kaptoom gekocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-01 21:41

Ik heb er dus toch maar een gekocht. Hij was wel duur. Ongeveer 80 piek. maar ik ben er heel erg blij mee. hij zit erg stevig en verschuift niet. Ik kan er ook een bit in hangen maar dat heb ik nog niet gedaan.

Een goee aanwinst dus, aangezien ik toch nog een half jaar moet longeren...nou ja moet..ik doe het graag hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 21:57

Veel plezier. Ik longeer mijn paard eigenlijk nooit. Ze heeft er een pesthekel aan. Ik doe wel eens wat grondwerk met haar (Freestyle) en dan "longeer"ik zonder lijn. Vind ze ook niet altijd even leuk, maar dan heeft ze pech.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-01 23:33

Tja Barley is pas 2,5 en moet nog een boel leren. daar hoort longeren ook bij. dat is wel zo handig. maar ja dat wil ik niet gelijk met bit doen...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:33

pinky longeer ik ook vaan los. Dat vind hij veel leuker, nou ja, omdat hij dan af en toe stil kan staan als ik naar de andere kant moet rennen Haha! hihi. en meestal eerst ff los longeren anders looptie allemaal te bokkuh aan die lijn Verward raar beest Lachen

Party!! Kus, Kim Party!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lientje_83, uxgranta en 38 bezoekers