chio op tv????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

chio op tv????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 13:07

Wie weet er of er nog wat van het chio op tv komt??? Ben gister naar de kur geweest en zou graag edward Gal met gestion Lingh nog een keertje zien, was echt om te Kwijl !!!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:10

Ah, daar ben ik ook wel heeel erg benieuwd naar..
Ik hoor altijd pas achteraf dat er paardensport op tv was Boos!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:11

Van 16.55 uur tot 17.30 uur vanmiddag. Studio Sport, Nederland 2
Voor zover mij bekend zenden ze alleen springen uit.

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 13:19

hey bedankt! Ga ik kijken! In de teugel zal denk ik ook toch wel wat te zien zijn van het chio??? Springen vind ik ook leuk, ben ik vrijdag ook heen geweest, maar de kur was echt mooi om te zien, en vooral die van edward en Lingh, wat een gaaf paard zeg!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:20

ThePast03 schreef:
Van 16.55 uur tot 17.30 uur vanmiddag. Studio Sport, Nederland 2
Voor zover mij bekend zenden ze alleen springen uit.


idd en mss een samenvatting van dressuur! Ik moet het niet vergeten Schijnheilig

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:53

Kijk es op www.hoefslag.nl en dan "paardensport op tv" in de linker kolom. Daar staan veel programma's.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 15:08

Annetjuh schreef:
Kijk es op www.hoefslag.nl en dan "paardensport op tv" in de linker kolom. Daar staan veel programma's.


Ik neeem aan dat je bedoeld: www.dehoefslag.nl anders kom je bij het restaurant uit Knipoog
Het nadeel van dit overzicht is dat er staat dat er ergens tussen 12.10 uur en 19.00 uur aandacht besteed wordt aan het CHIO.
Pas aan het begin van Studio Sport geven ze aan hoe laat ze het uitzenden en dat is dus rond 16.50 uur.

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:34

Ow sorry, foutje! :S

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:36

Er was net een half uur springen op ned 2, maar dat is dus al geweest

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:54

Hey,

Ik vond dat edward een onwijs gave kur had, maar vonden jullie antoinette falandt niet een slechte verliezer, ze zat ongeveer met d'r paardje (wat jarwo niet was) bovenop lingh met de ereronde, vond ik persoonlijk een btje banketstaaf en ook toen ze de ring uitging, ze ging ongeveer in rengalop er vandoor. En volgens mij heeft die persjury niet echt op zitten letten of wel??? En nummer 4 (een zweed als het goed is) had eigenlijk nummer 2 moeten wezen, vond dat zij ook een hele gave kur had natuurlijk niet zo spectaculair als die van edward, want die was echt werelds!!!

xxxies
Syllie

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 20:36

Volgens mij zat antoinette zo dicht achter edward omdat edward in draf zat en de rest allemaal galoppeerde. Ze probeerde hem echt wel in te houden volgens mij....Die zweed was idd ook heel goed! Echt een super uitgestrekte draf!!!!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:06

Chita schreef:
Volgens mij zat antoinette zo dicht achter edward omdat edward in draf zat en de rest allemaal galoppeerde. Ze probeerde hem echt wel in te houden volgens mij....Die zweed was idd ook heel goed! Echt een super uitgestrekte draf!!!!


Dat probeerde ze idd maar heb je enig idee hoe sterk Paukenschlag is Haha!
Edward was aant passageren en aangezien Pauk dit niet beheerst en toch wel erg druk was kon ze alleen maar galopperen Scheve mond Was een beetje een rommeltje maar dat was vorig jaar nog erger. Vond het trouwens wel heel leuk dat Edward alleen nog een rondje mocht.......Wat een paard zeg die Lingh krijg nu nog kippevel

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:48

K vond Edward zen Kur ook supermooi en zen paard was ook trouwens!!!!
En die eerste op die Lipizaner. Ik vind het heel knap van der dat ze zoon paard naar de Grand Prix heeft gereden, maar vond het echt een zooitje!

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 22:01

Hey Ukkiepuk, zat net in je profiel te kijken en zat vlakbij jou! Ik was er samen met mijn moeder en zat helemaal bovenaan. Was wel gezellig hoor naast zo'n fanclub!!!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 10:39

Chita schreef:
Hey Ukkiepuk, zat net in je profiel te kijken en zat vlakbij jou! Ik was er samen met mijn moeder en zat helemaal bovenaan. Was wel gezellig hoor naast zo'n fanclub!!!


Dan zat ik denk ik eerst voor jou en na de pauze ben ik naar het uiteinde gegaan .....Ik had die blauwe jas aan (met Stal Palexini erop)

Jullie hebben toch wel mee gezongen hè Tong uitsteken

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 20:57

Jij zat idd voor mij. Ik was er al vroeg en zat gelijk naast mensen van die stal (met spandoeken!!!
Heb niet meegezongen, wel meegeklapt, ook goed????
Zat zondag wel heeeeel de dag met dat liedje in mijn hoofd!!!!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 21:41

Chita schreef:
Jij zat idd voor mij. Ik was er al vroeg en zat gelijk naast mensen van die stal (met spandoeken!!!
Heb niet meegezongen, wel meegeklapt, ook goed????
Zat zondag wel heeeeel de dag met dat liedje in mijn hoofd!!
!!


Nou vooruit voor deze ene keer Tong uitsteken enne de hele stal liep zondag idd nog steeds joho, joho Haha!

We zijn vanavond ook nog op TV rijnmond geweest, was wel leuk om te zien

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 23:59

Ja heb ik ook gezien op Rijnmond! En in het ad stond ook een stukje, dat jullie zo goed gezongen hadden voor antoinette!Beetje jammer dat ze de kur van edward helemaal niet lieten zien op rijnmond!!! *snik* Ik ben gestion Lingh fan geworden!!!!

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 08:19

Had Lingh nog niet in het echt gezien maar wat een schitterend dier zeg. Heb op stal al gezegd dat ik die wel voor mijn verjaardag wil hebben. Ze kunnen dus alvast gaan sparen Haha! De kür van Edward bezorgde me als enige van die avond kippenvel. Vond zijn muziekkeuze ook heel goed. Ik ben nu een enorme Linghfan geworden hoor!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:34

Chita schreef:
Ja heb ik ook gezien op Rijnmond! En in het ad stond ook een stukje, dat jullie zo goed gezongen hadden voor antoinette!Beetje jammer dat ze de kur van edward helemaal niet lieten zien op rijnmond!!! *snik* Ik ben gestion Lingh fan geworden!!!!


Vond ik ook wel jammer ja, had hem graag nog een keer gezien.....
Dat belooft nog wat in Athene Haha!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:55

Jah leuk ik wil Edward ook nog een keer zien hoor, hij reed echt een fantastische kur!!! Ik ben der ook geweest en gisteren heb ik trouwens op Tv Rijnmond een samenvatting gezien van Antionette Falandt, die ook een super kur reed!!