nu ik t doorheb

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

nu ik t doorheb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 19:14

Kijk nu ik weet hoe het werkt laat ik even een collectie van foto's zien van sjors the horse.

deze foto is gemaakt op onze eerste wedstrijd, het was een onderlinge wedstrijd op de manege, helaas geen prijs maar we hebben dapper doorgeoefend en we gaan 18 oktober dan ook naar Helden voor het fjovrili concours.
Afbeelding

De volgende foto is gemaakt op de pensionstal waar Sjors woont, ik sta ernaast. Hij komt uit Juni meen ik, nu is mijn haar gelukkig al wat langer, want ik kwam elke keer toch met een Boos! kapsel onder mijn cap vandaan.: LANG LEVE DE PAARDENSTAART!!!
Afbeelding

Hier komen we na een les op de manege net terug van een blokje om, Ik zeg er effe bij dat sjors een lange teugel heeft, en geheel vrijwillig zo loopt. Oh deed ie dat maar altijd... Verdrietig

Afbeelding

En dan nu, een GAAAAAAAAP, dit doet ie in de wei, tijdens t poetsen voor t rijden, na t rijden. Nee ik ben niet lui hoor, ik ben een fjord!!!
Afbeelding

Ook ik schijn te kunnen tekenen, dan hier een tekening, klein beetje vage foto, die nog niet af was. nu wel maar ik heb hem niet meer. hij is naar t meisje van wie t hoofd op de tekening nog mist. Als de scanner t hier weer eens doet, dan zal ik een goede tekening laten zien.
Afbeelding

Nu de laatste foto van vandaag, ik deed een poging om een carroussel les te geven aan kinderen die t nog nooit hadden gedaan (ze zeurden zo hard dat ik r niet onderuit kwam) en ik zat ook nog op sjors dus ik zag helemaal niet hoe t ging, maar daar is deze foto van.
Afbeelding

Nou dat was t van vandaag, ik heb nog hele mooie foto's maar die moeten eerst ff verkleind worden, ik ben benieuwd wat jullie van mijn fjordje vinden??

groetjes saskia

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 19:15

ik zie alleen nu dat de caroussel foto t niet doet, helaas

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:16

Leuke foto's! Ik blijf er bij dat ik je Sjors een schatje vind!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:19

heeel moooi!!!! lief schattig fjordjes zijn mij lieveligs ras

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:57

Wauw! Mooi paardje Die eerste is mooi, en die geeuw Dromen Hahaha Haha!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:52

gaaf beestje de 1e fjord die ik zo netjes heb zine lopen!!