Een wedstrijd rijden stimuleert weer...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wedstrijdrijden stimuleert vooral de dagen erna...

ja, enorme zin om weer aan te gang te gaan
18 (69%)
soms, hangt ervan af hoe het resultaat was
4 (15%)
nee, eerst ff rust en dan rustig weer oppakken
4 (15%)

Totaal aantal stemmen: 26


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Een wedstrijd rijden stimuleert weer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 15:39

Hebben jullie dat nooit? Ongeacht hoe mijn resultaten op de wedstrijd waren, ik heb de volgende dagen erna altijd enorme zin om weer te rijden. Ik kijk al weer uit naar vanavond, weer lekker tuffen.

Ik ga vanavond naar de RV en bij die instructrice is het leuk rijden maar ook heel gezellig. Ik heb er weer écht zin in.

Weet je wat, ik maak er ff een polletje van...

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:42

ik heb juist in de dagen ervoor onwijs zin om te rijden, nog even dit oppakken en nog even dat.
meestal ben ik achteraf blij dat het voorbij is en ik weer lekker vaak andere dingen met mijn paard kan doen.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:50

Als ik achteraf blij zou zijn dat ik het weer gehad had dan zou ik wsl niet vaak op concours gaan Knipoog

Ik heb eigenlijk altijd wel zin om lekker aan de gang te gaan en of het op concours dan wel of niet lekker gaat maakt me dan weinig uit.
Natuurlijk heb ik weleens een dipje en wat minder zin om te rijden, maar dat heeft iedereen weleens Knipoog

Ik ga na een concours niet ineens anders rijden. Al ga ik na de cross altijd stappen op de harde weg, een dag longeren, dag vrij en dan weer oppakken.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:31

De dag na de wedstrijd ga ik ook alleen ff lekker stappen ofzo, en dan dag erna weer langzaam oppakken, de dag erna train ik weer gewoon door.
Als ik goede punten heb stimuleert dat om weer te trainen, maar dat is bij lage punten net zo, ik train nooit teveel, het moet voor t paard ook leuk blijven.

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:36

Ligt eraan als het goed ging wil ik graag even rust, maar ging het slecht en zijn er duidelijk dingen die door oefenen verbeterd moeten worden dan ga ik wel aan de slag. Bv. niet 1 keer stilstaan en wat ben ik dan tevreden als hij dat de volgende keer wel doet!