Bijbaantjes in de horeca

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 18:28

Straks weer werken en ik heb dus echt geen zin!!!! Een of ander verjaardagsfeestje van een popiejopie. De hele avond bier sjouwen en aan het eind is iedereen dronken en vervelend. Normaal gesproken vind ik het niet erg om te werken, leuk bedrijf, aardige collega's en goed betaald (daar doe ik het tenslotte voor!) maar vanavond heb ik dus echt geen zin. Gaat natuurlijk weer hartstikke laat worden en ik heb beloofd om met een stalgenootje mee te gaan op wedstrijd, dus morgenochtend om 9 uur sta ik alweer te vlechten, Gaaaap Gaaaap
Van de zomer echt heel veel gewerkt, terras lopen, best leuk om te doen, lange dagen maken, veel fooi, veel loon, goed bijverdiend. Maar nu heb ik echt geen zin. In december moet ik werken op een homohuwelijk, dat is wel grappig!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-09-22 19:31 ]</font>


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 22:09

tja, welkom in de wereld die horeca heet....

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 01:48

Ik weet het, ik werk er ook al een tijdje in (alweer 4 jaar) dus ik hoef niet meer welkom geheten te worden Haha! , als bijbaantje dan en ik kan echt slechter werk bedenken, maar soms heb je gewoon geen zin! Zal met iedere baan wel eens voorkomen denk ik. Achteraf viel het trouwens reuze mee, was best een gezellig feestje, nette mensen, geen gezeur en wel gezellig. Als ik er eenmaal ben heb ik het ook meestal wel naar m'n zin, tenzij het echt zeikerds zijn. Leuke fooi ook weer, is toch altijd mooi meegenomen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:03

Ik herinner me direct weer waarom ik nu UIT de horeca ging.....
Heb er een tijd in gewerkt, Middelbare Hotelschool gedaan, veel geleerd, geweldige stages gedaan. Nog een tijdje geprobeerd... NIETS voor mij!
Ben dus wel in de "horeca" gebleven, heb een tijdje receptie gedaan, is veeeeel beter. De leuke kanten van de horeca, alleen dan zonder de verveldende kanten! Perfect!

Nu dus toerisme, is ook een stuk beter! Geen gesjouw meer met borden en dienbladen, geen geren voor een ander. Heeeeerlijk!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 11 bezoekers