Z concours Wormerveer!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Z concours Wormerveer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 14:35

vandaag had ik springwedstrijd in Wormerveer. ik reed in het Z pony's
ik had eigenlijk de hele week niet meer gesprongen en die week ervoor(na Lisse) ook al niet meer zoveel
het was mijn 3e x in het Z, enne ik hoopte dat ik nu wel eens rond zou komen Bloos maar gelukkig hadden ze geen water dus dat scheelt!
het was al onwijs ingelopen dus snel paardje gehaald, parcours gelopen....
ik moest als laatste. Tobias deed goed zijn best, hij was alleen erg zuinig vond ik, maar helaas hadden we een pechbalkje op de allerlaatste hindernis(10C) Schijnheilig dus dat was balen, maar ik had wel een 1e prijs...en ik was natuurlijk onwijs blij dat ik rond was! Haha! het was zo vreselijk ingelopen.....ze hadden het 2e parcours het zelfde als het 1e Verward en het begon nu bij de Z
dus ik had mijn Z rondje gedaan, prijs opgehaald en ik mocht in de ring blijven! Verward beetje jammer, Tobias werd toch een beetje suf, maarja
we hadden in het 2e parcours 2 balken! het was mijn stomme fout, bij 6 kwam ik niet lekker uit en bij 10B viel die er ook af, domweg omdat ik te hard in kwam. maar toch! geeft toch wel een lekker gevoel nog even de finish hebben gehaald Haha! en een 1e prijs is ook leuk meegenomen

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:37

Gefeliciteerd! Lekker gevoel hè? Als je rond gekomen bent!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:33

GEFELICITEERD!!!1 ik was vandaag met een jongen mee en die starte voor het eerst Z!!! Helemaal foutloos tot hindernis 8!! de pony had makkelijk kunnen springen maar schoof zo door de nattigheid door de hindernis heen en die jongen bleef dan ook niet zitten!!!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 20:53

Super Tab Party!!
Echt heel erg gaaf

Ik ga morgen voor het eerst M-springen, hopelijk gaat het een beetje met die buikschuiver van me Knipoog
Doe je donderdag nog mee met het oefenparcours Verward Ik wsl wel, ik denk 1 meter of 1.10

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 15:10

ja dankje wel!
ja je moet in middenbeemster he?! ben benieuwd hoe het is gegaan!
ja ik denk dat ik donderdag wel kom!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:48

kun je mijn nieuwe krack zien Knipoog

Het ging lekker vandaag. Een blak en een blok uit de muur, maar echt superfijn gereden Party!!
had niet verwacht dat het zo goed zou gaan