Het weer was me goed gezind vandaag!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Het weer was me goed gezind vandaag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 20:32

Ik ging vandaag naar oscar (mijn verzorgpaard) toe, ik helemaal wachten tot het eindelijk een keer droog werd, toen snel op mijn fietsje gestapt... ik had zoiets van, als het nou droog blijft kan ik misschien nog wel ff rijden. nou 5 minuten voor ik aankwam begon het te regenen, bah bah, ik werd echt super nat... dus ik had al zoiets van, dat word alleen maar poetsen op stal...

en dat terwijl ik best zin had om te rijden...

Maar goed, ik kwam dus op stal aan, oscar vastgezet in de stal, poetsspullen gepakt en gepoetst... Ik bij mezelf denkend, misschien kan ik hem anders wel eventjes longeren of zo? ineens was het droog, en ik had zoiets van, ach ja waarom ook niet, het werd namelijk ook weer wat lichter in de lucht, en dacht bij mezelf als het nou echt te hard gaat regenen dan sta ik zo weer binnen, en bij zachte miezer gooi ik gewoon een zadel dek over het zadel heen dan word die tenminste ook niet nat...

Dus om 10 voor 4 was het droog, ik snel opgezadeld en om 4 uur stond ik in de buitenbak. toen 10 minutjes gelongeerd en daarna erop. Heerlijk gereden, paardje luisterde super en dat terwilj het de laatste paar keren wat minder ging...

Om kwart voor 5 was hij toch best moe (we hebben nog niet zo vaak gereden en voordat ik kwam had hij 10 weken stilgestaan, weg conditie dus) dus heb ik uitgestapt, vervolgens om 5 voor 5 terug naar stal, op stal afgezadeld buiten eventjes benen afgespoten en om 5 over 5 stond hij weer binnen

en jullie raden het nooit, ik ben 3 seconde binnengeweest om oscar zeg maar op stal te zetten, ik liep weer naar buiten EN HET REGENDE DAT HET GIET!!! maar het is toch nog een goeduurtje droog geweest dus heb ik alsnog lekker kunnen rijden Haha! OK dan! *LOL*

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:10

haha je hebt invloed op het weer joh
ik wil rijden!(droog:P)
zo het is mooi droog gebleven ;laat ik me paardje maare op stal zetten(regen)
of heb je gewoon ietsvoor de regenwolken geschoven zodat het niet naar beneden kon storten ofzo haha

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 09:08

hoi wat fijn dat je zo lekker gereden hebt
zal vast wel leuk zijn geweest en dat het droog was is ook mooi meegenomen ntl
groetjes fabske

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 09:33

ik had iets minder geluk gister, ik was ongveer 20 min. aant rijden, begint het ineens super hard te storten, t ging eindelijk wat lekkerder, gaat ut regenen, dan baal je echt. Boos!