Werken op een ranch in Amerike of Canada

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Werken op een ranch in Amerike of Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 12:59

Hoi allemaal!
Volgend jaar zomer wil ik voor een maand of twee naar Amerika of Canada om daar op een ranch te gaan werken. Daarom vroeg ik me af of er misschien bokkers zijn die dit eerder hebben gedaan en wat hun ervaringen zijn? En wat de werkzaamheden waren op de ranch? Wie o wie kan mij helpen? Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Bianca

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 13:01

Ik heb er niet gewerkt maar ben wel op een ranch geweest dit jaar. Die was ongelooflijk groot en daar werkten voornamelijk Mexicanen (goedkope arbeidskrachten) Het is echt keihard maar het is maar net waar je terecht komt en wat je precies wilt. Dit was een ranch met springpaarden. Echt 2 van die springweiden in de 8tertuin Haha! En errug lux!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:04

Stuur eens een pb-tje naar 'WenS'. Zij heeft veel ervaring met ranches in Amerika en Canada en kan je vast wel meer vertellen!

patriciavg
Berichten: 114
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:23

Hoihoi, ik zit nu in Amerika voor stage. In totaal ben ik hier 9 weken (een dikke 2 maanden dus), maar helaas zijn er al 6 weken omgevlogen. Ik leer hier erg veel en ben bij erg aardige mensen, dus dat scheelt ook al. De ranch is in South Carolina. Euh.. ik weet eigenlijk niet precies wat je wilt weten van hierzo, maar je kunt me altijd pben met vraagjes.
Ik weet uit ervaring dat het erg moeilijk is aan een ranch te komen, omdat je ten eerste nooit weet wat voor bedrijf je aantreft op internet, ten tweede zijn er heel veel bedrijven die niet terugmailen (van de 50 die ik mailde heb ik geloof ik 4 e-mails terug gehad, waarvan er 2 zeiden dat ik afgewezen werd en de andere twee na een tijdje ophielden met mailen zonder bepaalde reden). Dusse... het is moeilijk iets te vinden, maar ik kan hier natuurlijk altijd voor je vragen of ze wat voor je rond willen neuzen en of ze wat leuke ranches weten (de eigenaar heeft namelijk ook in Kansas gewoond en ik geloof ook in nog wat andere steden).

In ieder geval succes met zoeken en ik hoor/lees het wel als je hulp nodig hebt.

Groetjes patricia