De schrik van,nou jah mn leven niet maar ik schrok wel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 20:42

Ik was met mn pony aan t springen en t ging heeeeeel errug goed!Dus we zetten de hindernis op n meter en we rijden erop af ze wil dus n stop maken maar ik gaf been dus die gek springt vanaf stilstand over een meter heen!! Pff, ik schrok echt en was op dat moment blij dat ik geen jongetje was Haha! Haha! Maar de schrik zat er dus goed in want normaal weigert ze echt totaal NOOIT, ik weet t zeg nooit nooit maar t is gewoon zo, toen reed ik er toch nog maar op af en ze kwam dus kort uit en springt erover heen alsof t 1.40 was, ongelooflijk hoog dus!!! Maar t ging toen opeen heeeeeeeeel errug goed en deed er zo makkelijk over alsof t 40 cm was,
ah een foutje overkomt de beste, dus ook bij mijn geweldige Schijnheilig springpony
maar ik ben wel geschrokken
kuszies Saskia en hoefjes divie

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 22:39

Nou, dat si dus wat mijnes altijd doet.....weigeren voor een lage hindernis van 40 cm of lager (hoezo laag, dit is ZZ denkt Jur) en dan een giga sprong nemen....vanuit stilstand...Vindt iemand het dan raar dat ik niet op haar kan leren springen???Fotomateriaal volgt nog!!! Vraag Steef btw..die stond erbij hihihi!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 08:14

hahaha ik zal wachten op de foto's!Die van mij doet t eigenlijk nooit maar ze voelt de ruiter heel goed aan maar normaal jumpt ze of ik nou denk dat het fout gaat of niet!Nu gingen we op de hindernis af en dacht ik;"OOPS dit is best wel hoog"!!Blijkbaar voelde ze t aan en wilde ze n stop maken,maar zo lief als ze is merkte ze ook als ze dat zal flikken dat IK de gene was die over de hindernis ging en ZIJ er voor bleef staan dus sprong ze!Jammer genoeg heb ik geen fotomateriaal.........