geen paardje...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 20:27

misschien een beetje aso hoor als ik dat berichtje hieronder zie staan ik wil mijn topic ook wel weer weghalen.

ok sorry dat ik telkens weer van gedachte verander dat komt een beetje raar over?
ik werk nu, kan eventueel een paardje (over enige tijd) onderhouden. maar ik ben veel te los met geld, en heb zoveel andere plannen. stel ik steek nu tijd in een eigen paard ik red het niet met school hoe wil ik later voldoende en goed werken om mijn paard te onderhouden? en wat als ik geen vervoer meer heb of om wat voor reden mijn huidige baan nu op moet zeggen? (klinkt zo stom btw huidge..)
ik denk dat ik vaak op deze beslissing terug zal kijken *LOL* maar tis beter zo.. al vind ik het wel heel jammer. maar het zou nog jammerder (pamtaal Haha!) zijn als ik mijn ponytje weer moest verkopen Verdrietig


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:48

Je kan beter 10 keer van gedachten veranderen dan dat je iets doet waar je later toch spijt van krijgt Verward
Je denkt er nu tenminste wel goed over na..... Knipoog

Ik vind het juist verstandig van je dat je niet zo maar aan een paard begint, en ooit zal de dag komen dat jij ook een eigen paard koopt.......ook al heb je 10 keer welles /nietes gedaan Knipoog

Succes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 08:49

nee hoor is niet raar je wordt verstandig! Enne als je klaar bent met school aan het werk enzo dan kom je nog maar eens veulens kijken Lachen misschien zit er dan wel een leuke tussen voor jou?
Trouwens als je zin hebt mag je nu ook binekort eens komen kijken hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 09:04

ja je hebt gelijk hoor. Ik heb eerst ook heeeeeel erg getwijfeld of ik een pony zou kopen.

En over je baan....zoals je misschien weet bezorg ik kranten 'sochtends. Ik moet om 5 uur op en loop de rest van de dag als een zombie rond. Ik ben gisteren ontslagen (door een misverstand). Ik vind het niet zo erg, want ik was ook bang 'sochtends op straat.

Maar nu moet ik smiddags gaan werken. En ik moet ook nog stage lopen. En ik heb ook nog een muziekvereniging en ik heb een vriend. En dan moet ik nog gaan werken en dan heb ik uiteindelijk geen tijd meer voor Loki.....

wat zal ik nu eens gaan doen......

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 11:59

Het is inderdaad verstandig om eerst je school af te maken.
Als je daarna een baan vind kun je altijd overwegen om een paard te kopen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 12:06

verstandig van je Rian.
Hoe graag ik nu al een paard zou willen... ik doe het ook niet. Ik wil eerst mn schooldiploma hebben. er komt zoveel bij kijken.. je bent echt verplicht aan je paard (is dat Nederlands???)

Je komt cker niet raar over, heeel goed van je. denk er nog maar ens goed over na.

I love to love!

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 19:08

waaah ik wil weer terug komen op mijn beslissing maar dat doe ik niet Verward Party!!
ik heb deze maand 400,- uitgegeven! deed ik dat niet had ik nu ongeveer 800,- op mn rekening staan Verdrietig
maar ik mag vanaf zaterdag elke week prive lessen rijden op zaterdagen, is weer een voordeel.
ik wil kijken of ik het red zo rond mijn 15e รก 16e een pony te leasen en daarna als het goed gaat zelf een kopen. ik wil misschien de dressuur in *LOL* maar dat zie ik dan wel weer..

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 19:57

vol met plannen dus...

jees 400??? waaraan dan?

Toen ik voor Loki moest sparen had ik echt geen cent uitgegeven! Terwijl ik dat anders wel heel veel doe.
Ik wist gewoon hoe belangrijk het voor me was en ik had het er echt voor over om een tijdje zuinig aan te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:03

Ik vind het heel verstandig van je. Bovendien zijn er nog heeeeel veel andere leuke dingen om je geld aan uit te geven, eerlijk is eerlijk!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:13

sinds ik een paard heb geef ik dus bijna geen cent meer uit.
heb er helemaal geen tijd voor. kom bijna niet meer ind e stad ga niet meer uit ofzo en doe ik dat wel dan geef ik bijna niets uit.
als ik wat koop is t voor ailin
en pam een hele verstandige beslissing want een paard kost handen vol geld en veel tijd.
neem pas een paard als je er helemaal zeker van bent, das voor jou beter en ook voor je toekomstige paardje

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:28

Hoi Rian!
Hartstikke goed van je, die beslissing!
En gaaf dat je nu privelessen krijgt, leer je hardstikke goed door rijden... leuk!
Ik hoop voor je dat je over een jaar of zo een leuke leasepony vindt! Kun je ook mee gaan dressuren, en als je wilt ook springen misschien wel. Succes in ieder geval!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 21:42

Ik ben het helemaal met de andere eens, ik zou nu ook wel een paard willen. Maar ik doe het niet, omdat ik het gewoon alleen al niet haal met de tijd. Ik wil liever wachten tot na mijn school, of anders eerst een paardje leasen.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, lovelucydan, luuntje, marygoround, YandexBot en 131 bezoekers