Ik zit zo in een dip..*zucht*..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Ik zit zo in een dip..*zucht*..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 16:20

Met mij wil het echt de laatste tijd niet lukken met mn paardje...
het is net of ik elke dag in een soort gevecht met hem zit (niet dat ik dat met hem aanga hoor).
ik voel het al terwijl ik nog maar 1 rondje met hem aan het stappen ben,staart heen en weer echt vreselijk klieren...
in galop net zo,ik pak hem aan bok,bok,bok...(het is er echt 1tje met een gebruiksaanwijzing)
in het begin was er niks aan de hand..ik denk dat ie aan het puberen is ofzo,omdat er nou meer van hem gevraagd wordt...ik pak hem wel aan natuurlijk...maar net dat laatste stukje is het net of ik daar niet doorheen kom...ik ben ook niet zo dapper aangelegd hoor in dat soort dingen,(door mijn val van vorig jaar) en dat geef ik eerlijk toe *zucht*..
ik wordt goed geholpen door mn instructeur,en het zal ook allemaal wel lukken (hoop ik)
ik zie het nou gewoon echt niet meer zitten..ik kan er wel om huilen,want ik wil zooooo graag,en ik hou ook echt van dat beest...wat ik nu vertelde is nog maar een klein stukje uit alles,hij kliert gewoon de hele tijd,wat ik ook doe...ook vin ik het moeilijk om het zo uit te moeten leggen,je moet het gewoon zien..dat bokken,dat valt nog wel mee,maar de rest,echt etteren,moeilijk om uit te leggen,en hij heeft maling aan de zweep en sporen,daar gaat ie zich echt tegen verzetten,hoe harde tik je ook geeft,of hoe hard je hem ook doordrijft.
ik ga nu al echt elke dag met tegenzin heen...maar gelukkig zitten er ook wel goede dagen tussen hoor...en dan ben ik wel weer happy...we zullen het wel zien... Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Lianne007 op 31-08-03 17:01, in het totaal 3 keer bewerkt


MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 16:23

dipjes heeft iedereen kom je wel doorheen hoor..heb er zoveel met mijn oude pony gehad...maar veel succes...

Melody T (Vitano x Gomel ox )
Fuente (First stayerhof Ramzi x Vitano)
Devarana's Balance (Reflection x Vitano )
In training,binnekort ter dekking
General Two (Generals Goldenboy x Doc's chinch bet)

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:02

hey! das poedersuiker voor je...k hoop dat t goed komt! suc6 !

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:20

ik kan met je mee praten hoor die van mij is ook zo niet willen luisteren de hele tijd verkeerd om aan springen in de galop bokken dreigen tot steigeren en dat soms doen enz enz

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:27

ieder een heeft van die dipjes. ik kan ook zeggen van alles komt goed. maar dat hoop je ook en iedereen zegt dat. ik hoop echt dat alles goed komt!!! je doet wat je kan, je neemt les, hij vertelt je wat j emoets doen. wat ka je meer doen dan je best??? ik geloof echt dat het moeilijk voo rje is...
heeel veeeel succes!!!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:56

Op een gegeven moment lukt 't je wel. Oefening baart kunst zeggen ze dan! Lachen

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:19

precies gewoon doorgaan op een gegeven moment komt het. En er is niemand die zegt dat paardrijden makkelijk is Verward Een leven is te kort om goed te leren rijden (zei mijn oude instructeur )
suc6 OK dan!


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:25

Kom op gewoon doorgaan Ik heb ook al heel vaak gezegd dat ik zou stoppen met deze sport...... maar ben er nog mee bezig! Knipoog Kop op en ga ervoor knokken!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:26

Vervelend zeg dat het niet wil lukken...
Ik snap wat je bedoelt, heb ook periodes gehad (en heb ik nog steeds wel af en toe) dat het echt van geen meter ging.
Maar hou vol en je zult zien dat het echt steeds wat beter gaat! Je zegt zelf al dat je een goede instructeur hebt, dat is al een heel goed punt, hij zal je vast helpen om uit je dipje te komen!

Succes

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:27

komt goed ik heb hem daarvoor zelfs te koop gezet en nu vind iedereen ons de leukste combinatie van de wedstrijd dus kop op en doorzetten dan komt het goed!

Just Beleve and HOPE

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:37

gelukkig heb je les, dan kan diegene e nog wat tips geven, waarom wissel je het rijden niet af met een buitenrit oid?
Ik heb die dipjes ook zo vaak gehad, wil je je paard zowat verkopen, want het kost ook nog eens bakken met geld en dan heb je dit....
Sterkte met je paardje laat je hetweten als het weer wat beter gaat!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:40

Helaas horen deze dip(jes) bij het paardrijden. Vorige week stond ik ook op het punt om mijn paard te verkopen. Ik had gewoon absoluut niks meer over hem te vertellen. Maar we zijn er weer door gekomen en jou gaat het ook vast lukken. Even door vechten en dan rij je dadelijk weer heerlijk en kan je er weer jaren tegen. Zet hem op hoor

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:38

Ik ook, en ik vind het zo klote, ik heb echt het gevoel dat ik alles fout doe en mijn hele paardje aan het verpesten ben.
Gelukkig kan ik weer les nemen, hoop maar dat het dan beter gaat.

auntie
Berichten: 28
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:59

he, kop op lianne,

paarden zijn soms net mensen Haha!
het kan natuurlijk zo zijn dat ie je echt gewoon in de maling neemt en je wil uitproberen. dan moet jij ervoor zorgen dat je hem de baas blijft!
maar misschien heeft ie iets onder de leden, of is hij blij dat het eindelijk niet meer zo warm is, of is hij ergens bang van.. wie zal het zeggen?
Probeer vooral om niet al angstig naar je paard toe te gaan, ze voelen dat haarfijn aan hoor!
Zolang jij, ondanks alles, van je paardje blijft houden, komt alles op zijn pootjes terecht.

life is short, so enjoy and have fun

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 17:34

bedankt voor de reacties,dat beurt wel wat op.. Lachen gelukkig ben ik niet de enige Knipoog ik heb nu net samen met mn zusje op de woensdagavond privéles erbij genomen naast de donderdag groepsles...ik krijg les van een vrouw die wel weet wat aanpakken is! ze heeft er zelf ook al op gereden...*wauw* ik wist niet dat Mikey zo mooi kon lopen,maar dat mag je ook niet met elkaar vergelijken,zij rijd al Zz..Nou gister ging het voor geen meter(hij heeft 4x geprobeerd me eraf te gooien) terwijl ik gewoon iets meer van em vroeg!,we zullen wel zien hoe het woensdag gaat..Ik geef de moed nog niet op! IK ben de Baas,en dat zal ie weten ook Boos!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:43

Als je eenmaal op je dieptepunt zit, kan je alleen maar weer omhoog!

succes!

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:04

Misschien kun je eens een andere instructeur erbij halen een frisse kijk op je paard geeft misschien nieuwe inzichten.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 18:16

Diana_Mabel schreef:
Misschien kun je eens een andere instructeur erbij halen een frisse kijk op je paard geeft misschien nieuwe inzichten.


ja die heb ik er nu bij genomen op de woensdagavond...eens kijken hoe dat gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:44

succes met je diepte punt als je je eertse overwinning behalld heb zeg je dat dan even?

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 18:54

Chiqa schreef:
succes met je diepte punt als je je eertse overwinning behalld heb zeg je dat dan even?


dat zal ik doen hoor...maar heb dan nog wel een tijdje geduld Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 20:24

Lianne007"]
[quote="Chiqa schreef:
succes met je diepte punt als je je eertse overwinning behalld heb zeg je dat dan even?


dat zal ik doen hoor...maar heb dan nog wel een tijdje geduld Knipoog
[/quote]

ik wens je veel succes de komende tijd, weet je ik heb ook zoals jou gezeten, moest alles weer overwoinnen, maar het is me gelukt...veel zelfvertrouwen hebben en vooral veel geduld endat samen met een goede instruztie moet het goed komen! Ach gut


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Heide83, Liaan, loowny, MiSzNiTa, Patriesje, Raineri, sterregoud en 67 bezoekers