Zijn jullie actief?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Zijn jullie actief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 14:25

Ik voel me soms echt een lui varken Bloos
Vroeger fietste ik altijd braaf een km of 8 naar school. Daarna nog geregeld zo'n 9 km naar een vriendin, 12 km naar mn verzorgponys enz enz. Opzich niets mis mee Haha!
Vanaf mn 14e ging ik aftellen "nog 2 jaar fietsen" "nog 1 jaar fietsen" enz. Op de dag dat ik 16 werd heb ik smorgens mijn certificaat gehaald en kreeg ik meteen een brommer. Dat ik mijn fiets nooit mee aangekeken heb mag wel duidelijk zijn Lachen.
Ik was net 3 maandjes 18 en toen kreeg ik mijn rijbewijs, en gelijk mijn autootje. Geweldig natuurlijk Haha!
Echter ging hij vorige week kapot. Dus tsja, scooter is verkocht, fiets doet het al minstens 2 jaar niet meer dus ik de fiets van mn moeder geleend.
Nou, ik dacht dat ik dood ging! Als ik naar Pinky moest (5 minuten) barste ik van de oorpijn, kniepijn en ik was gelijk buiten adem.
Pff wat ben ik slecht, wat ben ik een verwend lui varken Haha!
*En toch pak ik dadelijk mijn auto weer Ach gut *
Zijn jullie actiever?

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 14:31

Ja ik denk dat ik wel wat actiever ben. Ik heb ook afgeteld voor mijn certificaat maar nu ik 16 ben interesseert het me een stuk minder. Ik fiets ook makkelijk als ik ergens naar toe moet, niet te vaak, maar dat heeft meer met mijn knie te maken. En ik doe heel veel te voet, ook hele stukken. Maar ben eens benieuwd hoe lui ik word als ik dan toch eindelijk mijn certificaat of rijbewijs haal...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 14:34

IK fiets elke dag van huis naar school en ook weer terug Haha!
Is 8-10 kilometer geloof ik Bloos

Brommer kan pas over 3 jaar Boos!
Maar dat wil ik wel want ik moet nu een keihoge berg opfietsen elke dag Tong uitsteken

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 14:41

Ik fiets altijd naar m'n werk (= ong. 200 meter Haha! )
Verder ga ik altijd of op de scooter of met de auto naar Darmorah (= ong. 2km)
....Om me zelf niet gelijk lui te noemen --> ik werk in een verzorgingshuis en daar loop ik per dag heel wat kilometertjes af en is flinke lichamelijke arbeid.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 14:43

Ja oke, lopen doe ik ook!
Ik wandel ooit km'ers achter Pinky en Caitlin aan. Tijdens stage lopen loop ik veel en op stal uiteraard ook. Dus lopen gaat nog best goed Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 14:44

Ik ben wel behoorlijk actief. Ik fiets elke dag naar het station en naar de stal. Het zijn maar kleine afstanden hoor. Nu ik mijn rijbewijs heb pak ik voor langere afstanden toch wel gauw de auto.
Voor de rest ben ik wel heel actief met sporten, dus dat maakt het dan wel weer goed.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 15:43

Vergeleken met jou ben ik dan wel actief Tong uitsteken
Naar school fiets ik 9 km heen en 9 km terug. Dit deed ik 4 jaar achter elkaar iedere dag (nou ja, als ik op school was dan Bloos! ), en afgelopen jaar 20 weken omdat ik ook nog 20 weken stage had, maar ook daar ging ik op de fiets naar toe en dat is niet altijd even dichtbij.
Naar Veerle is het 7 km fietsen, en dus ook weer 7 km terug Tong uitsteken Naar haar fiets ik zoiezo iedere dag en dat is de hele andere richting uit dan school/stage.
Ik mag al een jaar scooteren, maar heb er eigelijk nooit zo om gegeven, ik vind fietsen (vaak) niet erg..
Wel moet ik toegeven dat ik zodra ik 18 ben zsm mijn rijbewijs wil en dat ik dat wel aan het aftellen ben Haha! Maar vooral ook omdat ik dan een stal verder weg kan opzoeken *LOL*
Uhm tja, verder weet je vast wel hoe zwaaaar actief ik altijd ben Schijnheilig

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:02

Ik denk dat ik dan ook wel redelijk actief te noemen ben:
Ik fiets elke dag naar werk: 5km heen en terug
Ik fiets vaak naar de stad om boodschapjes en zo te doen.
Ik loop zo'n 50km per week hard.
Ben gisteren naar Cheyenne gefietst (nou ja, het grootste gedeelte Haha! ): 10km heen en terug.

Heb alweer 5 jaar mijn rijbewijs, maar een auto in Amsterdam is niet ideaal. Toch gaat het ervan komen, dan kan ik wat makkelijker naar mijn moeder en naar Cheyenne.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:04

Ik noem mezelf ook wel actief, hoor. Ik doe alles op de fiets..
Elke dag 12 km naar school en terug, paar keer naar stal, boodschappen doen, naar Eindhoven... Alles met de fiets.

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:06

Naar Lois ga ik altijd met de auto, maar die staat bijna 20 km verderop.
Op mijn werk neem ik zo vaak mogelijk de trap [ik werk op de 5de] en ik ga miv september 2 tot 3 keer per week naar de sportschool in mijn lunchpauze.

pmarena

Berichten: 48063
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:07

Ik heb al jaren mijn auto-rijbewijs , maar heb zelf geen auto omdat ik die toch niet echt nodig heb.

Ik fiets altijd naar mijn werk en paardje , heb alles expres in hetzelfde dorp , dat wel natuurlijk .

Bevalt me prima , fietsen.
En als ik eens een keer wat verder weg moet en wat groots / zwaars mee moet nemen leen ik de auto wel.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:56

ik ben echt lui, ga altijd met de auto! Behalve booschappen doen, als ik daar moet parkeren ben ik langer onderweg dan wanneer ik ga lopen, maar ik heb wel een boodschappentas met wieltjes (ben 45+ Haha! )

Als ik zware dingen moet hebben (kattenbakstrooisel Boos! ) rij ik naar een goedkope supermarkt en koop ik er 4 tegelijk ofzo

Naar Moritz ga ik altijd met de auto, moet veel meezeulen (westernzadel, emmers voer, hoofdstel, poestzooi enz.) en hij staat kilometers in de polder, dus ik zadel hem op de wei op en ga vandaar uit rijden. Als ik eerst met naar de boerderij moet lopen, ben ik een uur langer onderweg Verward

Mijn laatst overgebleven hond is nu 14 en ver over de datum, die loopt amper nog, maar nu moet ik mijn paard door 4 weilanden heen lopen voor ik hem aan een hek kan binden om op te zadelen...... Scheve mond

Mijn fiets staat achter in de auto, voor als er iemand anders gaat rijden en ik meefiets, of iemand met mij wil meefietsen, slim hè.....

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:57

Ik ben een druk baasje...ben weinig thuis. Altijd druk met werk, Cheyenne en/of mijn vrienden. Maar ALS ik dan thuis ben....dan kan ik ook heeeeel lui zijn Knipoog

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:53

Ik ben heel lui! Maar ik fiets nog wel naar Rox (als ik 16 was en een scooter had ook niet Haha! ) en dat is ong. 5 km. Naar school is net 1 km. voor mij, dat is nog net te doen Schijnheilig

لا شيء يدوم

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:48

Ik fietste ook altijd naar 9 km naar school, door weer en wind. Toen was het echt een eitje voor mij.

Maar nu. Ik ben echt verwend dat ik maar iets van 100 meter van huis af werk. Ik vindt apeldoorn weer even ver als voor ik naar de middelbare ging. pfff.... wat een end

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 20:01

wow dat jullie allemaal en scoot willen, ik wil het niet eens(oke soms dan) moet elke dag 3 km heen en 3 terug naar school(valt rauze mee) 7 naar en 7 terug naar stal , en vriendin 1 woont 14 km verderop vriendin 2 de andere kant op 12 en dan nog wat vrieninnen in de buurt, discotheek 1 1 of 2 km verderop en die andere 6 km (richting stal) als ik dara nog eens heen ga dan ga ik wel op stal slapen Lachen (maar die discotheek is net salou(en dat is niet positief) dus vindt ik alleen als je heel wanhopig bent Knipoog *hiermee kwets ik mensen Tong uitsteken *)

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 20:51

Ik fiets 150 km per week om overal te komen...
ik rij een aantal uur per week paard ( van 3 tot 5,6 uur )
Wandel veel met de hond...
dadelijk weer 2 uur gym per week...
Ben nou gestopt met hockey, dat scheelt wel een paar uur trainen per week, en eerlijk gezegt: heerlijk Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:01

Ik ben ook iets actiever ik fiets 13 km heen naar school en dan weer 13 terug Tong uitsteken en dan nog 5-10 min. fietse naar timon. Maar ik denk dat als ik 16 ben een scooter/brommer heb en dat ik dan net als jij mijn fiets verlopig laat staan Tong uitsteken

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:05

Ik geloof dat ik "lui" ben Haha! ik pak de auto naar mijn paard, om boodschappen te doen, naar de stad te gaan enz.
Ik rijd wel veel paard, ook paarden van anderen (telt dat ook?) loop met de honden, en doe nog aan andere sporten, maar fietsen is er niet 1 van Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:35

Ik ben een heel stuk actiever, maar komt vooral omdat ik nog niet in de beschikking heb over een auto!

Ik probeer dagelijks toch minimaal 15 km te fietsen, ik loop heel veel, doe wat fitnessoefeningen, kortom ik overschrijd met gemak de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid wat betreft beweging! Ik voel me daar zeer prettig bij, lijkt me namelijk maar niets om met mijn 22 jaar te moeten puffen na 15 minuten fietsen Haha!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:41

Sinds mijn auto weg is ben ik inderdaad actiever heb geen keus maar ga ook minder weg omdat ik dan geen zin heb om weer een stuk te trappen om ergens te komen. Trap liever op een gaspendaal Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:08

Ik fietste eerst altijd naar school ik zou niet weten hoeveel kilometers..maar iig niet zo heel veel...dat heb ik 3 jaar gedaan...
Ik heb de afgelopen zomervakantie dus heelmaal niet gefietst..alleen maar in bed gelegen..
Nu fiets ik elke dag 10 minuutjes naar mijn paardje maar dat vindt ik al veel!

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:35

ik fiets elkedag toch wel een km of 20
in de vakantie is dit wel meer
naar vriendin 3 km
van vriendin naar paardje 5 km
van paardje nr huis 5 km
van huis naar paardje 5 km
van paardje naar vriendin 3 km
van vriendin naar paardje 5 km
van paardje naar huis 5 km
jaaah, ik ga dus eerst mijn vriendin ophalen bij haar paard
dan rijden we samen naar mijn paard
dan ga ik naar huis eten
dan keer ik terug
en dan moet mijn vriendin haar paard ophalen om te lessen
dusja
overigens krijg ik ook geen scooter
Of een paard OF een scooter
naja, dan fiets ik toch liever een eindje hoor

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:02

Ja onwijs.

In de vakantie was het, in de ochtend 1,5 uur naar de sportschool
10-12 km fietsen
2 km rennen
1 km lang laufen
en dan nog benen en buik trainen

Daarna was het dan eten, omkleden en rond de 9 km fietsen naar Marilyn
Daar ff rijden en dan weer 9 km fietsen.

Dan ging ik meestal al gelijk weer eten, daarna in de avond naar de honden en dan ongeveer 2 km lopen naar het bos en dan ff in het bos een half uur lopen en dan weer 2 km trug.

Erg actief dus Haha! zat nooit stil.

Nu fiets ik elke dag naar school en dan ben k rond half 5 pas vrij dus dan kan ik niet altijd naar marilyn, maar dam wel in de avond naar de sportschool.

22 Januari verwachten we ons kleintje

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 11:18

Ik fietste vroeger ook heel wat kilometertjes...van huis naar de manege (een pokke-eind) naar school ging ik met de bus want met een hele grote tas (met kappersspullen) ga je niet graag op de fiets.

Helaas heb ik nu geen fiets meer (zou heel graag willen) omdat ik niet kan fietsen...dus ik doe alles met mijn autootje (ja zelfs de honden uitlaten omdat het hondenveld hier voor mij ver vandaan is)
Ik wil me niet lui noemen maar ik kan het gewoon niet helaas.
Op mijn manier ben ik toch nog redelijk actief.

Maar als het ooit wel weer kan....komt er een fiets en ga ik heerlijk touren (droomt verder..... *LOL* )


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, __danielle__, Amazonbot, AnneMarijeP, Balou_k, Emita, Fly_high, friezenfan2, IASCrawler, jufjuf, Kimberly520, Liseef, Maanon_, Pose1, Schuur_, sevenofnine, Talishe, Telpeva, Tvko, Xanthippe, Yltje, Zoe_97 en 196 bezoekers