Met tranen in de ogen gekeken naar mishandeling op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Met tranen in de ogen gekeken naar mishandeling op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 18:39

Twee Vandaag (een paar minuten geleden) Wat een vreselijke beelden Verdrietig En wat een vreselijke verhalen Verdrietig Ik heb hier geen woorden voor en kan alleen maar een potje huilen. Verdrietig


ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:05

heb je wat meer uitleg? Verdrietig sorry

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:31

Ik denk dat het over die dierenmishandelingen gaan die op bokt oop al vaak besproken zijn.
pony geslacht enz.

Ik heb er ook geen woorden voor, alle dierenmishandeling is vreselijk...

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:41

ik heb hem eraf gezet wou het niet zien Huilen zo erg vindt ik dat Huilen

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:14

in wat voor wereld leven wij. en het zijn niet alleen paarden die dit tegekomen en niet allen hier. ik ben zo bang voor mijn paard. elke dag kan de laatste zijn, ik ben bang om mijn huis te verlaten, snachts nachtmerrie over hoe ze mijn meid wegnemen, ik ben zo bang, wanneer houd het op Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:43

Jeh, ook als je dieverhalen hoort, dat ponys gewoon worden doodgemaakt, om niks!

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:44

ik heb het ook gezien, had er wel al veel over gehoord maar nog niet echt beelden gezien. Ik was op dat moment aan het eten en heb dus mijn eten daarna maar weggegooid en heb met moeite mijn tranen bedwongen. Ik ga er maar niet al te veel aan denken...
Ik vond het trouwens wel stom hoor, er zijn wel 5 agenten bezig met die zaken uit enschede, als er een serie moordenaar rondloopt die mensen afslacht zou er veel meer gedaan worden, maar helaas...

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:29

Brendageene schreef:
Ik vond het trouwens wel stom hoor, er zijn wel 5 agenten bezig met die zaken uit enschede, als er een serie moordenaar rondloopt die mensen afslacht zou er veel meer gedaan worden, maar helaas...
Ja dat is vreemd hé ?? Voor mensen zetten ze vaak meer mensen in, dieren komen later wel aan de beurt Boos!

Bokt verslavend ?? Nee hoor

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 07:23

En ook op wat voor een manieren Verdrietig

Een schaap met een tak in z'n achterste, pony die een deel uit z'n achterste mist en allemaal dieren met vreselijke snijwonden. Ik ben blijven kijken Huilen had ik het maar niet gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 07:48

Vreselijk he? Ik vind dat ze er ook wel veel meer voor mogen doen om deze k l o oo t z a k (ken) te pakken! Boos!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 13:57

Daar hoor je niks meer van, tot de volgende pony met een bezem in zn ......... gevonden wordt.... Boos!

Kunnen de bekende nederlanders zich weer druk maken.... Misselijk

Bokt verslavend ?? Nee hoor

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:07

Maar goed dat ik et niet heb gezien ik moet altijd al bijna huilen als ik een paard gewoon in paniek zie raken ofsow...Die ogen van die paarden...dan sta ik echt helemaal verstijfd te huilen..

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 19:26

krunsjkim schreef:
Maar goed dat ik et niet heb gezien ik moet altijd al bijna huilen als ik een paard gewoon in paniek zie raken ofsow...Die ogen van die paarden...dan sta ik echt helemaal verstijfd te huilen..


Ja dat vind ik ook zo erg. Als ik die ogen zie en dan het witte erom heen en dan alle spieren verstijfen. Brrrr dan weet ik dat er grote paniek is. Net als bij brand in de stal.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 20:18

Ik heb het niet gezien. Maar wel goed dat er aandacht aan dit soort dingen wordt besteed...

* To Belg, or not to Belg *

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:14

ik het ook niet gezien ik zou het niet eens aan kunnen zien Verdrietig
ik vindt dit allemaal zo erg allemaal Huilen
hoe ken in godsnaam iemand zoiets doen ik snap het echt niet...
Verdrietig Verdrietig Verdrietig

H0u van mijn allerliefste Daisy .. Vriendjes zijn?
..* There c0uld never be w0rds str0ng en0ugh t0 express my l0ve f0r Y0u *..
[EA-GZ] Wollendekentje voor een pony van 1.13 Lachen

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:15

ken t gelukkig niet gezien... ik voel me altijd zo *** na die beelden Verdrietig

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 11:19

Ik zou het ook niet kijken omdat ze ervoor ook al vertelden dat het schokkende beelden op kon leveren en dat was ook zo!
Maar ik ben blij dat ze er aandacht aan besteden! En dat er nu toch een beetje meer actie komt want dit is echt vreselijk!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:09

misschien is het ook wel beter,dat mensen deze beelden zien,de meeste mensen denken van: dit komt wel goed,en "slapen"rustig verder..ze moeten maar eens wakker worden gemaakt en met hun neus op de feiten worden gedrukt...en vooral bij de politie,ik vindt dat er veel meer voor gedaan moet worden!..dieren zijn niet minderwaardig,en hebben ook gevoel...zo dat moest eruit Tong uitsteken


_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:49

ik heb het zelf niet gezien, maar ik kan wel voorstellen heo afschuwelijk het eruit heeft gezien...ik krijg bij zoiets ook altijd de tranen in mn ogen!
eerst zag ik ook een aflevering van martin gaus in andere landen van brooke hospital, echt vreselijk wta je daar voorbij ziet komen...

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:06

dat mensen het over hun hart kunnen krijgen om zo iets te doen
zijn gewoon echte domme rotlui die alleen het allerslechtste verdienen!

Icelandics
They grow when you get on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AVdB96, Esther_r20, Maaaarije, MeesMo, Myrthe_bz, Noor17, Patriesje, ryukapple, sasja0705, Sky_As, Waratje en 186 bezoekers