Ik ben bang...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 13:25

Financieel gaat het ontzettend slecht, ik leef eigenlijk ver boven mijn stand en door de aanvallen in Amerika gaat het ook niet meer beter worden (wat eigenlijk wel zou gaan gebeuren).

Met mijn laatste geld koop ik liever spullen voor mijn paarden zoals zaagsel/voer etc. dan eten voor mezelf. Ik lach er altijd om maar eigenlijk is het helemaal niet zo leuk. Meestal ben ik nogal nuchter hierin en denk ik: het komt allemaal wel goed, maar nu begin ik wel lichtelijk in paniek te raken.

Maar goed, ik ga verder niet in details treden, maar ik wil 1 ding zeggen. Ik kan gewoon niet naar veel boktmeetings die ver weg zijn, want ik heb gewoon het geld niet voor de benzine etc. Ik moet daarom al 2 boktmeetings afzeggen waar ik erg veel zin in had. Maar het gaat gewoon niet. Sorry daarvoor... Ik werk er hard aan en ik ben ervan overtuigd dat het ooit wel goed komt. Als ik mijn paarden maar kan blijven onderhouden, dat is het belangrijkste!

Huilen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 13:29

Tja, het enige dat ik hier achter m'n pc kan, is je succes (en sterkte) wensen. Bij deze dus.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 13:34

Meid, heel veel succes met alles!Het komt zoals je zelf al zei vast allemaal goed en hoewel je geld wel nodig hebt, is gelukkig zijn minstens net zo belangrijk dus geniet van je paarden en onthou dat uiteindelijk, als alles weer goed is, je blij zal zijn dat zo veel voor hun over hebt gehad.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 13:39

Inderdaad, succes... Meer weet ik ook niet te zeggen, sorry...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 14:31

Zorg er wel voor dat je ook jezelf niet vergeet. Natuurlijk heb je het beste met je paarden voor, maar als je ziek zou worden omdat je niet goed eet ofzo, dan hebben je paarden ook niks aan je.

En wil je ook geen bijrijder die een beetje mee betaalt? Ik weet het, dan moet je je paardje (Jur) delen, maar het scheelt een beetje in de kosten.

En verder geen overbodige dingen kopen. Ik weet dat je daar zelf ook wel achter bent, maar toch zeg ik het even.

Het is heel vervelend als je te weinig geld hebt om leuke dingen te doen. Over een tijdje gaat het vast wel weer wat beter! Sterkte in elk geval.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 14:39

Hee ik kan ook niet meer zeggen dan je succes te wensen.
Ik weet het, wij delen hier allemaal een geweldige hobby, maar waarvoor je veel voor opzij moet zetten, vooral qua geld. Bij de één gaat dat wat makkelijker dan bij de ander, maar het blijft duur. Maar vergeet idd jezelf niet, ook jij bent belangrijk!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 15:57

hee het komt idd echt wel goed!!

en ik gamet kitty mee, tuurlijk zijn jur en razinda je alles waard, maar vergeet je zelf niet he?!

kop op! Lachen

"Some memories are best forgotten"

Ineke2

Berichten: 33034
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 16:09

Dat is moeilijk zeg, maar ik hoop dat je het gaat redden. Heel veel succes en sterkte de komende tijd.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 16:33

Meid, ik ben trots op je. Allereerst omdat je zo hard knokt voor je beessies, maar ook omdat je dit zo open durft te zeggen!
Je bent een kanjer! (en kanjers redden het altijd, dus het komt wel goed!)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 16:41

hee jura je paardjes gaan voor hoor? De rest is niet zo belangrijk. Geniet ervan.

Ik ken de probleem ik leef er ook iedere dag mee Frusty . Koppie op er komen betere tijden aan daa geloof ik in Party!! .


divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 17:04

idd veeeeeeeeel succes, meer weet ik niet te zeggen t spijt me

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 17:23

ik (*)kan een portie extra koken hoor.....
altijd welkom!

(*) eigenlijk kookt mijn man meestal Pling maar ook dan kan die portie extra gemaakt worden

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 17:35

heeey sterkte meid Ik zit op dit moment in het zelfde schuitje e rijbewijs/rodinde en nu dus ook met spoed een nieuw zadel wat aangepast moet worden.
Kortom ik ben nu door mijn maandloon heen en ben al begonnen aan mijn spaarrekening Boos! gelukkig woon ik nog thuis en is de maand over 2 weken weer om: nieuw loon... Scheve mond\

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:05

ik wens je heel veel sterkte toe!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:27

Pffff... geld he? Waarom groeit het niet aan een boompje?
Ik hoop voor je dat je een beetje uit je financiele dip kunt komen. Enne het is zoals Sonja zegt, Kanjers reddenhet altijd!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:49

Dat is nou heel vervelend om te horen... Je komt er vast wel weer bovenop meis Knipoog Ik had die dipjes ook toen ik alleen woonde. Wat ik altijd deed, als ik een beetje krap bij kas zat, ging ik rond etenstijd gezellig bij iemand op bezoek }> . En heel vaak vroegen ze dan of ik een hapje mee wilde eten *LOL* Heeft 3 voordelen....je hoeft zelf niet te koken, je hebt toch te eten en het scheelt je in je portemonee *LOL* En als dank bied je aan om de afwas te doen Haha!
Veel sterkte meid Knipoog
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:51

Vervelend joh. Ik hoop voor je dat het gauw weer helemaal mee zit!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 19:16

Bedankt voor alle lieve reacties!! Het heeft me wel moeite gekost om dit hier neer te zetten want ik praat er niet graag over, maar nu ik al jullie lieve reacties heb gelezen ben ik blij dat ik het gedaan heb.

Weet je, het voelt echt alsof ik langzaam aan het verdrinken ben. En over 2 weken ongeveer hoor ik of ik deze baan kan houden en als dat niet lukt...wat dan?? Maar ja, over geld maak ik me nog altijd iets minder zorgen dan over mijn paardjes, dus ooit kom ik vast wel uit deze financiele ellende hoop ik! Heel erg bedankt allemaal!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:17

Vandaar de soep....daar eet je waarschijnlijk brood bij? Komt me bekend voor hoor. Wat je paarden betreft is en blijft het zo dat ze iedere minuut en iedere cent dubbel en dwars waard zijn.
Als je een andere baan moet zoeken, dan laat je het wel even weten he? Ik werk immers bij een groot bedrijf en anders weet ik nog wel wat andere kanalen.
Lab mag misschien wel eens een kunststukje van zichzelf, wahkostda?

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:50

Succes!Je komt er vast wel uit!Veel sterkte en hopen dat je baan doorgaat.Ik zal voor je duimen.Ik vind het erg dapper dat je dit hier durfde neer te zetten terwijl je het moeilijk vind om hier over te praten.

Liefs layla d



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: layla d op 2001-09-22 21:52 ]</font>

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:58

Ik vind het ook erg moedig van je om het hier neer te zetten. Ik hoop ook dat je snel weer uit deze financiele crisis bent. Natuurlijk gaan je paarden voor, maar je moet jezelf ook niet vergeten. Succes Jura

Geen onderschrift.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 21:03

Meer dan veel succes weet ik je niet te zeggen. Als je in de buurt woonde wilde ik je graag helpen maar helaas is dat niet zo. Heel veel sterkte en je red het wel! Vooral positief blijven denken het gaat je gewoon lukken!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 22:08

het zou idd heel makkelijk zijn als een ieder een geldboompje in de tuin had, maarja.

Jura, vergeet je zelf niet!!! Tuurlijk zijn je paarden belangrijk, maar jij ook!!!

Ik weet hoe het is om krap bij kas te zitten, hoe het voelt als het geld gewoon op is...

Heel veel sterkte dus

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 22:11

heey heel veel sterkte en sucses en denk ook aan je zelf want als jij ziek word kun je je paarden ook niet voeren en rijden etc.
denk ook asjeblieft goed aan je zelf!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 23:17

Hey Jura, dan komen we toch Boktmeeten bij jou??

Dan hoef jij nergens naar toe en nemen we jou gezellig mee uit eten 's avonds.
Goed idee, zijn er nog meer liefhebbers?

Maar idd is een bijrijder voor Jur geen idee, of wil je dat echt pertinent niet? Dat scheelt toch weer iets in de kosten.