Fjordenkeuring Heemstede verslagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Fjordenkeuring Heemstede verslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 19:36

Vandaag gingen er met Tasja en Zanouk te keuren in Heemstede.
Met Zanouk is het niet echt goed gegaan, een 2e premie met 34 punten, en (gedeeld) laatste in haar rubriek. Commentaar van de jury was dat ze nog wat te weinig bespierd was geloof ik en dat haar 'gewrichten nog maar matig ontwikkeld' waren. Nou ja dat is de volgende keuring vast wel weer bijgetrokken, dus dat zien we dan wel weer Knipoog

Met Tasja ging het heel goed, er waren heel veel modelmerries, daarom werd de groep in tweeën gesplitst. Tasja werd van haar deel van de groep 1e met 38 punten. Toen moest ze nog tegen de winnaars van de andere groep modelmerries, en eindigde ze als tweede, heel netjes dus
Toen mocht ze meelopen met de kampioenschappen van de predikaatmerries, en eindigde ze als reservekampioen Haha!

Bestgaand ging niet door want ik was de enige die zich had opgegeven... Haha!

Voor de rest nog een aantal bokkers/fjordenwerelders Knipoog ontmoet, waaronder Esther met Wodan (=erg leuk ) en Evelien. Foto's met 'mijn' (lees: m'n vaders Knipoog ) digi zijn niet echt denderend geworden, maar zal kijken welke nog wel toonbaar zijn Knipoog

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 20:24

Goed gedaan hoor!! Tasja gedroeg zich ook keurig, ze keek heel attent de hele tijd! En lachen dat die cruqiusgast zo boos keek Haha! Altijd leuk *LOL*