Met Loki gaat het goed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 17:58

Hallo!
Ik ben een tijdje niet op Bokt geweest, ik zal ff vertellen hoe het met Loki is.

Hij stond de eerste week bij ons thuis. Ik had gedacht dat het goed zo gaan en was daar echt zeker van. Niet dus.
Het werd 1 grote modderpoel. Er was die tijd ook erg veel regen.
[img]../upload/273/12.jpg[/img]

Toen kon Loki terecht in een heeeeeeel erg mooi weiland.
Hij is toen ook gecastreerd.
De operatie is goed verlopen, maar hij vertoont nog wel veel hangstengedrag.
De merrie in de buurt van zn weiland werd hengstig. En ja hoor, Loki kruipt zo onder het enkele stroomdraadje door (met heeeeeeeel erg weinig stroom).
Dus Loki kon niet meer in het weiland blijven.
Nu staat hij op stal Huilen
En moet ik hem weeeeeeeer verhuizen!
Weet iemand nog een weiland met goede omheining geschikt voor een net gecastreerde hengst? het is voor 4 weken en dan kan hij eindelijk naar de pensionstal.

Hij is al wel een stuk rustiger geworden. Hij bijt niet meer zoveel. Het leiden aan het halster gaat ook steeds beter.

Er zijn al een aantal mensen geweest die hebben gezegd dat ik een heeeeeeele goede heb uitgekozen.
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Ik ben benieuwd!
Hij is wel zo ontzettend nieuwschierig en zo vriendelijk! Alleen nog een beetje dom, maar daar kan ie niets aan doen!

i love him Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:16

heeey balen zeg dat je daar weg moet! misschien tijdelijk toch weer naar huis verhuizen?

wel goed dat hij al bijna niet meer bijt wanneer komt ie naar ons? zal mij benieuwen hoe ie IRL is!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 18:35

ik denk rond de 15e oktober. ik hoop dat het goed gaat bij Frans, dat hij daar niet ontsnapt. Maar ik denk dat hij toch wel bij de kudde blijft.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:23

Dat hengstengedrag zal nog wel even blijven. Dat is niet ineens weg.. Ik had ook zo'n kleine puberale hengst, en dat heeft na de casteratie nog zeker 2 maanden voortgeduurt Lachen
Dussuh... *LOL*

Tja, zo'n klein weitje is binnen de kortste kren een modderpoel, zeker met dit weer, ik weet er alles van... Frusty
succes ermee!!