M2 dressuur benschop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

M2 dressuur benschop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 10:16

Zaterdag 30 augustus heb ik in benschop gereden en het ging echt super maar dan ook echt super goed! het resultaat was 145 en 146 punten Verdrietig
Dat vind ik dus zo raar want het ging echt geweldig! hij liep heel mooi te showen en mn middendraffen en uitgestrekte waren ook perfect en daar had ook wel zevens voor maar de rest.... Ik vond het een proef die minstens 160 punten waard was! naja niet dus.
Ik heb nu 7 winstpunten in de M2 en die heb ik allemaal achter elkaar gehaald maar de laatste 3 wedstrijden wil het niet lukken terwijl mn pony even goed loopt en zelfs nog beter dan voor heen?
hebben de jury's opdracht gekregen om strenger te gaan jureren? Ik snap het niet hoor!
hebben jullie hier ook last van of valt het jullie ook op dat er strenger gejureerd word?
Want vande winter had ik dezelfde jury en die gaf in het M1 een 8 voor mn houding en zit maar nu een 6 nou ik zit dus nog steeds het zelfde Verward mischien zelfs beter Verward

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:31

Echt per jury verschillend, de ene wil heel wat anders zien dan de ander.Ook grappig om te kijken of je bij de ene proef een hoger cijfer had voor de houding en zit dan bij de ander.
Zo heb ik ook weleens een 6 en 8 gehaald daarvoor, wel snel verbeterd ofniet Lachen in 10 min. zit ik opeens 2 puntenbeter!Gewoon vol goede moed verder gaan, en een keer in andere kring starten is vaak ook heel fijn.
Veel succes bij je volgende wedstrijd!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:48

Hey,
Ik heb ook in Benschop gereden. Ik had 148 en 149. Met die 148 was ik het wel eens, die ging gewoon niet zo netjes. Maar van die 149 baal ik wel een beetje. Die ging echt veel en veel beter dan de eerste. Maarja, tis niet anders. Ik vond trouwens de bodem nogal slecht. De grond golfde onder je voeten.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:05

Manon schreef:
Hey,
Ik heb ook in Benschop gereden. Ik had 148 en 149. Met die 148 was ik het wel eens, die ging gewoon niet zo netjes. Maar van die 149 baal ik wel een beetje. Die ging echt veel en veel beter dan de eerste. Maarja, tis niet anders. Ik vond trouwens de bodem nogal slecht. De grond golfde onder je voeten.


Hahaha, ja idd. De hele grasmat ging echt op en neer!! Vooral als je op de grond stond was dat erg te voelen. Een vriendin/lesklantje moest rijden in het Z2 maar er liep gewoon een greppel door de ring heen!! Het was echt een boerenknollenland! Ik heb er 1 echt heel hard op zijn smoeltje zien vallen in het Z1, echt senu.

Verder vond ik het nivo echt dramatisch. Ik heb jullie niet zien rijden maar het nivo is echt heel slecht, in alle klasses stonden de tranen me in de ogen.....

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 17:59

hey hey! ik vond het verschrikkelijk lekker rijden met die verende grond! alleen de kuilen en greppels waren wat minder!
vandaag wedstrijd gehad in werkhoven en wat denk je....
2x 1e en 2 winstpunten en het ging niet echt geweldig maar het gign ook niet super slecht!
het was eigenlijk voor het rabobank plan als er 5 mensen hadden mee gedaan maar natuurlijk doen er 4 mee Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:37

Ik moest rijden in ring 5 en 6. Ring 5 liep heel erg af richting sloot en in de galop kon ik hem bijna niet die bocht doorkrijgen (moest bij H weer van hand veranderen). Resultaat: de hele achterhand schoot half onderuit. Gelukkig niks gebeurt, maar voortaan graag een ander terrein

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 19:04

ja dat was wel zo! bij mij liep het ook een beetje af maa niet zo heel erg ! ik reed in ring 7 en 8 ( Z ringen later verkleind) en door ring 8 liep er een grepeltje dat was dicht gegooid!
mijn pony springt er over heen Haha!
Maar toch vond ik de vering in de grond wel lekker om op te rijden! maar alsje er naast staat denk je dat je fleuw gaat vallen! die grond leek net een drilpudding Haha!