Wie heeft ervaring met deze pillen???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Wie heeft ervaring met deze pillen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 15:27

Hai,

Omdat ik altijd heel erg zenuwachtig word voor een wedstrijd ga ik nu van die homeopatische pillen slikken zodat ik minder zenuwachtig word! Nu is mijn vraag of iemand ook gebruik maakt van dit soort pillen en of je daar ook nog bijwerkingen bij krijgt en of het echt goed werkt ja of nee!!!

Alvast bedankt!

Groetjes Margon

Live,LOve,'ndLaugh


LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:39

Welke pillen??? (merk;soort)

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

CharazJarig

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:45

zou ook wel wat voor mij zijn, ben af en toe nogal stresserig bezig

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:50

valdispert moet heel goed werken, wordt ook vaak voor autorijexamens gebruikt!

VP stal in omgeving Soest gezocht waar ik eigen hooi mag voeren voor lieve IR pony!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:52

Je hebt ook druppeltjes die je kan slikken, homeopatisch. Werkt er goed. Een vriendin van me heeft het en ik was super zenuwachtig voor onze eerste viertalwedstrijd, en ik had dus wat druppels genomen. Bij mij werkt t alleen naar de verkeerde kant, bij ons op stal word t ook gebruikt voor paarden, en die worden er SUPER rustig van. Ik had dus verwacht dat ik ook lekker rustig en sloom zou worden. Tong uitsteken Maar ik werd super hyperactief, maar t hielp wel, want ik dacht niet meer aan me wedstrijd. Tong uitsteken

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:54

Bach rescue druppels bedoel je zeker, die werken bij mij ook verkeerd om, ik wordt er helemaal hyper van, ik durf het mijn paard niet eens te geven!

Iedereen die ik erover spreek wordt er super rustig van, maar ik dus niet, ik dacht al dat ik de enige was, maar nathalie heeft het gelukkig ook.....*pfffff* wat een opluchting!


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 15:56

heel erg bedankt voor jullie reacties!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:58

Ik heb een keer een blikje Xi relax op haha en ik was 2x 1ste, was wel rustiger dan normaal, maar ben niet zo een zenuwpees....

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:00

nervosiet of nervovite of zoiets, werkt bij mij redelijk (maarja, ben vaak stik zenuwachtig, en daar werkt niks tegen geloof ik Haha!)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:48

Mijn ervaringen zijn goed, zeker met homeopatische middelen OK dan! Je moet erin geloven

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:34

ik ben ook zo'n zenuwpees, nix werkt behalve een flinke spuit valium!

die homeopatische druppels ga ik een partij van stuiteren, je kan ze ook aan je paard geven, maar als die nu ook nog erger gaat stuiteren,komt het helemaal niet meer goed......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:42

smurf schreef:
ik ben ook zo'n zenuwpees, nix werkt behalve een flinke spuit valium!

die homeopatische druppels ga ik een partij van stuiteren, je kan ze ook aan je paard geven, maar als die nu ook nog erger gaat stuiteren,komt het helemaal niet meer goed......


Misschien moet je dan 's ochtends een bakje haver eten. Je paard geef je de kalmeringsdruppels en op die manier vallen jullie samen in slaap

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:50

*aaarrggggggggggggggghhhhhhhhh* mijn paard krijgt geen haver, moet niet aan de gevolgen denken Ziek

ik durf hem die druppels niet eens te geven, uit angst dat hij er net zo op reageert als ik........ Verward

Ik ben m'n leven lang al zo'n nerveus wrak, aangeboren denk ik of erfelijk, mijn moeder is het ook..... , allen momenteel loopt het uit de hand, ik word gek van mezelf en iedereen wordt gek van mij

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:56

Homeopathische middelen verergeren de kwaal in 1e instantie. Als dat het geval is (zoals bij jou, Smurf) betekent dat dat het goed werkt. Je moet het de tijd geven, zeker 1 a 2 weken.

זכור

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:59

zo lang kan ik niet in de ziektewet, pikt de bedrijfsarts nooit en werken kan ik ook niet als ik zo hyper ben als nu, dan slopen mijn leerlingen mijn lokaal leeg.......komt niet goed...

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:05

Bloos!.. zulke pillen/druppels wil ik ook voor volgend jaar met m'n examen.. of zullen we ook nog gecontroleerd worden op doping..?! Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:09

Oxamepam Dumex....alleen niet homeopathisch en alleen op doktersrecept verkrijgbaar. Werkt gegarandeerd!! Maar daar mag je geen autorijexamen mee doen officeel...heb ik wel gedaan maar ja ssshht...

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:12

smurf schreef:
Bach rescue druppels bedoel je zeker, die werken bij mij ook verkeerd om, ik wordt er helemaal hyper van, ik durf het mijn paard niet eens te geven!!


Ik heb het aan 2 pony's gegeven en die werden er allebei super neurotisch van. Dus idd, geef maar niet aan je paard Haha!

Fiesta, freiberger, what else?

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:24

Homeopatisch werkt niet, ik heb er teminste nooit resultaat van gezien.
Het is alleen een hoop alcohol waar een minuscuul klein beetje van het een of ander in zit.
Wat wel kan werken is een kruidenmengsel, dus capsules waar het hele kruid in zit. Dit heet phytotherapie. Hiervoor moet je wel naar een reformwinkel en niet een pakje van de kruitvat van 1,50 euro.

Come over to the dark side, we have cookies!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:24

Ik heb een tijd relaxan geslikt (niet voor wedstrijden) wordt je wel rustiger van.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:46

die bach druppels kwamen ook van een peperdure reformwinkel op advies van een bach bloesem therapeute die daar 4(!) jaar voor geleerd heeft en het nu ook niet meer weet......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:54

bij mij helpt die spullen niet helaas ik ben overgeleverd aan de chemica~!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 00:43

ik heb van die autoziekte pillen
ze helpen goed (zijn ook voor in vliegtuigen trouwens) maar de rest van de dag zitten je ogen dicht en val je bijna in slaap...

van die pillen/druppels voor rustig worden heb ik mss ook wat aan. Ik kan mezelf zo opfokken voor zoveel dingen dat ik echt gek van mezelf word.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 00:55

The mind is the strongest part of human nature Lachen

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 00:58

In de Your Horse van vorige maand stond toevallig iets over Bach Flower Remedies. Zij zeiden:
    Mimulus: als je weet waarvoor je bang bent
    Aspen: wanneer je het gevoel hebt dat er iets slechts gaat gebeuren
    Larch: voor je zelfvertrouwen
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel heeft een vriendin heeft me een keer een rode pil gegeven (geen idee wat het was Bloos!), waar ik behoorlijk relaxed van werd ... dus soms werkt het wel! Maar bij een wedstrijd vind ik het wel fijn als ik nerveus ben!

Kerstmuts


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bolletje29, Facebook, lastig, Manieki, marit34, Petra_O, SemrushBot, Suliko, Varekaj en 152 bezoekers