele tijd hoog bokken en hard in galop.
Maar nu ben ik weer bang voor zn hoefbevangenheid, maar dan denk ik ook weer, als het pijn deed wilde hij zelf niet. Ik heb hem tenminste niet gedwongen. Daarna nog ff lekker uit laten stappen aan de hand.
Ff lekker poetsbeurd en wat brood Lachen
Iig het ging goed!! En vrijdag waarschijnlijk weer, niet teveel in een keer nu want hij was in het begin hartstikke stijf.

Liefs Sun

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 07:36

Wat fijn dat het nu weer zo goed gaat met Blacky, nu maar hopen dat het zo door gaat. Nog veel plezier enzo.

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 08:33

kei leuk, snel foto's maken he Knipoog Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:28

Wat fijn dat het beter met hem gaat......komt vast wel goed joh.
Gewoon lekker beweging blijven geven en je ziet vanzelf als hij op een gegeven moment niet meer lekker loopt.
Is hij al vaker hoefbevangen geweest?

Bij osn is Hump hoefbevangen geweest en zodra hij beter liep zijn we lekker hele stukken met hem gaan wandelen in het bos.....
Ik wil het nu ook snel weer met hem oppakken.......zodat hij weer beweging krijgt.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:41

Fijn hoor dat het beter met hem gaat, nu hopen dat het ook zo blijft!!!

Succes!! OK dan!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 11:36

Ik heb zelf wel een digi maar die is niet zo goed in bewegende foto's maken.
Maar woensdag moet mijn vriend op voor zijn autorijexamen (spannend), en als hij het haalt dan komt ie mij vrijdags ophalen en dan gaan we samen naar Blacky.
Die hebben namelijk best een goeie digi dus hij mag foto's maken Haha!

Blacky is 2 keer achter elkaar hoefbevangen geweest. Nu heeft hij een tijdje op rust gestaan zeg maar.