Nare operatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 23:24

N.a.v. het berichtje ´rampzalige springles´hierbij het ´rampzalige vervlg Boos!
Gisteren ben ik geopereerd aan mijn elleboog. Na de operatie begon de ellende op de uitslaapkamer. Ik werd hyperventilerend wakker en was haast niet meer rustig te krijgen. Toen ik een tijdje rustig was mocht ik terug naar de afdeling. Vlak voordat ik opgehaald zou worden viel ik voor mijn gevoel in slaap. Staan ze ineens tegen me te roepen en heb ik een zuurstofmasker op! Ik schijn helemaal paars te zijn geworden en te zijn weggezakt. Een paar uur later mocht ik terug naar de afdeling. Toen begon de ellende pas goed. Ik moest een nacht blijven en heb alleen maar overgegeven en op de po gezeten (zal jullie de verdere details besparen) en vooral heel veel trillen en zweten als nawerking van de narcose. De volgende ochtend moest ik ook nog constateren dat mijn vingers van de geopereerde arm´het niet meer doen´. Er zit geen beweging meer in.Waarschijnlijk is bij het afknijpen van de arm een zenuwband bekneld geraakt en worden er niet genoeg prikkels meer naar mijn vingers gegeven. Hoe zal dit allemaal aflopen? Het botje in mijn arm was overigens niet meer te redden met b.v. een schroefje en is geheel verwijderd en moet nu op natatuurlijke wijze genezen. Voorlopig dus nog lang geen paardrijden Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 23:34

lieve help dat is schrikken. Ik hoop vor je dat je weer helemaal de oude wordt, beterschap Party!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 00:36

Balen voor je zeg. Beterschap dan maar.

Wel jammer dat ik er zo achter moest komen hoe 't gegaan was. Ik had je gebeld, maar helaas niks gehoord van je.

Veel sterkte met het recoveren.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 09:18

Thanx Mayo, maar ben gisteravond ook pas heel laat thuisgekomen. Ik bel je vandaag sowieso nog even.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 09:21

He gatsie, niet echt een opknapper. Volgens mij kom je naar je gevoel er zieker uit dan dat je er in ging. Ik dacht dat ze tegenwoordig betere narcoses hadden waar je niet zo ziek van wordt. Nou ja, heb er gelukkig geen ervaring mee. Beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 11:48

gatverderrie, wat klinkt dat eng
Heel veel beterschap zeg

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 12:35

jakkes,


heeel veel beterschap en sterkte


groetjes Lara

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:51

Oh bah! Ik kan me voorstellen dat je het ff helemaal hebt gehad nu... Hoop dat dat gevoel weer snel terug komt!

En wat die misselijkheid na die narcose betreft: komt vaker voor, is alleen wel heel erg kl*te. Ik had het ook, nog tot 24 uur na de operatie. Mijn vader heeft al tig operaties meegemaakt en bij hem is ook elke keer weer raak.

Heel veel beterschap!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:54

Brrr wat een naar verhaal! Veel beterschap!