manege of stal in julianadorp adres please....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

manege of stal in julianadorp adres please....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 12:07

ik heb woensdag les in julianadorp van HW, hij wist echter niet het adres maar heeft me wel een vage routebeschrijving doorgegeven Haha! . In het telefoonboek kan ik niets vinden van manege, pensionstal oid en ik ben bang dat ik er met onderstaande routebeschrijving niet kom. Wie weet voor mij het adres..

zal even de routeomschrijving opschrijven:
weg naar den helder uitrijden
bij 2e afslag julianadorp (oost?) rechtsaf,
daarna weer rechts
bij bocht naar links, weg uitrijden
bij bocht naar rechts rechtdoor rijden (dus niet de weg volgen)
1e linksaf dan zie je aan de rechterkant de manege

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:10

De enige manege in Julianadorp is Manege Noot. Volgens het telefoonboek staat deze manege in Callantsoog maar hij staat toch echt in J`dorp Haha!

Routebeschrijving klinkt ook als manege Noot. Bereid je dan maar voor op een leuk smal weggetje met van die geweldige drempels

28-09-2007
Nothing compares too you...

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 12:38

zwarte weg dus, je bent geweldig. Als ik bokt toch niet had Ziek

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:41

Nou hoop ik voor je dat je daar ook daadwerkelijk moet zijn Haha!

Ik zou anders echt niet weten waar je heen zou moeten in die omgeving. Er zijn verder geen grote/bekende stallen daar in de buurt.

Idd de zwarte weg, als je op de callantsogervaart rijdt, aan de linkerkant van de sloot dus als je vanaf het kanaal komt zie je het weggetje bijna niet, goed opletten dus Clown je rijdt er snel voorbij als je daar de weg niet kent. Als je eenmaal op de zwarte weg(getje) bent is het makkelijk, je ziet een boerderij rechts met paarden, daar moet je niet zijn, maar de volgende waar met koeienletters manege op het dak staat

28-09-2007
Nothing compares too you...

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 12:51

Ja dat klot, tis Manege Noot, Cloris rijdt ook mee met die clinic en die wordt daar al een aantal weken achter elkaar gegeven Knipoog

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 13:30

Ja, de enige manege bij J.Dorp is Manege Noot (ligt eigenlijk in Callantsoog)
En woensdag komt Herman idd voor de laatste keer, kom je voor iemand in de plaats?
En hoelaat moet je??


En let NIET op de koeienletters MANEGE want die boerderij staat er niet meer...
Vanaf de N9, neem de afslag Julianadorp ZUID, (Noorderhaven) dan rijd je al op de Callantsogervaart, helemaal doorrijden, je komt dan bij een soort kruising (aan de linkerkant zit garage Schaap) je steekt rechtdoorover, dus alsmaar richting duinen (die zie je ook) dan neem je het weggetje links daar waar die lantaarnpaal staat, LET OP heuvels!!
Dan zie je gelijk een buitenbak, daar moet je dus VOORBIJ, dan zie je als het goed is eigenlijk gelijk schuin rechts de binnenbak van Manege Noot.

Stuur anders even een pb dan krijg je mijn mobiel nummer.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:37

Cloris, is de afslag bij Noorderhaven al weer open? Als ik naar Elly Zon aan de Scheidingsvliet rijd, zie ik steeds omleidingsborden omdat die weg bij Noorderhaven afgesloten zou zijn. Of is dat woensdag weer over.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:04

Oeps... kan wel zien dat ik al een tijdje niet meer bij Noot ben geweest Haha! Geen koeienletters dus Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:12

Jet schreef:
Cloris, is de afslag bij Noorderhaven al weer open? Als ik naar Elly Zon aan de Scheidingsvliet rijd, zie ik steeds omleidingsborden omdat die weg bij Noorderhaven afgesloten zou zijn. Of is dat woensdag weer over.

Ja die is weer open Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lynn_Nikita, miamivice, Veldbloem en 94 bezoekers