Donnes binnenkort weg:-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 12:29

Al ruim 2,5 jaar verzorg ik Donnes (Dondersteen) dag in dag uit. Ik rijd hem 5 a 6 keer per week en ben er vrijwel elke dag.
Dat moet wel, want er is niemand anders die hem doet. Eigenlijk is het of hij van mij is. Veel mensen weten niet eens beter, en Don denk ik ook niet.

Ik doe alles met hem, springen, dressuur, buitenrijden, spelen in de bak, losgooien, toileteren..... nou ja, eigenlijk gewoon alles.
Ik kan met hem lezen en schrijven en vertrouw hem volledig.

Maar.... het moest er een keer van komen. Donnes gaat weg. De eigenaresse heeft een stadsweide en daar gaan haar paarden heen incl Donnes.
Ik heb al gevraagd of ze hem wil verkopen aan me, maar dat wil ze niet.

Ik wilde altijd een jong paard, die ik zelf nog van alles moest leren, en dat komt er ook wel van over een maand of 4-6, maar als ik mocht kiezen zou ik toch Donnes willen, ook al hij al 16.

Voor foto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=10s


Ik zal hem missen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Vanessa op 2001-09-22 12:34 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Vanessa op 2001-09-22 12:35 ]</font>


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 12:31

hee wat jammer. en als hij opd e stadsweide staat kan jije r niet meer heen ofzo?
weet wel beetje hoe je je voelt.
ik kan met jermy ook lezen en schrijven hij is niet van mij en ik heb natuurlijk ailin maar t was mijn showballetje en nu is ie kreupel en of ie ooit beter word is helemaal niet zeker.

wanneer gaat donnes weg?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 12:41

Hey vanes!

Echt stinkmodder!
Vind het echt jammer dat Albertine, Donnes niet aan je verkoopt!
Maar ze zal der redenen wel voor hebben!

Ik hoop dat je nog wel op de manege komt!

Veel sterkte!

Groetjes Kirsten

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 12:47

Wat naar voor je!!!! En wat een prachtig paard!!! Ik vraag me idd ook af of die stadsweide bij je uit de buurt is ofzo. Echt erg balen dat je hem niet kunt kopen, ook al is 'ie oud.....het gaat om het plezier dat je van het beestje hebt en wat je van elkaar leert......*ilona spreekt hihi* Ik heb erg veel medelijden met je...vooreal omdat je hem al zo'n poos zo intensief verzorgt! Sterkte meis!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 21:12

He wat jammer voor je. Het was idd eigenlijk gewoon jouw paard. Ga je nu op zoek naar een leuk paard voor jezelf, of wacht je daar nog even mee?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 21:18

He wat rot Vanes. Maarre...kun je niet naar de stadweide dan? Is toch vlakbij?
Wanneer gaat Albertine over?????
Ik zag van de week haar complexje...supergaaf zag het er uit zeg!

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 12:28

De stadsweide is niet zo ver van mijn huis hoor. Maar er spelen een paar dingen mee waarom ik hem daar niet meer ga doen.
- Het is natuurlijk buiten en ik ben pas om 6 uur uit mijn werk. Om 6 uur is het donker van de winter.
- De verstandhouding tussen Albertine en mij is niet meer zoals hij was, en A. heeft te kennen gegeven dat zij niet meer wil dat ik hem doe daar. Dit is absoluut niet omdat ik hem niet goed zou verzorgen hoor!

En Suzan: Ja, ik ga inderdaad op zoek naar een ander leuk paard, maar dat zal pas over een paar maandjes zijn. Jerry en ik zijn hard op zoek naar een koopwoning en als we dat een beetje voor elkaar hebben, dan ga ik rond kijken voor een paardje.

Vanessa

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 12:35

Wat naar allemaal! Gaat er dan iemand anders voor hem zorgen? Jammer dat ze hem niet aan je wil verkopen, vooral als je al zo gehecht bent aan elkaar. Een ander paard is ook leuk, daar niet van. Vind het trouwens een heel mooi paard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, fleurtjeuh, nick_en_ik, SunnyHorse, TamaraFloor, Vagabondo, Vickym98, Whizz, xRaisin, Zinzi_jewel en 90 bezoekers