Dagje Stal van der Ham!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 17:50

Vandaag heb ik zeg maar meegelopen op stal van der Ham, de stal waar Jennie Zoer voor rijd. Ik kon met een goeie vriendin van Jennie mee, die dus weer een vriendin/stalgenootje van mij is.
En ze hebben daar dus echt megacoole paarden joh! Super! En ze zijn nog allemaal braaf ook, zelfs de hengsten. Schijnheilig
Ik heb nog nooit zoveel paarden op 1 dag gewassen geloof ik, als ze ook maar ietsje bezweet waren moesten ze helemaal worden gewassen. Dus ik heb er in totaal ongeveer 8 gedaan denk ik, da's inclusief mn eigen (leen) knollie waarmee ik morgen mn eerste springwedstrijd heb. Als ze droog waren moesten ze ook nog helemaal gepoetst worden, echt super uitgebreid. Tjees, wat hebben die paarden het goed daar! Ze komen in de wei, worden goed gereden, lekker voer, mooie stal, ontzettende dikke laag strooisel (+- 80 cm).
Ik heb t dus errug leuk gehad. Voor herhaling vatbaar, dat vond Jennie ook wel geloof ik. Als ze hulp nodig had zou ze het ons wel zeggen...
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
xxx
Concorde


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 17:57

Stal van der Ham, goh wat klinkt die naam bekent Schijnheilig Dat is namelijk mijn achternaam hihi...maar ik ken de stal verder niet. Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad, maar 1 dingetje lijkt mij toch niet zo goed...elke dag wassen is niet goed hoor, dan gaat de natuurlijke vetlaag weg die de paarden hebben om henzelf warm te houden...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 18:05

ze staan onder een dek en ze worden niet met shampoo gedaan hoor, dus die vetlaag blijft Schijnheilig


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:40

o ik dacht al...oke dan is het goed Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:56

en die 80cm lijkt me ook wat veel *LOL* voor een laag stro. maar wel gaaf dat je het zo leuk hebt gehad hoor,enne veel succes met je wedstrijd morgen!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 19:31

klopt echt hoor, van die 80 cm, het stro is ook echt mega opgeschud. Zaagsel ligt er ongeveer 40 cm in


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Googlebot, Hobbyhorse, Igniss, Raineri, Sanet en 110 bezoekers