Als ik vanmiddag nou genoeg geld had gehad...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Als ik vanmiddag nou genoeg geld had gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 22:05

dan was ik nu niet zoveel geld kwijtgeweest!

ARGH!
Duidelijk geval van koopziek zijn.
Je gaat naar het CHIO.
Kom ik daar, zie ik een hele mooie Anky pad, lichtblauw!
Yes... eindelijk hebben ze hem een keer.
Verdorrie, niet genoeg geld in mijn portemonnee en ik had mijn pas thuisgelaten. *zucht*

Vanavond heel zielig alleen thuis en jawel, ik krijg het op mijn heupen. Ik denk... ik kan nog even naar Hypodrama gaan, misschien hebben ze hem daar ook wel in het lichtblauw, want ze hadden ze op het CHIO bij de stand van horselover.

Kom ik bij hypodrama en jawel... drama, geen Anky pad. Of toch??? Jawel, er ligt op een verkeerde plaats nog een witte. Teleurstelling bij mij. Maar ja, ik kan niet met lege handen naar huis. Dus dan maar een witte. Ik loop nog wat verder en... ik pak een bordeauxrood bodywarmertje. Deze laat ik goudkleurig borduren. Ik snuffel verder. Jawel, een zwarte bandplooibroek. En... hoe kak kan het zijn, bordeauxrode met caramelkleurige Burlingtonsokken. Ik loop richting kassa en wat zie ik, een caramelkleurig happyhorse shirtje. En... als je een rijbroek koopt krijg je 20% korting. En laat ik nou net een rijbroek aanschaffen. Doen dus!

Sja, ik heb weer een mooi setje. Ik had geluk dat het 21.00 uur was en dat ik geen zin had om weer op zoek te gaan naar bordeauxrode bandages. Maar goed, al met al veel te veel geld uitgegeven. Maar goed dat ik binnenkort jarig ben, dan kan ik bordeauxrode en caramelkleurige bandages voor mijn verjaardag vragen!

*zucht*
Een paar maanden geleden riep ik nog dat ik niet koopziek was en dat ik niets om setjes gaf. Ik lijk wel een pennymeisje! Knipoog Haha!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:12

haha ja lastig is dat altijd he? ik roep ook altijd dat ik niet koopziek ben Haha!.
Maar als ik dan in de "paardenwinkel" (volgens mij ben ik ook een pennymeisje Haha! ) ben dan pak ik toch vanalles...en dan leg ik het weer terug..en dan pak ik weer iets anders, nog iets anders, leg ik toch maar weer iets terug. En dit kan dan wel even doorgaan...al met al koop ik altijd veel te veel Haha!.
Gelukkig ben ik net jarig geweest en toen heb ik een dekje en halster gekregen!
*Zucht* zal het ooit overgaan die paardenmanie?

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:13

whahahahaha ik weet helemaal wat je bedoelt !! ik had het gisteren bij de ruitersportwinkel.........nieuwe bandages.......nieuw dekje.........hmm nieuwe deken (blauw staat hem zooooo mooi !) mooie broek erbij jaja daar hoort een shirtje op natuurlijk pffffff het is allemaal zo duur maar het is allemaal zo LEUK !!!! en het staat hem zo goed (haha en mij natuurlijk Lachen ) ik ben in maart pas jarig maar gelukkig doen we hier ook aan kerst Lachen

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:15

Hahahaha....
Geweldig toch zoveel mooie spulletjes!
Gelukkig was het inmiddels 21.00 uur geworden anders had er waarschijnlijk nog veel meer op je verslag gestaan Knipoog
Krijgen we ook te zien hoe al deze spulletjes bij jou en je paard staan? Cheese! Haha!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:23

Is dat niet een beetje vrouw-eigen ?? Knipoog

Voor 1 ding naar de winkel gaan en met een hele uitzet thuiskomen ?? Haha! Haha!

Bokt verslavend ?? Nee hoor

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 22:26

tiamo schreef:
Hahahaha....
Geweldig toch zoveel mooie spulletjes!
Gelukkig was het inmiddels 21.00 uur geworden anders had er waarschijnlijk nog veel meer op je verslag gestaan Knipoog
Krijgen we ook te zien hoe al deze spulletjes bij jou en je paard staan? Cheese! Haha!

Morgen les, dan komt het op video en als ik mijn man op tijd uit zijn bed geschopt krijg dan misschien ook nog wel rijfoto's. Anders moet ik zelf foto's maken en dan zie je alleen het paardje met zijn nieuwe Anky pad!

Wel gemeen dat jullie me allemaal uitlachen in jullie berichtjes Knipoog

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:36

en wat is de schade?????? in euro´s???

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 22:44

Diana_Mabel schreef:
en wat is de schade?????? in euro´s???

Lips are sealed
Echt heeeeel veel Geld, geld!

Maar ik had echt alles nodig hoor.
Ik bedoel...
*verzint allerlei smoesjes*
Nu ze naar stal gaat moet ik toch iedere dag en kom ik smeriger thuis. Dus mijn rijbroeken moeten vaker in de was, dus een extra rijbroek is gewoon nodig.
En nu het kouder wordt heb je gewoon een bodywarmer nodig.
Sokken moet je toch aan en anders worden mijn witte sportsokken zo vies.
En shirtjes, ach, het scheelt weer een net shirtje uit de kast rukken. Anders heb ik straks in al mijn goede shirtjes vlekken van de paarden die er niet meer uitgaan.

Genoeg excuses verzonnen?

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 14:53

haha, neem gewoon in het vervolg méér geld mee, dan ben je minder kwijt! hihi!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 15:34

jaa snap ik, dat heb ik ook alijd... daarom neem ik ook maar niet meer zoveel geld mee als ik naar een ruitersportzaak ga Haha!

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 15:44

AnnaBabs schreef:
haha ja lastig is dat altijd he? ik roep ook altijd dat ik niet koopziek ben Haha!.
Maar als ik dan in de "paardenwinkel" (volgens mij ben ik ook een pennymeisje Haha! ) ben dan pak ik toch vanalles...en dan leg ik het weer terug..en dan pak ik weer iets anders, nog iets anders, leg ik toch maar weer iets terug. En dit kan dan wel even doorgaan...al met al koop ik altijd veel te veel Haha!.
Gelukkig ben ik net jarig geweest en toen heb ik een dekje en halster gekregen!
*Zucht* zal het ooit overgaan die paardenmanie?


Net zoals bij hypoweert een tijdje terug he Haha!
Ik heb neit zoveel geld maar als ik leuke dekjes zie wil ik ze altijd hebben Heb geen paard om ze op te leggen dus die 5 of 6 dekjes die ik heb gebruikt mn zus Haha!

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 15:48

Vanavond weer naar het CHIO. Heb besloten dat ik het halster wat ik gisteren heb gekocht ook nog in het bordeaux ga aanschaffen!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:45

Echt lastig! Ik koop juist a;ltijd veel te weinig!!!!
Hoe kunnen jullie zoveel geld uitgeven, denken jullie niet dan niet na voor je iets koopt?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:46

O O O jij hebt het zwaar te pakken Lachen
maar ja geld moet rolle toch?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 17:48

Ik heb juist dat het me vaak zo tegenvalt wat ik zie in de ruitersportzaak. Of ik vind het veel te duur, en dan koop ik maar niets... Ben al heel vaak met lege handen de winkel weer uitgestapt...
En als ik dan echt iets wil hebben geef ik soms wel een hoop geld uit. Helaas Knipoog

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:02

die lichtblauwe anky pad heb ik dus wel en ben er helemaal Lovers van
maar paardrijden kost nu eenmaal veel Geld, geld! ,laten we e rons maar gewoon bij neerlegen Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 20:24

Ik heb me ingehouden vandaag. Ik heb alleen een nieuw kopstuk gehaald, Cole's Liniment en een zak snoepjes. Volgende week nog een pet ophalen die geborduurd wordt en dan ben ik weer klaar.
Ik heb vorige week wel 2de hands zo een mooie Esladron olijfgroene/beige ruitdeken gekocht.
Vind eigenlijk dat ik er een bijpassend halstersetje bij moet hebben. *LOL*
De deken staat wel mooi bij Joris

Fiesta, freiberger, what else?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:19

Ik ben niet zo'n koper, heb maar erg weinig spullen liggen die niet functioneel zijn, overbodig duur of niet gebruikt worden *LOL*

Ik kan ook rustig tien ruitersportzaken aflopen op zoek naar een lage neusriem en als ze die niet hebben me lege handen er weer uit lopen Haha! En volgens mij ben ik een van de weinigen die dat kan Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 11:00

je bent een uitzondering gomir Haha!

je bent de dood voor ruitersportzaken! hihi!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 11:04

Ik was eerst ook zoals Gomir. Ik ga zo ook wel weer worden, maar ja, net een paardje en die moet verwend worden met leuke spulletjes.
Als ik straks alles heb wat ik nodig heb (moet nog een uitrijdeken) dan stop ik ook!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 11:10

Gomir dat kon ik ook heel lang. Nu nog wel eens als ik blut ben maar verder....Gelukkig heb ik geen setjes tik.

veel plezier kleintje met je nieuwe spullen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:09

Kleintje"]
[quote="Diana_Mabel schreef:
en wat is de schade?????? in euro´s???

Lips are sealed
Echt heeeeel veel Geld, geld!

Maar ik had echt alles nodig hoor.
Ik bedoel...
*verzint allerlei smoesjes*
Nu ze naar stal gaat moet ik toch iedere dag en kom ik smeriger thuis. Dus mijn rijbroeken moeten vaker in de was, dus een extra rijbroek is gewoon nodig.
En nu het kouder wordt heb je gewoon een bodywarmer nodig.
Sokken moet je toch aan en anders worden mijn witte sportsokken zo vies.
En shirtjes, ach, het scheelt weer een net shirtje uit de kast rukken. Anders heb ik straks in al mijn goede shirtjes vlekken van de paarden die er niet meer uitgaan.

Genoeg excuses verzonnen?
[/quote]

Excuses verzinnen voor mijn koopziekte ben ik HEEL goed in hoor.

Dit heb ik zelf nou ook altijd.

Ik ben dus op het moment in het bezit van 17 dekjes met bijpassende bandages. Lips are sealed

En ik rij nog niet eens met bandages.

Als dat niet koopziek is weet ik het ook niet meer.

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:01

Kleintje schreef:
Ik was eerst ook zoals Gomir. Ik ga zo ook wel weer worden, maar ja, net een paardje en die moet verwend worden met leuke spulletjes.
Als ik straks alles heb wat ik nodig heb (moet nog een uitrijdeken) dan stop ik ook!


haha, dat willen wij meemaken!! Knipoog

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:24

Vreselijk toch he al die mooie paardenspullen, ze zouden ze moeten afschaffen want het is niet bepaald goed voor mijn potomonee maarja.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:27

't klinkt misschien dom, maar wat is het CHIO eigenlijk?? Bloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _activeme, Cjuan, Em_, laura_estee, MDWStables, MerleSimone, nick_en_ik, pandour4evuh, Roosch, sterregoud, Zinzi_jewel en 141 bezoekers