vandaag op een leuk (bont) paard gereden!!klootzak van een e

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 22:25

vandaag zat ik zoals meestal weer eens op een nieuw paard..
het was bont, en het heette samber. het was best wel groot eigenlijk...haha, ik keek echt op iedereen neer..haha LOL
het was wel leuk, alleen kwam iedereen kijken... Frusty Frusty Frusty en iemand ging zelf juichen dat ik hem dus blijkbaar als een van de weinige in de rechter galop kreeg..
hij was wel leuk opzich, maar een beetje vaag. ze zeiden dat ie ZWAAR was, maar dat was ie dus meestal ook, maar soms ging ie in eens hard...vaag beest..
hij liep wel goed enzo, maar nie echt bij elkaar..toen ging ie de hele tijd met z'n hoofd schudden..(kreeg ik al dat schuim in m'n gezicht...)haha
maar het was wel leuk, en dat beest heeft nu echt een hele fanclub alleen omdat ie bont is...en ik moet zeggen dat ie ook wel erug schattig is in de omgang!!
verder snapte hij nie echt veel. hij kon wel redelijk wijken, maar schouder binnen en traver ging toch echt een beetje te ver..
en toen ik vanuit stilstand weer in draf wou gaan deed ie me toch vaag..iets tussen stijgeren en galopperen in..daardoor viel de halve les bijna van z'n paard af..haha, ik zat daar heel relaxt...haha LOL
al die mensen waren weer eens jalours op me..maar ja, ik vind het nie erg he!!zij zitten er ooit nog wel eens op als ie al verpest is!!hahaha, faya!!

die klootzak heeft hem weggedaan!!ik hoor het net op msn. m'n vriendin zei omdat hij te sterk was', maar dat was ie helemaal niet....ik hoor dat hij 4 en een half was.....wel vaag, het is al nix voor hem om een bonte te kopen, nog helemaal nie zo jong..maar ik be echt boos, volgens mij wist ie gewoon al dat ie hem nie lang zou houden. want na mijn les ging ie helemaal in gesprek met de instructrice over of ie goed kon lopen enzo...maar bij mij ging het heel goed..maar ja, blijkbaar nie bij iedereen...echt balen!!ik had me al op zaterdag verheugd omdat ik er waarschijnlijk nog wel een keer op zou moeten..nu baal ik echt!

_________________
pluutje en grannie are the best 4-ever!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pluutje op 2001-09-22 22:29 ]</font> Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pluutje op 2001-09-26 20:51 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 22:29

Citaat:
Op 2001-09-22 22:25, schreef Pluutje:
...het was bont, en het heette samber...


Aha, dus naar de Grote Held genoemd? Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 22:34

o ja???als jij het zegt...haha, het was wel een beetje een grote held...groot iig!en held ook wel een beetje, hij steeld al de hartjes van kleine meisjes die normaal grote paarden eng vinden... Lovers Lovers Lovers Lovers

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 07:19

Ja joh een hele mooie beroemde bonte dekhengst heet ook samber Haha!
dit is samber! voor meer foto's moet je maar effe zoeken op itp...ik ben nl bij hem op bezoek geweest en heb daar foto's van gemaakt.
[img]../upload/12/samber001.jpg[/img]

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 09:24

Wij hebben gisteren voor ons sportboek een Samberzoon goedgekeurd. Hij heet ORNAMENT en is Z dressuur.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:19

En ik heb vandaag geknuffeld met Samber! Cool

Zie mijn verslag van mijn meeting met Tender dat ik zo meteen op Boktmeetings ga neerzetten! Lachen

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:48

Ow gaaf! Ik ga het zometeen gelijk lezen!! Party!!